✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

همه چیز درباره جعبه حلقه نامزدی

جعبه حلقه نامزدی موجود در طرح ها و رنگ های شیک و زیبا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

اگر شماهم نوعروس هستید، به احتمال زیاد به دنبال حلقه نامزدی رفته اید. این حلقه ها نشانی از عشق و محبت و یادگاری از روزهای بسیار خوش است.  این روزها عروس خانم ها بسیار حساس و با ظرافت وسایل خود را انتخاب می کنند. به طوری که حتی آنها به جعبه حلقه نامزدی هم به خوبی توجه می کنند. 

نکته قابل توجه این است که شیک بودن بسته بندی هر نوع محصولی در فروش بهتر بسیار اهمیت دارد.  به طور کلی هر نوع وسیله ای که در ارتباط با عروسی است، باید خیلی بیش تر به آنها توجه شود. به همین علت به شما توصیه می‌کنیم که اگر  کسب و کار شما در رابطه با فروش انگشتر و جواهرات است، حتماً به جعبه و بسته بندی آن ها هم توجه داشته باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی مهمترین موارد در جعبه حلقه ازدواج بپردازیم.

 

بررسی انواع جعبه حلقه نامزدی

قطعاً به همان اندازه که نوع هدیه شما به عزیزتان مهم است، به همان اندازه قالب و جعبه آن هدیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حال اگر این هدیه مانند یک انگشتر ازدواج بسیار زیبا و ارزشمند باشد، قطعاً جعبه آن هم باید جذاب و زیباتر باشد.

در واقع اگر این طور نباشد، ممکن است هدیه ارزشمند شما به علت بسته‌بندی و جوی نامناسب، زیبایی خود را نمایان نکند. به همین علت حتماً باید تاثیر جعبه و پوشش هدیه را در نظر بگیرید. در این صورت هدیه مورد نظر شما بسیار جذاب تر و هیجان انگیزتر خواهد شد. به طور کلی جعبه حلقه نامزدی دارای انواع مختلفی است. شما می‌توانید انتخاب های متنوع و هیجان انگیز برای هدیه ارزشمند خود داشته باشید. در ادامه به بررسی انواع جعبه حلقه ازدواج می پردازیم.

جعبه حلقه نامزدی در طرح ها و رنگ های شیک و لوکس
جعبه حلقه های ازدواج زیبا و شیک در زیباترین طرح ها
  • جعبه حلقه ازدواج به حالت قلب

 به طور کلی این جعبه ها نمادی از عشق جاودان میان شما و همسرتان است. برخی از این جعبه حلقه ها به شکل قلب هستند که نمایانگر عشق و محبت میان شما می باشند. اگر می خواهید کمی متفاوت عمل کنید، می‌توانید در هنگام خرید از فروشنده خواهش کنید تا نام شما و همسرتان و یا هر نماد دیگری را بر روی جعبه خریداری شده قرار دهد.   

  • جعبه حلقه عروس مخملی شکل 

این جعبه انگشتر ها از مدل های کلاسی که جعبه جواهر الهام گرفته اند که حالت مخمل دارند. شما می توانید رنگ این مخمل ها را با تم عروسی خود ست کنید.

  • جعبه شیشه ای حلقه عروسی

 معمولاً این جعبه های خاص و بی نظیر زیر به شکل های مختلف و بسیار مدرن هستند. به احتمال زیاد به جای بالشتک درون آنها شن های سفید رنگ را می بینید که حلقه درون آنها قرار می گیرند. اگر شما به دنبال محصولات منحصر به فرد هستید، این شکل می تواند بسیار جذاب باشد. 

  • جعبه حلقه ازدواج چوبی 

برخی از افراد علاقه بسیار زیادی به محصولات چوبی دارند. از حق نگذریم که این محصولات هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه زیبایی خاص و شگفت انگیزی دارند. شما به راحتی می توانید تاریخ عروسی و یا نام خود و همسرتان را بر روی این این جعبه انگشتر های ازدواج چوبی حک کنید.

 خبر خوب این است که پارت چاپ جعبه حلقه ازدواج را مدل های بسیار متفاوت و به روز تولید می نماید. اگر شما هم دارای جواهرات و یا طلا فروشی هستید، از جعبه حلقه های ازدواج در وبسایت ما بازدید بفرمایید . کارشناسان پارت چاپ متنوع ترین این و ایده آل ترین این نمونه ها را در اختیار شما قرار می دهند. 

  • جعبه حلقه های مقوایی

شاید به نظر شما جعبه های مقوایی خیلی ساده به نظر بیایند، اما حتما شما هم شنیده اید که همیشه زیبایی در سادگی است. گاهی همین جعبه حلقه های مقوایی به قدری شیک و زیبا هستند که خود شما هم از دیدن آنها هیجان زده می شوید.

در مجموعه پارت چاپ این جعبه حلقه های ازدواج مقوایی به قدری تمیز و ساده و زیبا هستند که  طرفداران بسیار زیادی دارند. این موضوع را هم در نظر بگیرید که این جعبه های مقوایی از لحاظ هزینه هم بسیار به صرفه‌تر هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی عکس جعبه ازدواج بپردازیم.

عکس جعبه حلقه ازدواج

 

سفارش جعبه حلقه ازدواج از مجموعه پارت چاپ

معمولا حلقه ازدواج داخل جعبه بسیار خیره کننده می شود. شما زمانی که می‌خواهید حلقه ای را به عشق خود هدیه دهید، قطعاً ابتدا جعبه ای را به او می دهید که حلقه درون آن قرار گرفته است. به همین علت است که همسر شما ابتدا جعبه را مشاهده می کند.

حتی زمانی که می خواهید حلقه ازدواج را از فروشنده دریافت کنید، حتما به جعبه آن توجه دارید. این موضوعات به خصوص برای خانم ها اهمیت بیشتری دارد. شما به عنوان یک فروشنده حتماً باید به تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن توجه داشته باشید.

امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد جعبه حلقه ازدواج به دست آورده باشید.

سایت پارت چاپ کار را برای شما آسان و ساده کرده است. شما به راحتی می توانید از این مجموعه جعبه هایی را سفارش دهید که در تبلیغات شما هم موثر باشند. برای مثال از مجموعه پارت چاپ بخواهید تا نام برند شما را بر روی این جعبه ها قرار دهند.  قطعاً در این صورت بازاریابی بسیار خوب و موثری انجام خواهید داد.  شما می توانید پرسش های خود را درباره جعبه حلقه نامزدی بپرسید و درباره هر جعبه بسته بندی دیگر با ما در تماس باشید : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top