✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

امروز تعطیل رسمیه؟

امروز تعطیل رسمیه؟

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

امروز

۹ فروردین ۱۴۰۳

برای بسیاری از ما پیش آمده که می خواهیم  بدانیم که امروز تعطیل رسمیه؟ امروزه استفاده از ابزارهای مختلف به شکل های سنتی و نوین باعث شده تا در عرض چند دقیقه جواب این سوال را پیدا کنیم. با توجه به مشغله انسان در عصر حاضر، برنامه ریزی یکی از مهمترین کارهایی است که افراد در طول روز، هفته، ماه و سال باید انجام دهند. برنامه ریزی درست قطعا با اطلاع از روزهای هفته و تاریخ انجام می شود.

مناسبت های هر روز را از ماه مربوطه ببینید:)

تعطیلات رسمی

برای اطلاع از تعطیلات رسمی در طول هفته، ماه و سال از انواع مختلف تقویم و سررسید استفاده می شود. سررسیدهای دفتری در اندازه های مختلف، تقویم های رومیزی و دیواری و نمونه های جیبی از کاربردی ترین ابزارها در این زمینه می باشند. هر کدام از افراد با توجه به شرایط خود، یکی از مدل های تقویم و سررسید را برای رفع نیاز خود به کار می برند. در طراحی تقویم و سررسیدهای مختلف، روزهای تعطیل با رنگ های قرمز و یا یک رنگ مخالف رنگ معمولی طراحی می شود. این امر باعث می شود تا با یک نگاه اجمالی بتوان روزهای تعطیل را به راحتی در طول هفته، ماه و یا سال تشخیص داد.

امروز تعطیل رسمی است؟

بهترین سررسید

هر کدام از افراد برای پاسخ به سوال امروز تعطیل رسمیه؟ از مدل خاصی از سررسید یا تقویم استفاده می کنند. نیاز و شرایط مختلف افراد باعث شده است تا در طول زمان شاهد طرح های متنوع سررسید و تقویم باشیم. هر کدام از این طرح ها متناسب با نیاز کاربر عرضه می شود که در چنین شرایطی به عنوان بهترین ابزار در این زمینه شناخته می شود. به همین دلیل نمی توان به صورت قطعی یک مدل سررسید یا تقویم را به عنوان بهترین نمونه محصول معرفی کرد. ولی بعضی از مدل های این ابزارها وجود دارند که نسبت به سایر طرح ها طرفداران بیشتری دارند.

از بین انواع سررسید های دفتری، نمونه های اروپایی بیشترین طرفدار را دارد که دلیل آن نیز ابعاد به کار رفته در ساخت آنها است. تقویم های رومیزی و دیواری نیز کاربران مخصوص به خود را دارند. نمونه های رومیزی در طراحی های مختلف کارایی بیشتری دارند. تمام افراد هنگام سفارش و یا خرید سررسید و تقویم باید بتوانند ابزار را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند. کسانی که اهل نت برداری و نوشتن برنامه ریزی هستند، بهتر است نمونه های دفتری را انتخاب کنند. کسانی که مایلند همیشه تاریخ جلوی چشمانشان باشد، باید از نمونه های رومیزی استفاده کنند.

جمع بندی

مجموعه پارت چاپ با طراحی انواع سررسید های متنوع دفتری، تقویم های رومیزی و دیواری قابلیت ثبت سفارش و چاپ این ابزارها متناسب با خواسته و نیاز کاربر را دارد. کسانی که تمایل به سررسید و تقویم های تبلیغاتی دارند ، می توانند با شماره : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرند و  از راهنمایی های کارشناسان مجموعه برای ثبت سفارش حرفه ای استفاده کنند. به دلیل اهمیت و کاربرد سررسید و تقویم در کسب و کارهای امروزی، مجموعه پارت چاپ از طرح های حرفه ای، ساده و در عین حال شیک در این زمینه استفاده کرده است که شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید در لینک : انواع سررسید و سالنامه بررسی بفرمایید .

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top