پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه هارد باکس طلایی

هاردباکس طلایی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

هارد باکس نوعی جعبه کادویی شکیل و زیبا است که از استحکام و دوام خوبی نیز برخوردار است و کاربردهای فراوانی دارد. این جعبه‌ها که بر پایه مقوای ضخیم سه لایه ساخته می‌شوند، طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی دارند که می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها، جعبه هارد باکس طلایی است که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.

جعبه هارد باکس طلایی چیست؟

هارد باکس جعبه‌ای لوکس و محکم است که از چند لایه مقوای ضخیم یا کاغذهایی با گرماژ بالا تولید می‌شود. تمام خدماتی که پس از چاپ، روی جعبه‌های معمولی اجرا می‌شوند، بر هارد باکس‌ها نیز قابل اجرا خواهند بود. این جعبه‌ها علاوه بر ظاهر زیبا، بدنه‌ی مقاومی نیز دارند که می‌تواند حمل و جابه‌جایی کالاهای لوکس را برای شما آسان‌تر کند. جعبه هارد باکس طلایی از لحاظ شیوه ساخت مشابه با دیگر انواع هارد باکس است، با این تفاوت که برای ساخت پوشش و طرح نهایی آن از روکش‌های طلایی رنگ استفاده می‌شود.

سفارش هاردباکس اختصاصی

کاربرد جعبه هاردباکس طلایی


کاربرد هارد باکس‌ها به طور کلی برمی‌گردد به بسته بندی محصولات و کالاهای نفیس؛ از شکلات‌های خاص و گران قیمت گرفته تا کالاهای دیجیتال و الکترونیک، برای بسته بندی همگی از هارد باکس استفاده می‌شود. علاوه بر این برای بسته بندی کالاهای گران قیمتی چون عطر و ادکلن، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی ، ساعت، کیف و کفش برند و… نیز از انواع هارد باکس‌ها استفاده می‌شود.

جعبه هارد باکس طلایی نیز از این قاعده مستثنی نیست و کاربردهای مشابهی دارد. شما از هارد باکس‌های طلایی رنگ می‌توانید برای بسته بندی هدایای نفیس و لوکس خود استفاده کرده و ارزش هدیه خود را دو چندان کنید. این مدل هارد باکس به علت رنگ خاصی که دارد، می‌تواند برای مصارف تبلیغاتی نیز بسیار مناسب باشد و بر فروش محصولات شما تاثیر مثبتی بگذارد.

دلایل استفاده از هاردباکس


همان طور که می‌دانید، بسته بندی محصول اولین چیزی است که مشتری می‌بیند و با آن ارتباط برقرار می‌کند. اگر صاحب کسب و کار یا برند خاصی هستید، خوب است بدانید که بسته بندی محصولات شما نقش زیادی در گسترش و توسعه برندتان خواهد داشت. بنابراین صنایع گوناگونی که کالاهای مصرفی مردم، به خصوص کالاهای لوکس را تولید می‌کنند، به انواع جعبه‌های هارد باکس برای به نمایش گذاشتن اعتبار و کیفیت خود احتیاج دارند.

صنایع و تولید کنندگان بسیاری از این بسته بندی‌ها استفاده می‌کنند؛ مانند صنایع تولید کننده محصولات غذایی، صنایع دیجیتال به خصوص تولیدکنندگان گوشی هوشمند، ساعت، صنایع تولید کیف و کفش، تولید کنندگان و فروشندگان طلا و جواهرات و… .

علاوه بر مصارف تبلیغاتی و تجاری، از انواع هارد باکس می‌توان استفاده‌های شخصی نیز داشت. شما برای بسته بندی هدایای نفیس و ارزشمند خود، یا برای نگهداری برخی کالاهای گران قیمت و باارزشی که در منزل دارید، به هارد باکس احتیاج پیدا می‌کنید. جعبه هارد باکس طلایی به علت رنگ خاص و چشمگیری که دارد می‌تواند بهترین گزینه برای بسته بندی هدایای شما باشد. همچنین برای چاپ برند یا لوگوی کسب و کارتان نیز گزینه بسیار خوبی است.

