پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ساعت کاسیو با دوام و شیک

جعبه ساعت کاسیو

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه ساعت کاسیو را همه می پسندند ؛ چرا که ساعت کاسیو را همه می شناسند ! این برند پرآوازه را کاشیو تادائو ژاپنی بنیانگذاری کرده است. البته از زمان راه اندازی شرکت کاسیو در سال ۱۹۴۶ میلادی تا سال ۱۹۷۴ میلادی، این شرکت تنها ادوات موسیقی و ماشین حساب تولید می کرد. نخستین ساعت مچی کاسیو در سال ۱۹۷۴ میلادی به بازار آمد. این ساعت دیجیتال بود و صفحه نمایشی داشت که تاریخ سال و روز را نشان می داد. راز موفقیت جهانی کاسیو در متفاوت بودن است! ساعت های تولیدی این شرکت، همه کار می کنند! ارتفاع را نشان می دهند، جی پی اس دارند، از فن آوری Tough Solar بهره می برند. امروزه ساعت های کاسیو، به ماهواره متصل می شوند و به سیستم عامل اندروید نیز مجهزند. بارزترین ویژگی این ساعت ها ضد ضربه بودن شان است؛ یعنی خصوصیتی که جعبه ساعت کاسیو هم از آن برخوردار است.

بدنه جعبه ساعت کاسیو : قوی ، زیبا و سرسخت !


جعبه ساعت کاسیو، ضد ضربه است. بدنه آن گر چه مانند ساعت های دست ساز کاسیو از تیتانیوم نیست اما از بهترین مقوای بازار ساخته شده است. مقوایی که به نوعی می توان آن را تیتانیوم کاغذی نامگذاری کرد. قوی و سخت و ضربه گیر است و به سادگی نمی شکند. برای تقویت بیشتر بدنه، از چند لایه مقوا برای ساختن جعبه استفاده می شود. با بر هم گذاری چند ورق مقوای فشرده، به یک سازه محکم دست می یابیم که هر گونه ضربه ای را خنثی می کند.

رنگ جعبه ساعت کاسیو : تخیل تان را محدود نکنید !


جعبه هارد باکس را با چه رنگی دوست دارید؟ هر رنگی را که دوست داشته باشید بر جعبه های سفارشی خود خواهید یافت. گستره رنگ ها نامحدود است. از رنگ های طبیعت گرفته تا رنگ هایی که خلاقیت انسان و تکنولوژی پدید آورده را می توانید بر جعبه های خود، داشته باشید. رنگ های فانتزی، آبستره و ترکیبی نیز با کمک چاپگرهای پیشرفته و نسل نوین به سادگی بر بدنه جعبه ها ظاهر خواهند شد.

چاپ لوگو روی جعبه ساعت کاسیو : راز برنده ماندن


کاسیو برند بزرگی است و طبعا هر تبلیغی که بر جعبه ساعت کاسیو ظاهر شود، به خوبی دیده می شود. وقتی برند شما در کنار این برند سرشناس ظاهر شود، در ذهن مشتریان، با آن مرتبط دانسته می شود. به ویژه اگر از شیوه های چاپ لاکچری هم در درج برند کمک گرفته باشید. شیوه های چاپی فوق العاده شیکی وجود دارد که کمک از آنها به برندتان تشخص می بخشد. چاپ طلاکوب یا چاپ نقره کوب یا شیوه های گوناگون برجسته سازی همه در این راستا عمل می کنند.

آستر جعبه


یک ساعت فاخر کاسیو باید بر بالشتکی اعلا تکیه بزند! در جعبه ساعت کاسیو بالشتکی از بهترین پارچه ها یا چرم ها تعبیه شده است. جنس این بالشتک گاهی از بهترین چرم مصنوعی است که با لمس آن همان حس چرم طبیعی به شما داده خواهد شد. گاهی نیز این بالشتک از پارچه های مرغوبی مانند مخمل تهیه می شود. مخمل پارچه ای شاهانه است که با جایگاه رفیع کاسیو نیز سازگاری دارد. علاوه بر اینکه پارچه مخمل مرغوب، مانند پارچه های معمولی و نامرغوب، پرز ریزی ندارد و ساعت را تمیز نگه می دارد. برای ساعت های لوکس کاسیو مهم است که درخشش خورشید وار شان را حفظ کنند.

خرید آنلاین جعبه


یک سرچ ساده شما را به جعبه کاسیو می رساند. جالب ترین ویژگی سایت و خرید جعبه ساعت به صورت آنلاین از آن در این است که همه چیز را شما انتخاب می کنید. رنگ آن، جنس آن، سایز و تعداد آن را با چند کلیک ساده می توانید تعیین کنید. روندهای انتخاب و خرید همگی ساده و امن طراحی شده اند و تجربه خرید لذت بخشی را برای شما فراهم می کنند.

سفارش تلفنی جعبه

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top