پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

فروش جعبه سی دی با قیمت باورنکردنی !

فروش جعبه سی دی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

به فکر فروش جعبه سی دی هستید یا می خواهید جعبه بخرید؟ البته تفاوتی نمی کند چون جعبه را در نهایت برای فروش می خواهید. هدف هر چه باشد، مهم ترین چیز، کیفیت است. شاید اعتراض کنید که نه ! مهم ترین چیز ، قیمت است . شما هم حق دارید اما برای فروش جعبه ها، باید از کیفیت آنها مطمئن شوید. سی دی هایی که درون جعبه های بی کیفیت قرار بگیرند با خطرهایی مانند خش افتادگی ، ترک خوردگی و شکستگی روبرو هستند ! آیا حاضرید بابت جعبه های بی کیفیت، پولی بدهید؟ مسلما حاضر نخواهید بود. پس کیفیت خیلی مهم است! برای همین هم فروشگاهی که از آن خریدهای خود را انجام می دهید، باید معتبر و با سابقه باشد.

 

قیمت جعبه سی دی پارت

فروشگاهی که کار فروش جعبه سی دی و جعبه هاردباکس را انجام می دهد در تصمیم ما برای خرید تاثیر زیادی می گذارد . خریدار در هنگام خرید جعبه ، معمولا به دو چیز فکر می کند : قیمت و کیفیت . بیشتر ما فکر می کنیم که این دو با هم رابطه مستقیم دارند . به این معنا که وقتی کیفیت بالا است ، قیمت هم بالا می رود و وقتی قیمت پایین است ، باید در کیفیت محصول عرضه شده ، شک کرد . اما واقعیت این است که این رابطه همیشه مستقیم نیست . تولیدی هایی که خود فروشنده جعبه های تولید شدۀ خود باشند مثالِ نقض این رابطه هستند.

 

خرید جعبه سی دی

وقتی تولید کننده ای مستقیما در کار فروش جعبه سی دی تولیدی خود باشد ، با خریداران خود به شکلی مستقیم در ارتباط است . در چنین رابطه ای که زنجیره های واسطۀ دلالی حذف شده اند ، قیمت تمام شدۀ محصول از قیمت های بازار کمتر است . با این حال کیفیت محصولات با هیچ افتی روبرو نیست و محصول با کیفیتی عالی و قیمتی پایین به دست مشتری می رسد.

 

تبلیغات فروش

آن چه فروش جعبه سی دی را تسریع می کند ، قابلیت آن برای تبلیغ است . یک جعبه سی دی ، مساحتی کافی برای درج تبلیغات دارد . چاپ با شیوه های مدرن و نوآورانه ، جعبه را در میان محصولات دیگر ، متمایز می کند . راز فروش بیشتر در تمایز محصولات نهفته است . چاپ هایی که از رنگ های بیشتری کمک بگیرند ، جذابیت بصری بیشتری برای مخاطبان دارند . چیدمان حروف و توزیع هوشمندانه رنگ ها ، تبلیغ را به یک میدان مغناطیسی نیرومند مبدل می کند که هر نگاهی را جذب می کند . رنگ و چاپ ، در صورتی که خلاقانه به کار روند ، به فروش سرعت می بخشند.

 

خرید آنلاین

فروش جعبه سی دی در سایت پارت چاپ به صورت آنلاین صورت می گیرد . در بازار دیجیتال ما همه جعبه ها ، در ویترین های چرخان دیجیتال دیده می شوند . شما می توانید هر کدام را که بخواهید انتخاب کرده و تماشا کنید . ویژگی های هر جعبه نیز در کنار آن درج شده است . یک گردش کوتاه دیجیتال در بازار مجازی پارت ، ساعت ها پیاده روی در بازارهای واقعی را خلاصه می کند و همان لذت را بدون تجربه خستگی به شما می بخشد . با اینکه هر خریدی با سه چهار کلیک ساده به ثمر می رسد با این حال ، کوتاهی خرید ، چیزی از لذت و هیجان واقعی آن کم نمی کند .

 

سفارش تلفنی

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top