پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه سی دی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

جعبه سی دی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه CD

جعبه سی دی ، بهترین محافظ سی دی های حساس است . این جعبه از سی دی ها در برابر خش افتادگی ، ضربه و سقوط محافظت می کند . همان طور که سی دی از چهار لایه درست می شد ، جعبه سی دی هم لایه بندی دارد . در لایه های سی دی یا لوح فشرده از پلی کربنات، آلومینیوم با درجه خلوص بالا و یک لایه محافظ از جنس لاک استفاده می شود. یک لایه چاپی تزئینی نیز پایان بخش این لایه بندی چهار گانه است. پیشینه سی دی به سال ۱۹۷۹ میلادی بر می گردد. در این سال، اولین لوح فشرده با همکاری دو شرکت فیلیپس و سونی پا به جهان گذاشت و یک تحول بزرگ را با تولد خود آغاز کرد. نوریو اوگا که ریاست شرکت سونی را نیز در سال ۱۹۸۲ میلادی به عهده گرفت، اولین لوح فشرده جهان یا سی دی را اختراع کرد. اولین سی دی تجاری در سال ۱۹۸۱ میلادی به بازار آمد. بر این محصول، سمفونی آلپ اثر ریچارد اشتراوس ضبط شده بود. جعبه سی دی با تولد سی دی یا لوح فشرده، متولد شد.

ساخت جعبه سی دی


قیمت باکس آماده و جعبه سی دی با توجه به مدل آن متفاوت است. جعبه سی دی برای محافظت از ساختار ظریف سی دی طراحی شده است. سی دی به خاطر جنس و شیوه ضبط، حساسیتی شکننده دارد که باید درون جعبه ای مقاوم ، بسته بندی شود. اصولا در ذخیره سازی و ضبط داده ها و اطلاعات بر سی دی از دو شیوه پذیرفته شده یا استاندارد استفاده می شود. یکی از آنها Red Book یا کتابچه قرمز نام دارد. استاندارد کتابچه قرمز برای سی دی های صوتی به کار برده می شود. استاندارد دیگر کتابچه زرد یا Yellow Book نامیده می شود و مخصوص CD-ROM است. این داده ها به صورتی مارپیچی یا حلزونی بر سطح سی دی نگاشته می شوند. جعبه های سی دی از این داده های حلزونی شکل به خوبی محافظت می کنند.

جنس مقوای جعبه سی دی


مقوایی که جعبه سی دی با آن ساخته می شود، مجموعه ارزشمند سی دی ها را در خود نگه می دارد. این مقوا، سخت ترین لایه بندی های محافظتی را دارد و از بر هم گذاری چند لایه ساخته می شود. دیواره های جعبه از شش جهت با این ماده سخت پوشانده شده اند و درب آن نیز همچون دروازه قلعه های قدیمی از مجموعه سی دی های حساس محافظت می کند. مقوا بسته به سفارش مشتری است و می تواند هر نوع مقوایی از جمله گلاسه باشد. روکشی که این جعبه مقوایی را احاطه می کند، یک لایه محافظتیِ بیشتر فراهم می کند و زیبایی دلچسبی هم به جعبه می بخشد. روکش ها نیز به سلیقه مشتری بستگی دارند و از سلفون مات تا سلفون براق و یووی را در بر می گیرند.

چاپ روی جعبه سی دی


همان طور که سی دی یک لایه چاپی تزئینی دارد، جعبه سی دی هم در بیرونی ترین لایه ، یک فضای ایده آل برای چاپ فراهم می کند. چاپ بر جعبه ، یکی از پرطرفدارترین روش ها برای تبلیغ برند یا لوگو است. هدف هر شرکتی فقط فروش ساده نیست؛ بلکه تضمین فروش مستمر است. وقتی یک برند یا لوگو بتواند راه خود را به دل مشتریان باز کند، به تضمین فروش مستمر دست می یابد. فروش بیشتر بسته به همین ترفندها دارد. مقوایی که برای جعبه های خود انتخاب می کنید بر کیفیت نهایی چاپ اثری مستقیم دارد.

 
 

خرید جعبه سی دی

سفارش تلفنی جعبه

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top