نمونه های هاردباکس های آماده به رنگ طلایی

انواع جعبه هاردباکس طلایی


جعبه هارد باکس طلایی بسته به شیوه ساخت و نحوه باز و بسته شدنش، به مدل‌های گوناگونی تقسیم می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • جعبه هارد باکس طلایی دو تکه که شامل درب و بدنه است. این مدل جعبه‌ها، از ساده‌ترین و رایج‌ترین انواع هارد باکس به شمار می‌روند که سرعت تولیدشان بالا است و قیمت مناسبی نیز دارند.
  • جعبه هارد باکس طلایی سه تکه که شامل سه بخش بدنه، درب ابتدا و انتها است که به وسیله لولا به هم متصل می‌شوند. این جعبه‌ها استحکام بیشتری از مدل دو تکه دارند و تولید آن‌ها زمان‌برتر است.
  • جعبه‌های هارد باکس کتابی به سه شکل ساده، قفل‌دار و مگنتی تولید می‌شوند. این جعبه‌ها به راحتی باز و بسته می‌شوند و از امنیت خوبی نیز برخوردار هستند.
  • جعبه هارد باکس کشویی طلایی رنگ نیز درست مانند یک کشو باز و بسته می‌شود و محافظ خوبی برای محصولات شما به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که این مدل هارد باکس‌ها بیشتر برای بسته بندی محصولات کوجک و متوسط مناسب‌اند.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه هاردباکس پارت، مدل‌های گوناگون جعبه هارد باکس طلایی رنگ را مشاهده و با خیال راحت خریداری نمایید.

مزایای هاردباکس طلایی

  • این مدل جعبه‌ها ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند.
  • رنگ خاص این بسته بندی می‌تواند به برند شما اعتبار ببخشد.
  • مشتریان از ارائه محصولات همراه با یک جعبه هارد باکس طلایی استقبال می‌کنند و این می‌تواند به افزایش فروش شما کمک کند.
  • این جعبه‌ها علاوه بر ظاهر زیبا، استحکام خوبی نیز دارند و از محصول شما محافظت می‌کنند.
  • رنگ خاص این هارد باکس، آن را به بهترین گزینه برای بسته بندی هدایای شما تبدیل می‌کند.
  • باز و بسته کردن مدل‌های گوناگون هارد باکس بسیار راحت است و در عین حال امنیت خوبی نیز دارد.
  • چاپ هر لوگو و برندی روی روکش طلایی این هارد باکس‌ها جلوه خاصی به بسته بندی محصولات شما می‌دهد.
  • قیمت این جعبه‌ها بسیار مقرون به صرفه است.
  • با خرید هارد باکس می‌توانید تا حد زیادی از آلودگی محیط زیست و تولید زباله جلوگیری نمایید؛ چراکه از هارد باکس‌ها می‌توان چندین بار استفاده کرد و به این ترتیب روش خوبی برای صرفه جویی در هزینه هم به حساب می‌آید.
نمونه های هاردباکس های ۲ تیکه

چرا برندها باید از هارد باکس استفاده کنند؟


مشتریان ناخودآگاه در اولین مواجهه خود با یک محصول، درباره بسته بندی آن قضاوت می‌کنند. اگر برندی محصولات گران و ارزشمندی را تولید و ارائه می‌کند، چگونگی بسته بندی آن محصول و سبک ارائه آن به مشتری بسیار مهم است. رنگ، طرح و سایر جزئیات بصری یک بسته بندی، می‌تواند تأثیر شگفتی بر فروش بیشتر محصول بگذارد.

بنابراین می‌توان این طور نتیجه گرفت که جعبه هارد باکس بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات یک برند معتبر به حساب می‌آید. کالاهای نفیس و ارزشمند، با وجود یک بسته بندی شیک و خاص، مانند جعبه هارد باکس طلایی، می‌توانند از سایر محصولات یک ویترین متمایز شوند و توجه مشتریان را به خود جلب نمایند. بنابراین جزئیات این بسته بندی‌ها در جذب مشتری تاثیر فراوانی دارد و باید به آن توجه کرد.

جمع بندی


در این مقاله ضمن معرفی جعبه هارد باکس طلایی و ویژگی‌های آن، به بررسی کاربردهای آن نیز پرداختیم و مزیت‌های استفاده از این محصول را برشمردیم. شما می‌توانید برای خرید این مدل هارد باکس، به فروشگاه‌های پارت مراجعه کنید و علاوه بر آشنایی با مدل‌های گوناگون این محصول و آگاهی یافتن از قیمت آن، خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top