پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

تولید سررسید ارزان

تولید سررسید ارزان با بهترین کیفیت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

یکی از گزینه های افراد برای تهیه سررسید های اقتصادی، خرید سررسید ارزان است. این سررسید ها با تنوع بالای کیفی و طراحی های مختلف عرضه می شوند. بسیاری از مراکز و سازمان ها به دلایل مختلف اقدام به سفارش چاپ یا خرید نمونه های ارزان سر رسید ها می کنند. در این مقاله می خواهیم به مزایای و معایب تولید و استفاده از سررسید های ارزان بپردازیم.

مزایای تولید سررسید ارزان


استفاده از سررسید یکی از بهترین روش ها برای معرفی و تبلیغات هدفمند است که بسیاری از مراکز و کسب و کارها آن را به کار می برند. تولید سررسید ارزان نیز یکی از اقداماتی است که مراکز مختلف با توجه به شرایط خود و به دلایل مختلف اقدام به تهیه آن می کنند. در ادامه می خواهیم به چند مزیت تولید و سفارش سررسیدهای ارزان بپردازیم.

  • برای تولید سررسید ارزان می‌توان بودجه بسیار کمی را در نظر گرفت که این موضوع برای کسب و کارهای نوپا یک فرصت بسیار خوب است. کسانی که در ابتدای فعالیت خود قرار دارند و هدف آنها فقط معرفی کسب و کارشان است، سررسیدهای ارزان یک ایده بسیار معقولانه است.
  • در تولید سررسید ارزان می توان از انواع مواد اولیه با درجه های کیفیتی استاندارد استفاده کرد. این امکان برای سفارش دهندگان وجود دارد تا مواد اولیه متنوع در بخش های مختلف سررسید را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنند.
  • امکان تولید سررسید ارزان در تیراژهای بالا و حتی کم وجود دارد. هر کدام از مشتریان با توجه به تعداد نیاز خود به سررسید ها، می توانند اقدام به ثبت سفارش محصول به مراکز چاپ کنند.
  • تعداد مراکز تولید کننده در زمینه سررسیدهای ارزان بسیار زیاد است. این مراکز برای جلب رضایت کاربران خود و همچنین کنترل قیمت سررسیدهای تولیدی، از روش ها و مواد مختلف استفاده می کنند. می توان با راهنمایی این مراکز اقدام به چاپ انواع سررسید های استاندارد و ارزان کرد.

معایب تولید سررسید ارزان


در کنار تمام مزایایی که در تولید سررسید ارزان وجود دارد، برخی از معایب نیز برای کاربران و مخاطبان این محصولات وجود دارد. یکی از معایب بارز در تولید سررسید ارزان، ماندگاری این محصولات است. با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه از جمله کاغذ ، هزینه بالایی از تولید این محصولات صرف تهیه مواد اولیه می شود. برای تولید یک سررسید ارزان باید هزینه هایی که صرف خرید مواد اولیه می شود ، کاهش یابد. کاغذ و سایر مواد اولیه ای نیز که با قیمت ارزان خریداری می شوند، از درجه کیفی پایین و معمولی برخوردارند. به همین دلیل این سررسید ها برای کسانی که استفاده بالایی از محصول دارند ، مناسب نیست.

یکی دیگر از معایب تولید سررسید ارزان ، محدود بودن آن برای اهداف مشخص است. یک سررسید ارزان قیمت را نمی توان برای اهدافی مثل تبلیغات گسترده هدفمند یا برندسازی ماندگار استفاده کرد. چون در سررسیدهایی که برای انجام این کارها ساخته می شوند باید از طراحی های خاص با هدف تبلیغات و برندسازی استفاده شود. انجام کارهایی مثل تبلیغات نیازمند هزینه های بالایی است که نمی توان در نمونه های ارزان قیمت و معمولی پیاده کرد. حتی در صورت اجرا کردن طراحی‌ های تبلیغاتی در سررسید های ارزان، به دلیل کیفیت و ماندگاری پایین نمی توان به اهداف مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

جمع بندی


مجموعه پارت چاپ با فعالیت گسترده در زمینه چاپ و تولید انواع سررسید ۱۴۰۳ می تواند نیاز مشتریان به این دسته بندی محصولی را پوشش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با کارشناسان مجموعه به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ ارتباط برقرار کرد.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top