پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه شال و روسری با بهترین قیمت

جعبه شال و روسری

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

شال و روسری از پرفروش ترین اکسسوری ها در جهان هستند . جعبه شال و روسری به تبع این فروش گسترده ، به گستردگی به فروش می رسد . جعبه ها تنوع خود را از تنوع شال و روسری می گیرند و از آنجا که مدهای رایج این دو اکسسوری مهم ، حد و مرز مشخصی ندارند ، جعبه ها نیز در شکل های گسترده ای طراحی می شوند . یکی دیگر از علل تنوع جعبه ها به تنوع پارچه شال و روسری بر می گردد .

 برخی از روسری ها برای مهمانی ها و مجالس تشریفاتی طراحی شده اند و طبعا جعبه های آنها نیز باید به همان میزان لاکچری و شیک بوده و در عین حال ، از کارکرد محافظتی بالایی برخوردار باشند . مثلا اگر شال و روسری از پارچه های فاخری همچون ابریشم که در عین زیبایی خیره کننده ، بسیار هم ظریف است ، بافته شوند ، جعبه هاردباکس آنها نیز باید هم در بسته بندی خود شیک باشد و هم در جا به جایی و نگهداری پارچه گرانبهای خود ، کفایت زیادی از خود نشان دهد.

فروشگاه های کوچک


جعبه شال و روسری ، زیر شاخه های زیادی دارد که کارکرد هر کدام را نیاز فروشنده و مشتری تعیین می کنند . یکی از این زیر شاخه ها، جعبه های شال و روسری ساده است . این شاخه از جعبه برای فروشگاه های کوچک ، طراحی و ساخته می شود . معمولا این جعبه ها ساختاری ساده دارند و هر کدام به خاطر قلمرو محدود فروش و فعالیت بازرگانی بازار های محلی ، با لیبل اختصاصی و سفارشی ، چاپ می شوند . از این جعبه ها در فروشگاه های کوچک به جای کیسه های پلاستیکی استفاده می شود .

جعبه کشویی


یکی دیگر از انواع جعبه شال و روسری ، جعبه کشویی است . این نوع جعبه، ظاهری شیک و خلاقانه دارد و همچون یک کشوی زیبای مینیاتوری ، طراحی می شود . فضای بیرونی یا غلاف خارجی جعبه کشویی ، مساحت مناسبی برای چاپ در اختیار سفارش دهنده می گذارد . در برخی از جعبه ها ، غلاف یا پوسته بیرونی جعبه را دانه دار می کنند که به لوگو یا برند چاپ شده بر آن ، یک زیبایی فاخر و کلاسیک می بخشد . جعبه های کشویی ، برای نگهداری دراز مدت شال و روسری تولید می شوند و همچون یک کمد کوچک ، شال شما را برای استفاده های بعدی ، زیبا و اتو کشیده ، حفظ می کنند .

دورپیچ شال و روسری


یکی دیگر از زیر شاخه های جعبه شال و روسری ، کاربرد گسترده ای در مغازه ها دارد و دور پیچ نامیده می شود . دور پیچ مانند یک آغوش مقوایی ، دور روسری و شال ، حلقه می زند و آن را در قفسه های مغازه ، منظم و زیبا، نگه می دارد . ویژگی جالب دور پیچ در این است که در عین نگهداری از شال و روسری ، آن را پنهان نمی کند ؛ بلکه بر عکس ، بخش بزرگی از آن را نمایش می دهد . مشتری می تواند همه ویژگی های بصری محصول را با یک نگاه ، دریافت کند .

جعبه خاص


جعبه هاردباکس تبلیغاتی شال و روسری خاص ، شکل های هندسی شناخته شده و متعارف را پشت سر می گذارد و با جهشی مدرن به درون خلاقیت ، زیبایی را با شگفتی در هم می آمیزد . این نوع جعبه ها برای یک کار طراحی می شوند : جلب توجه ناگهانی . این ساختارهای نوآورانه هندسی ، به خاطر غیر متعارف بودن ، ناخودآگاه ، نگاه ها را می دزدند . کارکرد جعبه های خاص در راستای برندینگ و برجسته سازی یک نام خاص در جهان شلوغ مد است . از همین جا می توان به ارزش و جایگاه جعبه سازی در صنعت مد و پوشاک پی برد .

 این شاخه از جعبه شال و روسری ، جعبه های سفره ای و پنجره ای را نیز شامل می شود . جعبه سفره ای مانند یک سفره کاملا گسترده می شود . جعبه پنجره ای فقط بخشی از محصول را نشان می دهد اما قابلیت خلاقانه آن ، دست طراحان را برای هنر آفرینی و خلاقیت کاملا باز می گذارد . جعبه بالشتی نیز در همین دسته جای می گیرد . همه این جعبه ها ظاهری لاکچری دارند .

سفارش هاردباکس

خرید آنلاین


خرید آنلاین به سادگی و سرعت پلک زدن است . اگر کلیک ها و پلک زدن های خود را همگام سازی کنید ، با چند پلک ، جعبه ها از آن شما خواهند شد ! می گویید نه ؟! امتحان کنید !

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top