پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه بدلیجات دست ساز با قیمت مناسب

جعبه بدلیجات دست ساز

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه بدلیجات دست ساز نوعی ادای دین به هنر گوهر سازی دستی است. پیش از صنعتی شدن، همه دستاوردهای انسانی، دستی بودند. اما با پیدایش دستگاه ها خودکار و کلان، دست انسان کنار رفت یا در بهترین حالت به تیمارداری از دستگاه های تولید کننده پرداخت. از این به بعد، دست آفریده های انسانی در ذهن عمومی انسان ها، با مفهوم کمیاب و با ارزش جفت شدند. در هنر گوهر سازی این ارزش گذاری هنری و زیباشناختی، با تاکید بیشتری همراه شد. مردم و به ویژه بانوان ترجیح می دهند که یک گوهر ساز، زیورآلات شان را به شکل دستی بسازد. جعبه بدلیجات پارت، برای نگهداشت چنین دست آفریده هایی طراحی شده است.

هنر دستی و جعبه بدلیجات دست ساز


جعبه بدلیجات دست ساز پارت، با تکرار ناپذیری هر قطعه از بدلیجات و زیورآلات همخوانی دارد و آن را بازتاب می دهد. چرا می گوییم تکرار ناپذیر؟ چون در هنر دست ساز هیچ دو دست آفریده ای شبیه هم نیستند. هر کدام سرشت و شخصیت منحصر به فرد و مستقلی دارند. تنها در تولید دستگاهی است که همه کالاها با هم مو نمی زنند. همه کپی های هم شکلِ یکدیگرند. در هنر دست ساز، شباهت دست آفریده ها با هم کلی است. آنها در یک شمای کلی با هم شبیهند نه در جزئیات. همین موضوع استقلال شخصی، آنها را با ارزش می سازد. خود بدلیجات دست ساز به چند زیرشاخه تقسیم می شوند. برخی از آنها زیورآلات رزینی اند. برخی دیگر بدلیجات سنگ و مهره اند و گروهی نیز زیورآلات کریستالی یا مفتولیند. البته بدلیجات به همین زیر شاخه ها محدود نمی شوند و پهنه گسترده ای را شامل می شوند. جعبه بدلیجات پارت برای همه این شاخه ها مناسبند.

رنگ جعبه بدلیجات دست ساز


در هنر بدلیجات دست ساز، تنوع رنگی، به استقلال دست آفریده ها کمک می کند. جعبه بدلیجات دست ساز نیز در این استقلال آفرینی هنری سهمی به خود اختصاص می دهد. یک جعبه خوب، باید بر تمایز هنر دست ساز از هنر ماشینی تاکید بگذارد. طبعا رنگ هایی که به ته مایه های رنگی طبیعت نزدیک تر باشد، بهترین پوشش برای هنر دست ساز اند. این نوع رنگ آمیزی پیش تر در مکتب نقاشی فوویسم تجربه شده است و تاثیر بصری گیرایی آفریده است. برای رسیدن به چنین تجربه ای، بهترین پیشنهاد تنوع بخشیدن به سفارش های خود است. امکانات ما در پارت چاپ و قدرت چاپ دستگاه های چاپگرمان، امکان تجربه های رنگی تازه و متنوعی را به شما می بخشد. شما می توانید به هر ترکیب رنگی دلخواهی در جعبه های سفارش شده تان برسید. ما به هیچ سفارشی نه نمی گوییم!

مقاومت جعبه


بدلیجات دست ساز طبعا به خاطر ویژگی منحصر به فردشان، نیاز به جعبه های مقاومی دارند. جعبه بدلیجات دستساز پارت دقیقا به همین منظور ساخته شده اند. آنها با دیواره های ستبر و زیبایی طبیعی شان، بهترین محافظ زیورآلات دست سازتان هستند. این جعبه ها نه تنها آسیب های فیزیکی را خنثی می کنند بلکه پوشش رخنه ناپذیری در برابر گرد و غبار و تارهای فرش مانند عنکبوت های بازیگوش هستند. هیچ تاری از دیواره های ستبر جعبه های پارت گذر نمی کند! حتی اگر به زیبایی فرش ایرانی باشد!

قیمت جعبه بدلیجات دست ساز


یک قیمت جعبه بدلیجات دستساز، با توجه به قیمت خود دست آفریده ها نسبتا ارزان است. تازه اگر خرید عمده باشد، ارزان تر هم به دست مشتری می رسد. قیمت های پارت در مقایسه با قیمت های روز بازار، بسیار پایین است. خرید از پارت چاپ در حقیقت سرمایه گذاری است.

خرید آنلاین


برای خرید از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت دو راه پیش پای خریداران محترم وجود دارد. یکی از این راه ها، خرید آنلاین است. در این شکل از خرید شما محصول را به طور مستقیم از سایت پارت چاپ می خرید. با این کار، زنجیره واسطه ها را از بین می برید. این کار یک سود واقعی است. چرا؟ چون محصول را مستقیما از تولید کننده می خرید و برای این حلقه های واسطه، هزینه ای پرداخت نمی کنید. به همین دلیل است که می گوییم خرید از پارت چاپ یک سرمایه گذاری است.

جعبه بدلیجات دست ساز پارت با هنر ساخت بدلیجات دستی کاملا همخوان است. بدنه محکم آن بهترین محافظ بدلیجات است. رنگ بندی آن هم متنوع است.

سفارش عمده جعبه بدلیجات دست ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top