پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه جواهرات کوچک با بهترین قیمت

جعبه جواهرات کوچک در انواع طرح ها و رنگ ها

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

امروزه فروش جعبه جواهرات کوچک توسط بسیاری از مجموعه های تولید کننده صورت می گیرد. خیلی از آن ها توانسته اند نیاز جواهر فروشان و سایر افراد متقاضی را برطرف نمایند. این نوع جعبه کاربردی خود دارای انواع مختلفی است که هر یک از آن طرفداران خاصی دارد.

در میان آن ها برخی از مدل ها بسیار ارزان تر و پر متقاضی تر می باشند. جعبه های سنتی و کار شده نیز بسیار مورد علاقه فروشندگان و خریداران طلا و جواهر می باشد. جعبه های مقوایی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. جعبه های خاتم کاری و یا شیشه ای نیز بسیار لوکس می باشند.

 

انواع جعبه جواهرات کوچک

هر یک از این جعبه ها در جنس و طرح های مختلفی ساخته می شوند. اشکال ظاهری آن ها بر اساس نوع طلا و جواهر و وزن آنها متغیر می باشند. جعبه انگشتر با جعبه های دستبند و ساعت و انواع دیگر این محصول متفاوت می باشند. فروش جعبه جواهرات کوچک مقوایی و کارتنی درجه یک نشان از توجه ما به انواع سلیقه مشتریان می باشد.

جعبه جواهرات کوچک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

 

عوامل موثر بر قیمت فروش جعبه جواهرات کوچک

بی شک طراحی و دیزاین جعبه هر محصولی تاثیر بسزایی بر فروش بیشتر آن دارد. هرچه طراحی و دیزاین جعبه طلا شیک تر باشد، توجه خریداران به آن بیشتر می شود. مهم تر از آن قیمت مناسب این جعبه ها می تواند در خصوص رضایت خریداران میزان ارزش افزوده ای را ایجاد کند. علاوه بر این ها فاکتورهای متعدد دیگری هم وجود دارند که می توانند نقش مهمی را در تعیین قیمت فروش جعبه جواهرات ایفا کنند. از جمله :

  • طرح های ایجاد شده بر روی جعبه
  • چاپ برجسته
  • چاپ فویل
  • چاپ لوکس

 

فروش جعبه جواهرات کوچک

در حقیقت مجموعه ما با در اختیار داشتن دستگاه های اتوماتیک در ساخت و فروش جعبه جواهرات کوچک به یکی از برترین ها در این زمینه تبدیل شده است. ما توانسته ایم به طور حرفه ای انواع مختلفی از جعبه جواهرات را در نهایت کیفیت و زیبایی تولید کنیم .

جمع بندی

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
13 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top