پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ساعت سیتیزن با قیمت استثنایی

جعبه ساعت سیتیزن

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه ساعت سیتیزن هویت منحصر به فردی دارد؛ چرا که سیتیزن یکی از مشهورترین برندهای جهان است. این برند ۱۰۵ ساله در اصل یک برند ژاپنی است که در سال ۱۹۱۸ میلادی کار خود را آغاز کرد. البته در آغاز فعالیت خود، سیتیزن نامیده نمی شد؛ بلکه نام آن شرکت شوکوشا بود. در واقع سیتیزن نخستین ساعت مچی تولید شده این شرکت بود که بعدها به خاطر فروش فوق العاده، نام خود را به شرکت داد. ساعت های این شرکت به دلیل عمر بالا و پایداری سرسختانه شان در برابر اراده طبیعت و گزندهای آب و هوایی، شهرتی جهانی یافته اند. کیفیت ساخت آنها نیز به محبوبیت و آوازه جهانی شان کمک کرده است. جعبه های ساعت سیتیزن نیز همانند ساعت ژاپنی سیتیزن، کیفیتی دقیق و هندسی را بازتاب می دهند.

ساخت جعبه ساعت سیتیزن : یک هندسه زیبا !


جعبه ساعت سیتیزن ، ساعت لوکس سیتیزن را در خود جای می دهد! همین حقیقت کافی است تا درباره هندسه ساختاری این جعبه، به یک اطمینان حرفه ای برسیم. جعبه ساعت سیتیزن، با برش های هندسی و منظم خود همچون یک سامورایی خوش پوش و مبارز، آماده جنگیدن با ناملایمات است. بدنه دقیق این جعبه ها، سرسختی یک سامورایی و ظرافت آبرنگ های ژاپنی را دارد. گویی ترکیبی از فولاد و شکوفه های گیلاسند. دیواره های مقوایی آن از برهم گذاری چندین مقوای سخت و مرغوب سرهم بندی شده اند و قدرت یک رانین ژاپنی را دارند. این سازه های مقوایی، مقاوم ترین سازه های فلزی را در ذهن تماشاگران تداعی می کنند. ساعت های لوکس سیتیزن در این جعبه ها، خود را در پناه یک سامورایی شمشیر زن می بینند و با خیالی آسوده، با تمام شکوهشان می درخشند.

رنگ جعبه ساعت سیتیزن : یک اپرای رنگی !


رنگ در فرهنگ ژاپنی مانند هنر چای، ریشه دار است! رنگ بندی جعبه ساعت سیتیزن نیز بازتابی از همین زیباشناسی ظریف ژاپنی است. رنگ ها به زیبایی تابلوهای هوکوسای بر بوم جعبه ها می رقصند. رنگ هایی که از زیبایی ابرها، شکوفه های گیلاس ژاپنی، کوه فوجی، معابد شینتو، دروازه های مشهور دین شینتو یا توری و رنگ های زرین معابد بودایی الهام گرفته شده اند. در این کارناوال رنگی می توانید قرمز، فیروزه ای، ارغوانی، صورتی، سفید، آبی، سبز، زرد، طلایی، مشکی و بسیاری رنگ های چشم نواز دیگر را پیدا کنید. جعبه ساعت مچی سیتیزن، عصاره ای از زیبایی ژاپنی است.

روکش جعبه ساعت سیتیزن : به شفافیت نگاه !


روکش جعبه ساعت سیتیزن دو کار مهم را به سرانجام می رساند. نخست، رنگ های بی نظیر جعبه را در زیر پوشش شفاف خود، به تازگی روز نخست، حفظ می کند. دومین کار مهم وی، محافظت از برند شما است. زمانی که برند شما بر این تابلوهای زیبای ژاپنی حک شده باشد، روکش جعبه، آن را تابناک نگه می دارد. رنگ های جعبه ساعت، با همه ظرافت ژاپنی خود، هر رهگذری را صدا می زنند. برند چاپ شده شما نیز همصدا با این سرود رنگی، با همه وقار و برازندگی خود، به صدا درخواهد آمد. چه تبلیغی از این بالاتر؟ مگر هدف هر برندی این نیست که بلند تر از برندهای دیگر، شنیده شود؟

آستر جعبه ساعت سیتیزن : فرشینه هایی به رنگ دشت های پر گل ژاپن !


جعبه ساعت سیتیزن همانند یک خانه ژاپنی باید با زیباترین فرشینه ها، مفروش شود. کدام فرشینه لایق ساعت های سیتیزن است؟ مخمل؟ احساس نرمی که مخمل در ما بر می انگیزد، ساعت های لوکس سیتیزن را هم خشنود می کند. پارچه های زیبا و نرم مخمل باید مرغوب ترین پارچه بازار باشند تا پرزی از آنها به بدنه شیک ساعت ها نچسبد. ساعت باید بر این فرشینه های نرم مانند روز اول خود، با همه شکوهش بدرخشد.

خرید آنلاین : با این جعبه فقط چند کلیک فاصله دارید !


خرید جعبه ساعت سیتیزن از پارت چاپ، کار ساده ای است و وقتی از شما نمی گیرد. در شکل آنلاین خرید، شما به سادگی می توانید جعبه دلخواه تان را مستقیما از سایت خریداری کنید. این کار، یک سود مسلم است. چرا؟ چون پارت چاپ محصولات خود را مستقیما و بدون واسطه عرضه می کند. خرید مستقیم از پارت، به طور ضمنی به معنای حذف واسطه ها و تهیه ارزان تر محصولات است.

با سفارش تلفنی جعبه ساعت، زیبایی شکوفه های گیلاس را به خانه ببرید!

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top