پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه جواهرات چوبی

مزایای جعبه جواهرات چوبی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه جواهرات چوبی از انواع جعبه جواهرات می باشد که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. ابتدا بهتر است کمی در مورد اهمیت جعبه جواهرات برایتان توضیح دهیم. استفاده از جعبه جواهرات این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید جواهرات و زیورآلات تان را به صورت یک جا و به صورت یک مجموعه در کنار هم نگهداری کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای برداشتن هر کدام به گوشه ای بروید!

گاهی هم ممکن است حتی فراموش کنید که یک زیور خاص را کجا گذاشته بودید و این یک دردسری بزرگ پیش روی شما می شود. بنابراین با جعبه جواهرات از پراکندگی و گم شدی جواهراتتان پیشگیری کرده و آنها را در یک مجموعه منسجم و منظم نگه دارید.

5 مزیت مهم جعبه جواهرات چوبی

 

۵ مزیت جعبه جواهرات چوبی

🟧 جعبه جواهرات چوبی معمولا به گونه ای طراحی می شود که  دارای چندین طبقه است. این یک مزیت بزرگ جعبه جواهرات چوبی نسبت به سایر انواع جعبه جواهرات می باشد. می پرسید چرا؟ واضح است! وقتی جعبه‌ جواهرات کشو داشته باشد، متعاقبا فضای بیشتری دارد و فضای بیشتر بیانگر نظم بیشتر است. به این صورت که شما می توانید زیورآلات دیگری را درون کشو قرار دهید. مثلا ممکن است جعبه جواهرات جای اختصاصی برای انگشتر، النگو و گردنبند داشته باشد اما برای دستبند یا ساعت جایی اختصاص نداده باشد. بنابراین با وجود کشو برای جعبه جواهرات چوبی، شما می توانید به راحتی دستبند و ساعت تان را در کشو جای دهید. البته، چه بسا که در همان قسمت اصلی هم اگرچه جای اختصاصی برای آنها نباشد اما می توان در یکی از قسمت ها ساعت و دستبند را قرار داد.

🟧 جعبه جواهرات چوبی معمولا در اندازه های بزرگ طراحی می شوند به گونه ای که بتوان تمامی زیورآلات و جواهرات را در آن جای داد.

🟧 جعبه جواهرات چوبی علاوه‌ بر تنوع در رنگ، تنوع بسیار زیادی در طراحی و الگوی ساخت را به خود اختصاص داده است. مدل های بسیار متنوع و گوناگون که شما را در انتخاب گزینه مناسب تر به شک می اندازد. برخی از این جعبه ها قسمت بندی شده اند و جای اختصاصی برای انواع جواهر قرار داده اند، اما برخی دیگر به گونه ای تقسیم بندی شده اند که مثلا سه قسمت جداگانه دارند و شما می توانید به سلیقه خودتان در هر بخش هر چه را که دوست دارید ، قرار دهید. برخی دیگر هم به صورت یک صفحه یک دست به چشم می خورند و شما می توانید هر زیوری را در جایی که می خواهید قرار دهید. جالب است بدانید که برخی انواع جعبه جواهرات چوبی کلا از کشو ساخته شده اند. مثلا یک جعبه با ۴ کشو هستند که ترتیب چیدن آن به خودتان بستگی دارد.

🟧 بیشتر جعبه جواهرات چوبی دارای قفل هستند. شما می توانید پس از آنکه جواهرات تان را در جعبه قرار دادید، درب آن را قفل کنید. البته این قفل ها بیشتر به منظور جلوگیری از باز بودن درب جعبه و پیشگیری از دسترسی کودکان به محتوای درون جعبه تعبیه شده اند و جنبه امنیتی ندارند.

کاربرد و مزایای جعبه جواهرات چوبی

 

خرید جعبه جواهرات چوبی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top