✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

انواع جعبه جواهرات مقوایی با قیمت ارزان

جعبه جواهرات مقوایی و افزایش فروش طلا و جواهرات شما

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

زمانی که شما به عنوان خریدار به مغازه طلا فروشی مراجعه می کنید، قطعاً طلای خریداری شده را در قالب یک جعبه تحویل می گیرید. این کار باعث می‌شود تا یک حس بسیار خوبی به مشتری القا شود. جالب این است که حتی زمانی که به مغازه بدلیجات فروشی می روید، باز هم بدلیجات خود را که خریداری کرده اید در قالب جعبه به شما ارائه می دهند. تمامی فروشندگان می دانند که این کار را برای محافظت از محصول و همچنین حفظ احترام به مشتری باید انجام دهند. بسیاری از جعبه جواهرات مقوایی به صورت کاملاً شیک و ساده در مغازه های طلافروشی و یا حتی بدلیجات فروشی مورد استفاده قرار می گیرند.

این جعبه ها باید دارای مقاومت خوبی باشند و به سادگی از بین نروند. حتی جعبه‌های مقوایی طلا هم مقاومت خوبی دارند. البته شما باید این جعبه ها را از شرکت هایی سفارش دهید که از کیفیت و کار آنها اطمینان دارید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در مورد تولید جعبه جواهرات به دست آورید.

 

چگونگی خرید جعبه جواهرات مقوایی

برای خرید جعبه جواهرات مقوایی می توانید از جعبه های بسته بندی پارت استفاده کنید که کیفیت و مقاومت بسیار خوبی دارند. این مجموعه سال هاست که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. در مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، نیروهای متخصص با بهره گیری از بهترین دستگاه های چاپ و برش و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه یعنی مقوا های با کیفیت بالا، چسب مناسب،قوی ترین ابر و …به تولید باکیفیت این جعبه ها می پردازند .

زمان مشتری برای مجموعه بسیار اهمیت دارد. افراد تیم پارت در تلاش هستند تا سفارشات را در کم ترین زمان ممکن برای شما ارسال کنند. جعبه جواهرات مقوایی را می توان در داخل مغازه های طلا فروشی و یا حتی بدلیجات فروشی و ساعت فروشی هم استفاده کرد. 

برخی از افراد این جعبه ها را بر روی میز آرایش خود در اتاق ها هم قرار می دهند. توجه داشته باشید جعبه جواهراتی که بر روی میزهای آرایش خود قرار می دهید، زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان می آورند. شما حتی می‌توانید به رنگ و نوع آن ها هم توجه داشته باشید. این روزها جعبه طلا مقوایی به علت سادگی و تنوع رنگی که دارد، بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تولید جعبه جواهرات مقوایی به دست آورید.      

تأثیر چشمگیر جعبه مقوایی جواهرات بر فروش طلا و جواهرات

 

قیمت جعبه جواهرات مقوایی پارت

جعبه طلا مقوایی هم مانند هر محصول دیگری دارای قیمت مشخصی است. اما این قیمت ها در کارگاه ها و کارخانه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. قیمت جعبه طلا مقوایی کاملا بستگی به نوع جعبه، کیفیت مواد اولیه، نوع ساخت، اندازه آن ها و … دارد. نکته قابل توجه این است که کیفیت بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

قطعاً مشتری در هنگام خرید طلا و جواهرات به نوع جعبه هم توجه می کند. مجموعه چاپ و بسته بندی پارت یکی از معتبرترین مجموعه ها در تولید جعبه طلا مقوایی است. شما می‌توانید جعبه هایی با کیفیت بسیار بالا و البته با قیمت مناسب از این مجموعه تهیه کنید.

نقش جعبه در هدیه دادن

همان طور که می دانید هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین کارهایی است که ما انسان ها برای عزیزانمان انجام می دهیم. قطعاً خوشحال کردن دیگران حس بسیار خوبی دارد که قابل توصیف نیست. افراد سعی دارند تا هدیه ها را به زیباترین شکل ممکن به دوستان و عزیزان خود بدهند.

حال اگر این هدیه های زیبا در جعبه و بسته بندی های شیک و بی نظیر قرار بگیرد، ارزش هدیه شما بسیار بیش تر خواهد شد. بسیاری از افراد طلا و جواهرات را برای هدیه دادن به عزیزان خود انتخاب می کنند. به همین علت توصیه می شود اگر شما هم دارای طلا و جواهر فروشی هستید، حتماً به جعبه طلا های خود توجه داشته باشید تا مشتریان بیشتری جذب کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد جعبه های طلا و انواع ست هدیه به دست آورید.    

 

اهمیت چاپ روی جعبه

آیا تا به حال توجهی به چاپ بر روی جعبه های مقوایی طلا و جواهرات داشته اید؟ شما به عنوان یک فروشنده طلا و جواهرات باید به تمامی این موارد اهمیت دهید. به راحتی می توانید نام برند خود را بر روی این جعبه های مقوایی طلا چاپ کنید. در این صورت بازاریابی شما بهتر می شود. زمانی که مشتری حتی بعد از چندین سال تصمیم به خرید طلا بگیرد، با یک نگاه بر روی جعبه های قدیمی به یاد فروشگاه شما می‌افتد. در این صورت احتمال بسیار زیادی وجود دارد تا دوباره برای خرید طلا و جواهرات فروشگاه شما را انتخاب کند. در واقع این نوع بازاریابی در بین طلافروشی ها بسیار رایج است.

مجموعه چاپ و بسته بندی پارت به بهترین شکل ممکن برند شما را بر روی این جعبه های مقوایی طلا چاپ می کند. کیفیت این چاپ ها بسیار بالا است، به طوری که حتی پس از چندین سال هم از بین نخواهد رفت. 

جعبه جواهرات مقوایی با دوام و زیبا فروش طلا و جواهرات شما را چند برابر می کند .

 

خرید جعبه طلا و جواهرات پارت

معمولا خرید و سفارش جعبه طلاها چه به صورت مقوایی، چوبی، شیشه ای و … به طور پک چند تایی قابل سفارش است. مغازه ها و فروشگاه های طلا و جواهرات، بدلیجات و … سفارش این جعبه ها را ثبت می کنند. سایز جعبه جواهرات مقوایی هم کاملاً بستگی به نظر مشتری دارد.

نمونه های دیدنی جعبه جواهرات مقوایی و دیگر جعبه های تزئینی پارت در انواع سایزها، طرح ها و رنگ ها را در صفحه جعبه طلا تماشا بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر با این شماره: ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان مجتمع چاپ و بسته بندی پارت بپرسید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
20 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top