پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ساعت لاکچری با بهترین قیمت

جعبه ساعت لاکچری

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

زمان ساعت ها، شیک ترین روایت از ابدیت است ! جعبه ساعت لاکچری، کادوی ما انسان ها به این روایت شیک و انسانی شده از زمان است! چرا کادو ندهیم؟ ساعت ها، ابدیت سرکش را رام می کنند و آن را برای ما، فهم پذیر می کنند. در جایی که ساعت نیست، زمان درست مثل تاریکی، ذهن مان را خاموش می کند. جعبه ساعت لاکچری پارت، ساعت ها، این زمان نگارهای شیک پوش را، در باشکوه ترین حالت شان، نمایش می دهد.

مقوای جعبه ساعت لاکچری


جعبه ساعت لاکچری برازنده نام خود است ! خوش ساخت و زیبا طراحی شده است. ساعت ها در آن با همه زیبایی لاکچری شان می درخشند. بدنه جعبه ها از بهترین مقواهای موجود در بازار تولید شده است. مقواهای استفاده شده در پارت چاپ، پهنه گسترده ای از مقواها را شامل می شود. مقواهای پر کاربرد ما شامل انواع مختلفی مانند گالینگور، کاغذ رنگی، فانتزی، کاغذ سفید، کرافت، کرافت سوئدی، کاهی آلمانی، کاغذ برنج، کرجی و دیگر گونه های مقوا می شود. ملاک ما در انتخاب، سختی و مرغوبیت آن است. کیفیت مقواهای استفاده شده باید در واحد سنجش کیفیت تایید شوند.

روکش جعبه ساعت لاکچری


جعبه ساعت لاکچری با روکش لاکچری تر می شود! اصولا هارد باکس ها از دو بخش تشکیل می شوند: بخش مقوایی و روکش. روکش ها کارکردهای مهمی دارند. یکی از کارکردها، حفاظتی است. روکش جعبه را در برابر دگرگونی های آب و هوایی سالم نگه می دارند. رطوبت به جعبه ها آسیب نمی زند. در زمانی که برند شما با مدرن ترین چاپگرهای ما بر تن جعبه ها چاپ شده باشد، روکش از آن محافظت می کند و آن را به خوبی نمایش می دهد.

چاپ روی جعبه


چاپ برند بر جعبه ساعت لاکچری ، یک کار تبلیغاتی لاکچری است! برندسازی یکی از نیازهای اساسی کار تجاری است. بدون این کار، کار و کاسبی شما گمنام می ماند. در جو پر رقابت بازار، گمنام ماندن معنایی جز شکست ندارد. چاپ بر جعبه های پارت یکی از موفق ترین روش های تبلیغی است. چاپ هایی مانند طلاکوب و نقره کوب کردن برندها، نام شما را همیشه زنده نگه می دارد.

رنگ جعبه ساعت لاکچری


رنگ هایی که در رنگ آمیزی جعبه ساعت لاکچری استفاده می شوند، اشرافی ترین رنگ های ما هستند. این رنگ های برگزیده، به جعبه ها، جلالی در خور نام شان می بخشند. برای دیدن این رنگ ها می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. رنگ فقط یک جذابیت ساده بصری نیست بلکه شاخص ارزش کالا نیز هست. با یک نگاه به رنگ آمیزی یک کالا می توان به ارزش پنهان آن پی برد. در پارت چاپ در طراحی جعبه ها، به تناسب ارزش کالا و سرشت رنگ توجه زیادی می شود. یک نگاه سریع به مجموعه رنگ ها شما را با این تناسب ها آشنا می کند. البته اگر هیچکدام از رنگ های موجود را نپسندید، می توانید رنگ دلخواه تان را به ما سفارش دهید. ما همه رنگ های دلخواه تان را چاپ می کنیم. کافی است با ما تماس بگیرید.

آستر جعبه

آستر جعبه ساعت لاکچری ، از بهترین پارچه های بازار تهیه می شود. پارچه ها با منزلت لاکچری جعبه ها تناسب دارد و با توجه به این ویژگی انتخاب شده اند. ساعت های لاکچری را نمی توان در هر جعبه ای قرار داد. البته در برخی از جعبه ها از بالشتک هایی استفاده می شود که ساعت ها را بر آنها قرار می دهند. جنس این بالشتک ها از مرغوب ترین چرم مصنوعی بازار تهیه می شود. لمس این بالشتک ها بی شک احساس لمس چرم طبیعی را به شما خواهد داد.

خرید آنلاین

خرید جعبه ساعت لاکچری به صورت آنلاین به سادگی امکان پذیر است و وقتی از شما نمی گیرد. کافی است که جعبه دلخواه تان را انتخاب کنید. پس از این کار که ضمن آن می توانید ویژگی هایی مانند رنگ، اندازه و جنس را نیز برگزینید، به مرحله پرداخت می رسید. همه روندهای خرید آنلاین ساده، امن و سریع طراحی شده اند.

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top