پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ نکته مهم درباره جعبه جیر طلا

نکات مهم جعبه جیر طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه جیر طلا یکی از معروف ترین و زیبا ترین جعبه های طلا است که طرفداران زیادی دارد. مخمل جیر یکی از پارچه هایی است که استفاده از آن در هر لباس و یا شیئی ، آن را تجملاتی نشان می دهد. استفاده از انواع پارچه مخصوصا مخمل در ساخت جعبه ها قدمت طولانی دارد.

 

جنس جعبه طلا پارت

سازندگان برای ساخت جعبه جیر طلای زیبا و با کیفیت لازم است از مخمل جیر با کیفیت و زیبا استفاده می کنند. همچنین در صورت استفاده از قفل بر روی جعبه از جنس مرغوب و درجه یک استفاده می کنند. سایز جعبه ها مهم ترین عامل های تعیین کننده قیمت آن ها است.

جعبه های ساخته شده در مجموعه ما از جنس جیر مخمل مدل های مختلفی دارند که هر کدام دارای رنج قیمتی مختص به خود هستند. در کاتالوگ محصولات ما قیمت هر یک از انواع این جعبه درج شده است.

 

نکات مهم در زمان خرید جعبه جیر طلا

نکته بسیار مهم در زمان خرید جعبه جیر طلا پارچه مورد استفاده و کیفیت پارچه و همچنین طراحی آن بر روی جعبه می باشد. جعبه جیر مخمل طلا برای انواع جواهرات و نقره جات نیز استفاده می شود. حتما در زمان خرید نوع جعبه به جواهراتی که قرار است در آن جای داده شوند توجه کنید.

رنگ های زیادی از این مدل جعبه طلا وجود دارند که می توان بر اساس رنگ سنگ های به کار رفته شده در جواهرات از رنگ متناسب با آن استفاده نمود. کیفیت نهایی محصول تولید شده نیز بسیار مهم می باشد.

نکات قابل توجه جعبه جیر طلا

 

خرید جعبه جیر طلا پارت

جعبه جیر طلا یکی از مجلل ترین جعبه های طلا است. سازندگان آن را در رنگ های زرشکی و قرمز، مشکی، بنفش و … طراحی می کنند. برازندگی این جعبه ها به حدی بالا است که آن ها را به یکی از پرفروش ترین جعبه های طلا و جواهرات در مجموعه ما مبدل ساخته است.

کارشناسان برای نگهداری از ست ها و نیم ست ها و برای گردنبند های مجلل استفاده از این نوع جعبه را پیشنهاد می کنند. البته که این جعبه بسیار مناسب برای نگهداری از حلقه ازدواج می باشد و برای حلقه های ازدواج از آن استفاده می کنند. مخصوصا زمانی که جنس پارچه داخل جعبه نیز از جنس بدنه آن باشد و یا از جنس ساتن همرنگ با مخمل استفاده شده باشد.

 

سفارش جعبه جیر طلا پارت

سفارش جعبه جیر طلا توسط جواهر فروشان شامل تعداد زیادی از آنها می باشند. زیرا همانطور که پیش تر نیز گفته شد این مدل از جعبه طلا و جواهر بسیار مورد توجه خریداران طلا و جواهر می باشد که بسیار زیبا و حرفه ای طراحی و ساخته می شوند. دلیل آن وجود طراحان فوق العاده و همچنین وجود دستگاه های اتوماتیک است.

 

فروش جعبه جیر پارت

 

جمع بندی

خرید و فروش جعبه جیر طلا به دلیل زیبایی و طرفدارانی که دارد ، نسبت به سایر انواع جعبه های جواهرات بیشتر است. جعبه جواهر یکی از مهم ترین جعبه های کادویی است که دلیل آن اهمیت و ارزش مادی محتویاتی است که درون آن قرار داده می شود. بنابراین لازم است در زمان خرید این محصول به جنس مخمل جیر و طراحی ساخته شده و همچنین کیفیت کلی محصول دقت کرد.

شما می توانید انواع دیگر جعبه ها را در صفحه جعبه طلا تماشا بفرمایید و برای مطرح کردن پرسش های خود درباره جعبه طلا و سایر بسته بندی ها با کارشناسان پارت به شماره : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top