پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

تقویم رومیزی چوبی پارت

تقویم رومیزی چوبی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

مدل های تقویم رومیزی چوبی به عنوان یکی از کاربردی ترین انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۳ است که علاوه بر نشان دادن تاریخ، تاثیر بسیار بالایی در زیبایی و دکور میز دارد. این تقویم ها در طراحی های مختلف ساخته می شوند که برای افراد با شرایط و سلیقه های گوناگون به کار می روند.

این تقویم ها به صورت کلی از چوب های مختلف طبیعی ساخته می شوند و به دلیل ظاهر لوکسی که دارند، از قیمت بالاتری نسبت به نمونه های کاغذی برخوردارند. هر کدام از مدل های تقویم رومیزی چوبی متناسب با سلیقه و شرایط کاربران ساخته می شوند. یکی از قابلیت های موجود در برخی از مدل های تقویم چوبی این است که می توان برای سال های طولانی از آنها استفاده کرد. جنس و نوع چوبی که در این تقویم ها به کار می رود، در دوام و ماندگاری آنها تاثیر مستقیم دارد. با توجه به کاربرد نوع چوبی که در این ابزارها به کار می رود، تنوع رنگی آنها نیز بالاست.

مزایای تقویم رومیزی چوبی پارت

با وجود پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تقویم های دیجیتالی، همچنان  استفاده و کاربرد تقویم رومیزی چوبی و بسیاری از نمونه های دیگر تقویم در بین افراد مختلف وجود دارد. تقویم های چوبی رومیزی یک انتخاب عالی برای ایجاد دیزاینی شیک و مدرن در محیط های کاری و غیره به شمار می آیند. در ادامه به چند مزیت کلی استفاده از این تقویم ها در مکان های مختلف اشاره خواهیم کرد.

انواع تقویم چوبی برای نشان دادن روزهای هفته، نام ماه و عدد روز ماه به کار می‌رود که در طرح و مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند. انتخاب طرح این تقویم ها کاملا اختیاری و با سلیقه کاربر و نوع استفاده آنها صورت می گیرد.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از انواع تقویم رومیزی چوبی، لمس کردن طبیعت روی میز کار است. کاربرد انواع چوب‌های طبیعی در ساخت این نوع از تقویم‌ها باعث می‌شود تا حس آرامش و زیبایی را با استفاده از این ابزار احساس کرد. بسیاری از کسانی که علاقه زیادی به طبیعت و حضور در آن دارند، علاقه زیادی به تقویم های چوبی رومیزی دارند. به کار بردن انواع مدل‌های تقویم چوبی رومیزی باعث جلب توجه بیشتر می‌شود و این امر در بخش بازاریابی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. مراکزی که می خواهند تاثیرگذاری بیشتری از تقویم های تبلیغاتی داشته باشند، می توانند طراحی نمونه های چوبی رومیزی را جزء نمونه های کاربردی در نظر بگیرند.

تقویم رومیزی چوبی


انتخاب تقویم رومیزی چوبی پارت

برای خرید یا انتخاب طرح یک تقویم رومیزی چوبی باید موارد زیادی را مورد نظر قرار داد چون تنوع مدل و کاربرد این محصول بسیار زیاد است. این تقویم‌ها نسبت به نمونه‌های کاغذی از رنج قیمت بالاتری برخوردارند که متناسب با نوع چوبی که در ساخت آن به کار رفته، متغیر است. به همین دلیل بهتر است مدل و نوع این تقویم را با توجه به بودجه ای که مد نظر دارید، انتخاب کنید.

انواع تقویم چوبی رومیزی در مدل‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ طرح و مدل در این محصولات وجود ندارد. با کمی تحقیق و راهنمایی از مراکز فعال در حوزه طراحی و ساخت تقویم ها می توان بهترین نمونه را متناسب با شرایط خود تهیه کرد.

تقویم رومیزی چوبی: یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه

افرادی که قصد دادن یک هدیه شیک و جذاب را دارند، می توانند یک تقویم رومیزی چوبی با طرح و اندازه دلخواه را در لیست انتخاب های خود قرار دهند. اصالت و زیبایی موجود در این تقویم ها باعث شده تا با سلیقه بسیاری از افراد هماهنگی داشته باشد. تنوع رنگ در انواع نمونه های این تقویم نیز باعث می شود تا کاربر حق انتخاب بهترین رنگ را متناسب با سلیقه و شرایط خود داشته باشد.

هر کدام از مدل های تقویم رومیزی چوبی را می توان مانند سایر نمونه های تقویم رومیزی کاملا اختصاصی طراحی کرد. به همین دلیل یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند به شمار می آید که تاثیر گذاری بیشتری نسبت به سایر نمونه های تقویم دارد. هنگام سفارش یا خرید این محصول می توان از لوگو و نوشته های تبلیغاتی روی قسمت های مختلف آن استفاده کرد.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top