✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

تعطیلات رسمی سال ۱۴۰۳

سررسید ارزان 1403

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

مشخص شدن تعطیلات ۱۴۰۳ باعث می شود تا مراکز و شرکت های مختلفی که اقدام به برنامه ریزی می کنند، بتوانند این کار را هدفمندتر انجام دهند. دانستن ایام تعطیل سال یکی از موارد مهمی است که می تواند روی برنامه ریزی ها تاثیرگذار باشد. در ادامه به بررسی روزهای تعطیل در تمام ماه و فصل های سال ۱۴۰۳ می‌پردازیم که برای بسیاری از افراد مفید است .

تعطیلات ۱۴۰۳ در فصل بهار

 

با توجه به شروع سال و برگزاری جشن نوروز در کشور ما، ایام تعطیل عید نوروز به عنوان مهمترین تعطیلات سال به شمار می آید. این تعطیلات معمولا از دو یا سه روز پایانی سال قبل تا ۱۳ روز از سال جدید ادامه دارد. در سال ۱۴۰۳ نیز این تعطیلات در تقویم سال مشخص شده است. البته تعطیلات رسمی کشور که شامل ادارات دولتی و بانک ها می شود، حدود یک هفته اول سال است. ولی سایر مشاغل آزاد و مدارس تا ۱۳ فروردین تعطیل می باشند.

در سال ۱۴۰۳ با توجه به شروع ماه رمضان از اوایل سال جدید، تاریخ ۲۴ فروردین نیز که برابر با روز شهادت امام علی (ع) است ، نیز به عنوان تعطیل رسمی در تقویم ثبت شده است.

از دیگر تعطیلات ۱۴۰۳ در فصل بهار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۲ اردیبهشت: روز زمین و جشن گیاه آوری
  • ۳ اردیبهشت: عید سعید فطر
  • ۲۶ اردیبهشت: شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ۱۴ خرداد: رحلت حضرت امام خمینی (ره)
  • ۱۵ خرداد: قیام ۱۵ خرداد
چاپ و سفارش سررسید 1403

 

تعطیلات سال ۱۴۰۳ در فصل تابستان

 

مهمترین تعطیلی های سال که افراد زیادی نسبت به سایر فصل ها به آن علاقه دارند، روزهای تعطیل تابستان است . به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، خانواده ها شرایط بهتری برای برنامه ریزی و رفتن به مسافرت را در فصل تابستان دارند. از طرف دیگر آب و هوای گرم فصل است که باعث می‌شود افراد زیادی این فصل را برای تعطیلات خود در طول سال انتخاب کنند.

در تقویم سال ۱۴۰۳، روزهای تعطیل فصل تابستان به اوایل و اواخر هفته موکول شده است. این امر باعث شده تا شرایط خوبی برای گرفتن مرخصی شاغلین و چند روز مسافرت در کنار خانواده فراهم باشد. مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، خدمات جدیدی را برای سال جدید ارائه کرده است؛ در کنار سایر محصولات، امکان خرید انواع پک هدیه و هدایای سازمانی به شکل عمومی و اختصاصی برای شما عزیزان فراهم شده است که می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوطه، مدل های موجود را مشاهده کرده و پکیج مد نظر خود را سفارش دهید.

مهمترین تعطیلات ۱۴۰۳ در فصل تابستان شامل موارد زیر می باشد:

  • ۸ تیر، پنجشنبه: عید سعید قربان
  • ۷ مرداد، شنبه: عاشورای حسینی
  • ۱۵ شهریور، چهارشنبه: اربعین حسینی
  • ۲۳ شهریور، پنجشنبه: رحلت پیامبر اکرم (ص)
  • ۲۵ شهریور، شنبه: شهادت امام رضا (ع)
چاپ سررسید 1403

 

تعطیلات ۱۴۰۳ در فصل پاییز

 

فصل پاییز به عنوان یکی از مهمترین فصل های سال است که تعطیلات ۱۴۰۳ در آن بسیار کم است. این فصل شروع فعالیت مدارس، دانشگاه ها و شروع سال کاری بسیاری از مشاغل می باشد. تمرکز و فعالیت افراد در این فصل نسبت به فصل های بهار و تابستان بیشتر است. در فصل پاییز سال ۱۴۰۳ نیز تعداد روزهای کم تعطیل رسمی باعث شده است تا افراد بتوانند برنامه ریزی پرکار و پر مشغله‌ای را پیش رو داشته باشند. دو روز تعطیل رسمی در ماه مهر و یک روز در آذر ماه قرار گرفته شده است. افراد می توانند در صورت داشتن برنامه خاصی، متناسب با شرایط خود برنامه ریزی لازم را برای این روزها داشته باشند.

مهمترین تعطیلات ۱۴۰۳ در فصل پاییز شامل موارد زیر می باشد:

  • ۲ مهر، یکشنبه: شهادت امام حسن عسگری (ع)
  • ۱۱ مهر، سه شنبه: میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)
  • ۲۶ آذر، یکشنبه: شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

 

روزهای تعطیل رسمی در فصل زمستان ۱۴۰۳

 

فصل زمستان نیز مانند پاییز یک فصل مهم برای مراکز آموزشی، ادارات و بسیاری از کسب و کارها به شمار می آید. تعطیلات ۱۴۰۳ فصل زمستان نیز مانند پاییز کم است. این امر باعث می شود تا مراکز مختلف زمان لازم برای انجام کارهای خود در آخرین فصل سال را داشته باشند. امتحانات ترم اول در مدارس و دانشگاه ها در این فصل برگزار می شود.

شروع فصل دوم آموزشی نیز در فصل زمستان استارت می خورد. بسیاری از ادارات و شرکت ها در این فصل جمع بندی عملکرد خود از کل فعالیت سالانه را دارند. تمام این موارد باعث می شود تا افراد به تایم و زمان کافی در فصل زمستان اهمیت بالایی دهند. با وجود تمام این مشغله ها، مناسبت هایی مثل ۲۲ بهمن و دهه فجر نیز در فصل زمستان قرار گرفته است. این مناسبت ها برای کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهمترین تعطیلات ۱۴۰۳ فصل زمستان شامل موارد زیر می باشد:

  • ۲۲ بهمن، یکشنبه: روز پیروزی انقلاب اسلامی
  • ۷ اسفند، دوشنبه: نیمه شعبان
  • ۲۹ اسفند، سه شنبه: روز ملی شدن صنعت نفت ایران
سررسید 1403 جدید

برای اطلاع از تمام مناسبت‌ها و روزهای ویژه در سال ۱۴۰۳ می توان از سررسید و تقویم‌های مختلف با توجه به شرایط خود استفاده کرد. شما عزیزان برای تماشای انواع سررسید یا تقویم های دیواری و رومیزی می توانید روی این لینک : سررسید ۱۴۰۳ کلیک بفرمایید . همچنین می توانید برای اطلاعات بیش تر با کارشناسان مجموعه پارت چاپ به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید .

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top