✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

جعبه سرویس طلا با بهترین قیمت

جعبه سرویس طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه سرویس طلا درست مانند یک گاو صندوق است. همه مجموعه طلای شما را در خود جای می دهد. جعبه های پارت دو ویژگی ممتاز دارند. اول اینکه جادارند یعنی همه سرویس طلای شما اعم از گوشواره، گردنبند و دستبند را در خود جای می دهند. دوم اینکه جمع و جورند! شاید به نظر متناقض بیاید اما اینطور نیست. در طراحی جعبه های پارت کوشیده می شود که جعبه ها همزمان هم جمع و جور به نظر برسند و تا آنجا که ممکن است، فضای زیادی را در بر نگیرند و هم مانند یک ویترین کوچک همه قطعات سرویس شما را در خود جای دهند. جعبه سرویس طلا گاو صندوق کوچکی برای سرویس نفیس مشتریان است. این جعبه دو ویژگی زیبایی و استحکام را با هم دارد .

یک گاو صندوق خانگی : جعبه سرویس طلای پارت !


گفتیم که جعبه سرویس طلای پارت، همچون یک گاو صندوق است! چرا گاو صندوق؟ چون که جعبه های پارت از تاب آور ترین مواد اولیه ساخته و تولید می شوند. ساختار این جعبه ها دو لایه است. البته این واقعیت ساختاری بیشتر درباره جعبه های مقوایی صادق است. بیشتر مردم در هنگام خرید طلا به قطعات طلای خریداری شده توجه می کنند و طبعا هم حق دارند. اما کمی دقت در این موضوع، ارزش جعبه طلا را برجسته می کند. در حقیقت، ارزش آن پس از خرید آشکار می شود. زمانی که طلا را خریده و به خانه می بریم. حتی در زمان جا به جایی قطعه طلای خرید شده از مغازه به خانه نیز ارزش محافظتی جعبه خود را نشان می دهد. یک جعبه خوب، مانند یک گاو صندوق ستبر است. جلوی هر آسیبی را به مجموعه نفیس شما می گیرد.

زیبایی جعبه سرویس طلا


طبعا یک خریدار طلا توقع دارد که جعبه سرویس طلا برازنده سرویس طلای خریداری شده باشد. زیبایی در طراحی و ساخت جعبه طلا یک اصل است. افسونی که در طلا می درخشد، تنها به ارزش مادی آن بر نمی گردد؛ طلا حقیقتا زیباست! یک جعبه برازنده نیز باید سهمی از این زیبایی را بازتاب دهد. یکی از عناصر زیبایی در جعبه، رنگ آن است. رنگ بندی های جعبه ها باید طیف وسیعی از سلایق را نمایندگی کنند. در پارت چاپ رنگ بندی محدویت ندارد. البته جعبه های آماده ای به رنگ های فیروزه ای، طوسی، سفید، قرمز، سرمه ای، مشکی، آبی، کرم و صورتی تولید شده اند؛ اما رنگ ها به این رنگ بندی ها محدود نمانده اند. در واقع مرزهای خلاقیت ما را سلایق شما تعیین می کنند. هر چه را شما سفارش دهید پارت می سازد.

قیمت جعبه سرویس طلا پارت


قیمت جعبه سرویس طلا پارت هیچگاه به حباب تبدیل نمی شود! یعنی چه؟ یعنی اینکه مجتمع پارت خود فروشنده تولیدات خود است ! هیچ واسطه ای میان پارت و خریدارانش وجود ندارد تا قیمت را حباب گونه بالا ببرد. به همین دلیل هم قیمت ها معقولند و در حقیقت امر به سود فروشندگان طلا و جواهر و مصرف کنند گان هستند. چرخه قیمت گذاری در پارت چاپ، به توان بازار توجه می کند و چون خود بخشی از ساختار آن است، هیچگاه به زیان آن کار نمی کند. هدف هر تولید کننده راستینی، جدا از سود مشروع شخصی، کمک به پویایی بازار است. بر پایه همین اصل هم قیمت ها در پارت چاپ تابع دو اصل عدالت و انصافند.

خرید از پارت چاپ


خرید از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به دو شکل انجام می شود. در شکل نخست خرید مستقیما از سایت پارت انجام می شود. این نوع خرید آنلاین چندین مزیت دارد. اول اینکه حضوری نیست. شما لازم نیست که برای سفارش خرید، جا به جا شوید. دوم اینکه در هزینه ها صرفه جویی می کنید. کالای دلخواه تان را مستقیما از تولید کننده می خرید. این کار یک صرفه جویی اقتصادی مسلم است. خرید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. برای دستیابی به همه این مزایا کافی است که وارد سایت شده و کالای دلخواه تان را انتخاب کنید. پروسه خرید ساده و ایمن طراحی شده است. هدف از این کار آفریدن یک تجربه خرید لذت بخش برای شما مشتری محترم است.

سفارش های عمده : یک راهکار تلفنی!

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top