✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

۶ نکته مهم و کاربردی در مورد جعبه طلا

6 نکته مهم درباره تولید جعبه طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

همه ما می دانیم که طلا و جواهرات دارای ارزش بسیار بالایی هستند. اما اگر همین محصولات با ارزش درون جعبه های خاص و زیبا قرار نگیرند، ارزش آنها خیلی به چشم نمی آید. به همین علت شما هم به عنوان فروشنده طلا و جواهرات، حتماً باید به بسته بندی و جعبه های این محصولات با ارزش توجه بیش تری داشته باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد تولید جعبه طلا به دست آورید. 

 

طراحی جعبه طلا پارت

شاید ما در زندگی خیلی محصولات را دیده باشیم که درون جعبه های زیبا قرار می گیرند. اما جعبه طلا و جواهر یک جعبه معمولی نیست و نشان دهنده ارزش و خاص بودن طلا و جواهرات شما هستند . خیلی وقت ها طلا و جواهرات به عنوان هدیه مورد استفاده قرار می گیرند. در این صورت جعبه اهمیت بیش تری پیدا می کند.

معمولاً مشتریان توجه بیش‌تری به رنگ و طراحی جعبه ها دارند. به همین منظور تولید کننده حرفه ای و کاربلد این موارد را به خوبی در تولید جعبه طلا های خود نظر می گیرد. معمولاً برخی از این جعبه ها دارای روکش با پارچه های مخملی هستند .

شما هم هنگام خرید طلا و جواهرات حتماً به جعبه طلا که از فروشنده دریافت می کنید ، دقت داشته باشید. در این صورت می‌توانید متوجه شوید که کدام فروشنده ارزش بیش تری برای مشتری خود قائل است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در مورد ویژگی های تولید جعبه طلا و جواهرات به شما بدهیم. 

 

ظاهر جعبه

برخی از جعبه های طلا و جواهرات ویژگی‌های خاصی دارند که باعث می‌شود نسبت به دیگر جعبه ها متمایز شوند. بسته بندی این جعبه ها حتماً باید بسیار با کیفیت و با ظرافت باشند. این موضوعی است که متاسفانه بسیاری از فروشندگان طلا و جواهرات توجهی به آن ندارند. آنها تصور می‌کنند که تنها ارزش ذاتی طلا و جواهرات اهمیت دارد، به همین علت آنها هزینه ای برای جعبه طلا و جواهرات خود نمی کنند.

 البته از حق نگذریم، بسیاری از طلافروشی های خوش ذوق و با سلیقه هم هستند که بسیار خلاقانه عمل می‌کنند و به ظاهر جعبه های طلا بیش تر توجه دارند. در واقع شما با توجه به جعبه های طلا می توانید فرق بین یک فروشنده موفق و ناموفق را به خوبی متوجه شوید. یک فروشنده حرفه ای به تمامی اصول زیبایی شناسی اهمیت می دهد. 

تولید جعبه طلا و افزایش تبلیغات طلا و جواهرات

 

کیفیت جعبه طلا پارت

اگر کیفیت مواد و ساخت جعبه طلا پایین باشد، خیلی سریع از بین می رود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. قطعا این موضوع هم به ضرر مشتری و هم به ضرر فروشنده است.

 

فرآیند تولید جعبه طلا پارت

مجتمع چاپ و بسته بندی پارت از پیشرفته ترین دستگاه تولید هارد باکس استفاده می نماید. این دستگاه تمام اتوماتیک است. تولید جعبه های طلا در انواع مختلف با بالاترین کیفیت و ظرافت انجام می شود. این دستگاه به صورت روزانه قابلیت تولید ۱۵ هزار عدد هاردباکس را دارد. قطعاً با وجود چنین دستگاه تمام اتوماتیک و حرفه ای می توان کارآمدترین جعبه های طلا را تولید کرد.

 

هاردباکس طلا و جواهر

هارد باکس های طلا و جواهر مجتمع چاپ و بسته بندی پارت با انواع مختلف برای نیم ست ها، آویز ها، انگشتر ها و … تولید می گردند. روکش آنها معمولاً سلفونی، فانتزی و … می باشد و در انواع مدلهای مختلف مانند دوتیکه، سه تیکه و کشویی ساخته می شوند. جنس مقوای این هارد باکس ها فوق العاده محکم است. داخل این جعبه ها ابر قرار گرفته تا محافظی برای طلا و جواهرات شما باشد. شما می‌توانید هارد باکس های خود را به طور کاملا اختصاصی و با طرح و برند خود به حالت طلاکوب و یا نقره کوب به این مجموعه سفارش دهید. از رنگ های بسیار جذابی برای تولید جعبه های طلا استفاده می شود. شما می‌توانید به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. 

تولید جعبه طلا و افزایش چشمگیر فروش طلا و جواهر

 

قیمت جعبه طلا

برای تمامی جعبه های طلا نمی توان قیمت مشخص و دقیقی ارائه داد. هر یک از سایت ها و مجموعه های مختلف با توجه به نوع مواد اولیه و کیفیت کار قیمت مشخصی را بر روی محصولات خود قرار داده اند. شما برای آگاهی از قیمت جعبه طلا می توانید به طور مستقیم با کارشناسان مختلف این مجموعه ها ارتباط برقرار کنید. قیمت جعبه طلا در مجتمع چاپ و بسته بندی پارت بسیار مناسب است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با واحد پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار کنید. 

 

سخن پایانی

این روزها تمامی افرادی که دارای کسب و کار مرتبط با طلا و جواهر فروشی هستند، به دنبال راهکاری برای فروش بیش تر و پیشی گرفتن از رقیبان هستند. قطعاً ایجاد خلاقیت و توجه به جعبه های طلا می تواند یک روش کاملاً منحصر به فرد و طلایی برای فروش بیشتر باشد. فروشندگانی که توجه ویژه‌ای به این موارد دارند، قطعاً در مدت زمان کوتاه فروش بیشتر و باکیفیت تر را تجربه خواهند کرد. 

 امیدواریم با مطالعه این مطلب به اطلاعات خوب و مفیدی در مورد ساخت و تولید جعبه طلا به دست آورده باشید.  

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
12 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top