پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه جواهرات فانتزی به همراه تصاویر

جعبه جواهرات فانتزی و تأثیر بر فروش شما

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه جواهرات فانتزی از بسته بندی های پرطرفدار برای جواهرات است. کسانی که برای خرید جواهرات اقدام می کنند، هزینه زیادی بابت آن می پردازند. در نتیجه انتظار دارند که جواهر گران قیمت خود را با یک بسته بندی زیبا تحویل گیرند. امروزه بسته بندی جواهرات با جعبه جواهرات فانتزی تاثیر مهمی در میزان فروش آن ها دارد. اگر در زمینه فروش جواهرات فعالیت دارید، احتمالا مشتری هایی داشته اید که از شما انتظار بسته بندی لاکچری را داشته اند.

جعبه جواهرات فانتزی و برند سازی برای کسب و کار شما

 

انواع جعبه جواهرات فانتزی پارت

جعبه جواهرات فانتزی و هارد باکس در جنس های مختلفی ساخته می شود. جنس مقوایی، کاغذی، پارچه جیر، پارچه مخمل، چوب و … از جنس های متداول هستند. جنس مقوایی که ما تولید می کنیم ، از بهترین جنس ها می باشد . چاپ لوگو و اسم برند شما روی جعبه های مقوایی می تواند بر زیبا تر شدن آن ها بیافزاید. جعبه هایی که از جنس جیر ساخته می شوند ، بسیار لوکس تر و زیبا تر هستند. این جعبه ها برای جواهرات کادویی بهترین گزینه می باشند. جعبه های جواهرات از بیرون محکم و از داخل نرم و لطیف هستند.

این گونه جواهرات گران قیمت شما هیچ گونه آسیبی نمی بینند. جعبه های جواهراتی که توسط پارت چاپ تولید می شوند ، به راحتی باز و بسته می شوند. باز و بسته شدن جعبه جواهرات فانتزی تأثیر زیادی در سهولت استفاده از آن را دارد. اما آسان باز و بسته شدن به این معنی نیست که جعبه نمی تواند سالم ماندن جواهر را ضمانت کند. اگر کالایی از پارت چاپ به دستتان برسد و مشکل فنی داشته باشد یا آسیب دیده باشد ، می توانید به راحتی آن را تعویض کنید. زیرا ما برای مشتریان خود احترام بسیار زیادی قائل هستیم.

انواع جعبه جواهرات فانتزی

 

اهمیت خرید جعبه جواهرات برای جواهر فروشان

افرادی که به جواهرات علاقه مند هستند ، آدم های ریز بین و ظرافت پسندی می باشند. این ریز بینی و ظرافت پسندی شامل بسته بندی محصول نیز می شود. با جعبه جواهرات فانتزی که توسط شرکت ما طراحی و تولید می شود، می توانید مشتری های خود را غافلگیر کنید.

شاید در وهله اول فکر کنید که این کار برای جواهر فروشی شما می تواند خرج اضافه باشد، اما باید توجه داشته باشید که این گونه نیست شاید در نگاه اول به نظر برسد داشتن جعبه جواهرات فانتزی برای محصولات خود هزینه زیادی دارد اما به مرور زمان ده ها برابر این هزینه به شما باز می گردد. زیرا این کار همانند یک تبلیغ برای جواهر فروشی شماست. شما با قرار دادن جعبه جواهرات فانتزی برای محصولات خود به مشتریان نشان می‌دهید که برای آنها ارزش قائل هستید. می توانید بهترین جعبه جواهرات فانتزی مخصوص برند خود را سفارش دهید و در بازار رقابتی امروزی موفق تر عمل کنید.

جواهر فروشی های بزرگ و معتبر دنیا ثابت کرده اند که جعبه جواهرات به اندازه خود جواهر مهم است زیرا بسته بندی می تواند از آن ها برند بسیار خاصی بسازد.

جعبه جواهرات فانتزی و تبلیغات فوق العاده

 

معرفی جعبه جواهر با کیفیت

این جعبه ها به خوبی می توانند از جواهرات گران قیمت محافظت کنند و به بهترین شکل آن ها را نگهداری کنند. ما این جعبه ها و هارد باکس ها را به صورت جداگانه برای گردنبند، دستبند، انگشتر و گوشواره، ست کامل و نیم ست طراحی کرده ایم.

این گونه می توانید با توجه به جواهری که مشتری تان خریداری کرده است ، جعبه مناسب را برای او در نظر بگیرید. برخی از جعبه های ما طرح هایی ساده دارند که برای خرید های عادی مناسب تر هستند و برخی نیز طراحی منحصر به فردی دارند که برای جواهرات کادویی بهتر هستند. پس اگر مشتری تان جواهری را به قصد کادو دادن خریداری کرد ، می توانید از این جعبه ها به او بدهید و حرفه ای بودن خود را به او ثابت کنید. پارت چاپ می تواند کار برند سازی شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

تأثیر فوق العاده جعبه جواهرات فانتزی بر فروش جواهرات

 

برند سازی از کارهایی است که به هزینه اولیه مناسبی احتیاج دارد اما در گذر زمان این برند سازی می تواند جواهر فروشی شما را لوکس کند. برای این کار تنها کافیست برای سفارش جعبه جواهرات فانتزی اختصاصی برند خود اقدام کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
11 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top