پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

فروش فوق العاده انواع جعبه نیم ست

جعبه نیم ست

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه نیم ست در دو قطع کوچک و بزرگ تولید می شود. هر کدام از این دو گروه عمده نیز به جعبه های دو تکه و سه تکه تقسیم می شوند. جذابیت این دسته از محصولات پارت، آنها را محبوب مشتریان و بازار ساخته است. علت این جذابیت به چند عامل بر می گردد که همگی در محبوبیت جعبه های نیم ست تاثیری مستقیم دارند. یکی از این عامل ها خلاقیتی است که در طراحی جعبه ها به کار رفته است. عامل دیگر ظاهر بی نقص آنها است. استفاده از دستگاه های خودکار تولید جعبه و باکس، دخالت دست را به طور کلی حذف کرده است. تولید ماشینی و مدیریت دیجیتال تولید، نتیجه نهایی کار را شسته رفته و بی نقص کرده است.

استحکام جعبه نیم ست


جعبه نیم ست پارت از بهترین مواد اولیه تولید شده است. مقوایی که در ساخت این نوع جعبه ها به کار رفته است، از بهترین های بازار می باشد. استحکام و مقاومت جعبه ها، عامل دیگری در محبوبیت همانی آنها است. خاصیت ضد ضربه و ضد خش بدنه، طلا و جواهرات را بدون هیچ آسیبی سالم نگه می دارد. گرد و خاک نیز از دیواره های مقاوم این جعبه ها رد نمی شود. جواهرات شما در این جعبه ها همیشه درخشان می ماند.

چاپ تبلیغات بر جعبه نیم ست


یکی دیگر از ویژگی های جعبه نیم ست پارت، قابلیت چاپ آن است. دیواره ها و بدنه جعبه، بوم های بی نظیری برای نمایش لوگو و برند یا هر متن تبلیغاتی دیگر شما هستند. با اینکه نام این جعبه، نیم ست است ولی در حقیقت یک ست کامل تبلیغاتی است. پارت چاپ با پیشینه غنی خود در زمینه چاپ، بوگو و برند شما را بلند آوازه می کند. چاپ هایی چون طلاکوب، نقره کوب و برجسته سازی و حکاکی، بهترین شیوه ها برای دیده شده و در یادها ماندن هستند. این شکل از تبلیغات مانند یک خاطره خوش در یادها می ماند. یادآوری آن همیشه با رضایت و لبخند همراه است.

رنگ و روکش جعبه نیم ست


جعبه نیم ست پارت مانند جعبه مداد رنگی، هر سلیقه ای را با رنگی شادمان می کند. رنگ هایی مانند سفید، آبی پاستیلی، سرمه ای، طوسی، صورتی پاستیلی، قرمز، فیروزه ای، مشکی و کرم تنها بخشی از این کارناوال رنگارنگند. این جعبه های رنگی خوش سیما، با سلفون مات و برجسته روکش می شوند. حسن این نوع روکش ها در جلوه بصری آنها است. هر نوع تابشی را می شکنند و از بازتابش نور جلوگیری می کنند. این ویژگی به رنگ ها و متن های تبلیغاتی چاپ شده فرصت می دهد که به خوبی دیده شوند. روکش سلفون در واقع مکمل سویۀ تبلیغاتی جعبه ها است.

خرید جعبه نیم ست


جعبه نیم ست را چطور بخریم؟ با روش های مجتمع چاپ و بسته بندی پارت همه خریدها آسان و ایمن هستند. در واقع این مجتمع دو روش برای خرید فراهم آورده است. در یکی از این روش ها، خرید به صورت آنلاین صورت می گیرد. تکیه این شیوه خرید بر سایت پارت چاپ است. اگر خواهان خرید آنلاین هستید فقط کافی است که وارد سایت شده و محصول دلخواه خود را انتخاب کنید. بقیه کارها خود به خود انجام می شود. با پرداخت نهایی، محصول انتخاب شده از آن شما خواهد بود و به آدرس تان ارسال خواهد شد. روشی ساده، سریع و مطمئن! مزیت روش آنلاین خرید در این است که از خانه و با چند کلیک، محصول را تا دم خانه خود می آورید!

فروش عمده در پارت چاپ

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top