پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

فروش استثنایی جعبه نیم ست طلا

جعبه نیم ست طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه نیم ست طلا در دو اندازه بزرگ و کوچک تولید می شود. خود این اندازه ها نیز هر کدام به دو تکه و سه تکه تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این محصولات اندازه های استانداردی دارد که بسته به نیاز خود می توانید هر کدام از آنها را برگزینید. زیبایی در فروش تاثیری مستقیم دارد. البته فقط زیبایی موثر نیست ، سختی و مرغوبیت هم شرط است . به همین دلیل است که جعبه های پارت چاپ را برندهای مشهور می خرند. در جعبه های پارت، زیبایی و کیفیت دست به دست هم می دهند. جعبه نیم ست طلا از مرغوب ترین مقوای کاغذ بازار ساخته شده است. رنگ های آن نیز متنوع هستند و در واقع از محبوب ترین رنگ های بازار هستند.

بدنه جعبه نیم ست طلا


جعبه نیم ست طلا از بهترین کاغذها تهیه می شود . لاکچری ترین جعبه نیم ست پارت از کاغذ گلاسه تهیه می شود . شیوه ساخت این جعبه ها به این شکل است که دیواره ها از چند لایه تقویت شده ساخته می شوند . علاوه بر این کار، دیواره های تقویت شده با روکش های سلفونی در دو شکل مات و براق، پوشانده می شوند . این کار از یک سو ، جلوه زیبایی به جعبه می بخشد و از سوی دیگر آن را در برابر دگرگونی های محیطی، مقاوم نگه می دارد. اضافه بر این مزایا، روکش سلفونی نیز ارزش خود را در هنگام چاپ برند و لوگو نشان می دهد. وقتی برند شما بر تن جعبه ها خالکوبی شود، روکش سلفون به دیده شدن آن کمک می کند. متن های چاپ شده ای که با سلفون محافظت شوند، عمر درازتری دارند.

چاپ برند بر جعبه نیم ست طلا


چاپ برند، لوگو یا هر متن تبلیغاتی دیگری بر جعبه نیم ست طلا باید با کارکرد آن همسویی داشته باشد. یک جعبه نیم ست طلا، قطعا باید در خور نیم ست طلای درون خودش باشد. تجربه ما در زمینه چاپ نشان می دهد که بهترین شیوه برای چاپ تبلیغات بر جعبه های طلا، شیوه های طلاکوب و نقره کوب و دیگر روش های لاکچری چاپند. این کار به برند شما، ارزشی همپای طلا می بخشد.

رنگ بندی جعبه طلا


رنگ های جعبه نیم ست طلا کارناوالی از رنگ های محبوبند. این رنگ ها شامل سفید، آبی پاستیلی، صورتی پاستیلی، سرمه ای، طوسی، طلایی، قرمز، فیروزه ای، مشکی و کرم اند. واحد فروش پارت این رنگ ها را محبوب ترین رنگ های فروخته شده ارزیابی کرده است. البته سلیقه های ویژه ای هم هستند که با هنجارهای مرسوم زیبایی همخوان نیستند. پارت برای راضی کردن این سلیقه ها هم راهکار دارد. برای رنگ های ترکیبی ویژه بهترین کار سفارش رنگ های دلخواه تان به پارت چاپ است. دستگاه های به روز ما هر نوع رنگی را بر تن جعبه های سفارش شده شما چاپ خواهند کرد.

اندازه جعبه نیم ست طلا


اگر چه اندازه های جعبه نیم ست طلا در دو شکل بزرگ و کوچک خود از پیش مشخص است، اما برای اندازه های تازه هم راهکار وجود دارد. در پارت چاپ امکان سفارشی سازی جعبه ها برای مشتریان گرامی مهیا شده است. هر اندازه ای را که نیاز داشته باشید، بی درنگ برای تان می سازیم. فقط کافی است که گوشی تلفن را برداشته و به کارشناسان فروش ما زنگ بزنید.

خرید آنلاین


برای خرید جعبه نیم ست طلا از پارت چاپ دو راه در پیش رو دارید. یکی از آنها خرید آنلاین است. شما کالای دلخواه تان را مستقیما از سایت پارت چاپ سفارش می دهید و روند خرید را تکمیل می کنید. در این شکل از خرید می توانید همه خصوصیات کالای خودتان را نیز مشخص کنید. روند پرداخت ساده و امن است و خرید در زمان کوتاهی انجام می شود.

سفارش عمده جعبه نیم ست طلا

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top