پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

آشنایی با انواع جعبه برای سکه طلا

جعبه سکه طلا ذر طرح ها و سایز های گوناگون

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

از گذشته های دور رسم هدیه دادن سکه در میان ما ایرانیان رایج بوده و هست. حتی با وجود بالا رفتن قیمت سکه این رسم هنوز پابرجاست. جعبه سکه طلا شیک ارزش فوق العاده تری به کادوی شما خواهد داد.
انواع مختلفی از جعبه سکه طلا وجود دارند که در جنس ها و طرح های مختلف ساخته می شوند. برخی از جعبه ها برای جای دادن تعدادی سکه طراحی شده اند.

 

انواع جعبه سکه طلا

انواع مختلفی از جعبه سکه طلا طراحی و ساخته می شوند. اگر از فروشندگان سکه هستید و یا قصد دارید به کارمند و کارکنان خود سکه هدیه دهید و یا قصد برگزاری قرعه کشی دارید ، می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود نوع مشخصی را از جعبه را سفارش دهید. در مجتمع پارت تولید جعبه ها به صورت حرفه ای و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. محدودیتی از بابت طراحی جعبه نیز برای مشتری وجود ندارد.

چاپ نوشته و یا لوگو بر روی جعبه سکه طلا نیز از امکاناتی است که مجموعه پارت در اختیار مشتریان قرار داده است. در صورتی که نظر و سلیقه مشتری جعبه هایی متفاوت تر باشد ، باز هم این مجموعه بنا بر درخواست و سلیقه مشتری اقدام به ساخت جعبه خواهد کرد. همچنین این جعبه ها به لحاظ رنگ و شکل و شمایل، انواع مختلفی دارند که برای ثبت سفارش می توان از میان رنگ های متنوع انتخاب نمود.

جعبه سکه طلا دارای کیفیت بالا و رنگ جذاب

 

چاپ لوگو روی جعبه

ممکن است جواهر فروشان و یا ارگان و شرکت های خاصی برای ارائه سکه طلا به جعبه هایی نیاز داشته باشند که معرف آنها باشد. بر این اساس سفارش جعبه با چاپ نوشته و لوگو در بسیاری از شرکت های تولید کننده پذیرفته خواهد شد. مجموعه پارت نیز نوشته و یا لوگوی معرف شما را به صورت چاپ افست یا طلاکوب بر روی جعبه های سکه چاپ می کند . انواع مختلفی نیز از چاپ نوشته بر روی جعبه های سکه وجود دارند که بر اساس سفارش مشتری صورت می گیرد.

 

قیمت جعبه سکه طلا

قیمت جعبه ها طبق پارامتر های مختلف در مجموعه مشخص و تعیین می شوند. طراحی ساده و یا طرح دار، جنس جعبه ها، تعداد سفارشات، چاپ نوشته، سایز جعبه، انتخاب هارد باکس و … از موارد مهم در تعیین قیمت جعبه سکه طلا می باشند.

قیمت های دقیق در مشاوره خرید نیز به سفارش دهندگان اطلاع داده خواهد شد. زیرا ممکن است بر اساس تعداد تیراژ ساخت این قیمت ها افزایش و یا کاهش پیدا کنند. در صورتی که طرح مورد نظر در کاتالوگ مجموعه وجود نداشته باشد ممکن است قیمت جداگانه ای برای طراحی جعبه سکه طلا در نظر گرفته شود. البته بر اساس تعداد سفارشات این افزایش قیمت ممکن است حذف شود.

 

نحوه سفارش جعبه سکه طلا

نحوه سفارش جعبه طلا در مجموعه بی نظیر پارت به صورت های مختلف امکان پذیر است. تماس تلفنی، تماس و یا ارسال پیام از طریق واتساپ، ارسال پیام از طریق کانال اینستاگرام نیز راه های مختلف ثبت سفارشات جعبه سکه طلا در مجتمع پارت می باشند.

هر یک از محصولات با ذکر مشخصات و قیمت در کاتالوگ موجود می باشند . امکان مشاوره رایگان و انتخاب نوع مناسب جعبه بر اساس خواسته و سلیقه نیز وجود دارد. می توانید جعبه های درخواستی را در تعداد و مشخصات مختلف در سبد خرید خود قرار دهید.

اطلاعاتی در خصوص نوع سفارش و محدودیت ها نیز از طریق وب سایت و یا مشاوره فروش به متقاضیان داده خواهد شد. نحوه ارسال و هزینه ها و یا رایگان بودن ارسال نیز دارای شرایطی است که باید خریدار از همه این موارد اطلاع داشته باشد.

جعبه سکه طلا محصول شرکت پارت با جنس مرغوب

 

درباره مجتمع پارت

 

جمع بندی

جعبه سکه طلا برای هدیه دادن و یا فروش سکه های طلا طراحی می شوند . انواع مختلف جعبه های سکه هر یک در سایز و یا شکل های متفاوتی هستند که قابل سفارش در تیراژهای مختلف می باشند. برای ثبت سفارش این محصولات می توان به مجموعه پارت اعتماد کرد.

شرکت پارت برای بسیاری از برند ها و شرکت های مشهور اقدام به تولید سفارشات کرده است. جلب رضایت مشتری و ساخت جعبه های حرفه ای و خوش نما در قیمت های مناسب و در کمترین زمان ممکن از ویژگی های محصولات می باشند. برای ثبت سفارشات خود می توانید با مشاوران فروش پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ برقرار کنید و یا از طریق رسانه های اجتماعی اقدام به ارسال پیام فرمایید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
10 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top