پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

هارد باکس فانتزی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

امروزه استفاده از جعبه‌های هارد باکس جهت قرار دادن هدایا و کادوها و همچنین بسته‌بندی کالاها و قطعات گران‌قیمت مورد توجه قرار گرفته است. این جعبه‌ها به علت کیفیت، استحکام و دوام زیاد و ظاهر زیبا، لوکس و فانتزی از محبوبیت بیشتری در بین مردم برخوردار هستند. در این بین جعبه هارد باکس فانتزی از زیباترین و شیک‌ترین انواع جعبه‌هایی هستند که با مقوای محکم و روکش کاغذی با طرح‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند.

این جعبه‌ها را می‌توانید با هر تعداد با ابعاد، جنس و مدل‌های متنوع از طریق شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی به صورت غیرحضوری تهیه کنید. در این زمینه وب‌سایت فروشگاه اینترنتی پارت در بخش سفارش هارد باکس می‌تواند به نیاز شما پاسخ دهد. حال جهت آشنایی بیشتر با این محصول کاربردی و فانتزی، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نحوه تولید هارد باکس فانتزی


جعبه هارد باکس یا همان جعبه سخت و محکم یکی از انواع جعبه‌های فانتزی و زیبایی هستند که جهت استفاده‌های مختلف تولید می‌شوند و بیشتر جنبه تبلیغاتی در صنایع مختلف دارد. برای تولید جعبه هارد باکس فانتزی از مواد سخت همچون مقوا، چوب و پلاستیک استفاده می‌کنند. این جعبه‌های درب‌دار و روکش‌دار اغلب از نوعی مقوا به اصطلاح مقوای کرجی ساخته می‌شوند و برای روکش آنها نیز از انواع کاغذها با طرح‌ها و جنس‌های مختلف مطالبق با سفارش مشتری استفاده می‌شود.

برخی از شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی جهت زیباسازی ظاهری هارد باکس مطابق با سلیقه و نوع سفارش مشتری از طلاکوب یا نقره‌کوب برای ثبت لوگوی و برند شرکت بر روی جعبه استفاده می‌کنند. همچنین نصب ربان‌های رنگی متناسب با نوع و رنگ جعبه نیز مرسوم است. گفتنی است، مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت به عنوان یکی از فعالان این عرصه انواع هارد باکس را در ابعاد، مدل و سایزهای مختلف عرضه کرده است.

جعبه هارد باکس فانتزی در مدل های شیک و جذاب
انواع جعبه هاردباکس های فانتزی

 

انواع مدل‌ های هارد باکس فانتزی

جعبه هارد باکس فانتزی نیز همانند دیگر جعبه‌ها دارای انواع مدل‌ها با قالب‌های مختلف متناسب با سلیقه مشتریان، جهت قرار دادن محصول و کالاها و هدایای لوکس و فانتزی آنها تولید می‌شود تا بتواند نظر همه مشتریان را جلب کنند. در ادامه به معرفی انواع مدل آنها می‌پردازیم.

  • جعبه هارد باکس کشویی یا کبریتی
  • جعبه هارد باکس قفلی یا صندوقی
  • جعبه هارد باکس مگنتی
  • جعبه هارد باکس کادویی
  • جعبه هارد باکس دو تیکه درب و زیره جدا
  • جعبه هارد باکس سه تیکه درب و زیره جدا
  • جعبه هارد باکس پنجره‌دار
    جهت مشاهده نمونه مدل‌های جعبه هارد باکس فانتزی به فروشگاه اینترنتی پارت مراجعه کنید. در این شرکت چاپ و بسته‌بندی انواع مدل‌های هارد باکس قابل مشاهده و ثبت سفارش است.

 

کاربرد های جعبه هارد باکس فانتزی

به طور کلی جعبه‌های هارد باکس جزو محصولات خاص و گران‌قیمت محسوب می‌شوند. اما امروزه کاربرد آنها در صنایع و شرکت‌های مختلف جهت معرفی و تبلیغ برند خود اعم از موبایل، تبلت، صنایع دستی، ساعت، ادکلن، طلا و جواهرات، اسسوری، باکس هدیه و غیره بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
به همین دلیل تولید جعبه هارد باکس فانتزی و دیگر مدل‌ها به صورت تخصصی و با طراحی حرفه‌ای توسط مجموعه‌های چاپ و بسته‌بندی دنبال می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید به بخش انواع جعبه هارد باکس فانتزی بروید ما برای تولید این محصول از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال و طراحی‌ها استفاده کرده ایم و جعبه‌های فانتزی قابل رقابتی را ارائه خواهیم کرد.

جنس روکش جعبه هارد باکس فانتزی


جعبه هارد باکس فانتزی بیشتر جهت قرار دادن اقلام کادویی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین منظور روکش این نوع جعبه‌ها بسیار خاص و لوکس طراحی و تولید می‌شود. اغلب روکش این نوع جعبه‌های فانتزی از جنس طلاکوب یا نقره‌کوب است.
اغلب این روکش‌ها قابلیت چاپ افست با توع رنگی بسیار جهت درج لوگو و یا آرم شرکت مورد نظر مشتریان دارد. روکش کاغذ فانتزی بر روی جعبه هارد باکس از مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب‌پذیری برخوردار است. البته امکان سفارش عمده جعبه هارد باکس فانتزی در ابعاد و روکش‌های مختلف به صورت آنلاین وجود دارد.

انواع روکش هارد باکس فانتزی

قیمت جعبه هاردباکس فانتزی

لازم است بدانید که قیمت جعبه هاردباکس فانتزی به عواملی مختلفی همچون کیفیت ساخت، متریال تولید، روش ساخت، مدل جعبه، ابعاد و سایز جعبه و… بستگی دارد. بنابراین هر چه ابعاد و سایز جعبه بزرگتر باشد چون از مواد و متریال بیشتری استفاده شده، به همان میزان نیز قیمت تمام شده آن افزایش می‌یابد.
بنابراین شما می‌توانید بسته به نوع سلیقه، نیاز و بودجه خود، جعبه مدنظر خود را از میان مدل‌های متنوع‌ هارد باکس‌های فانتزی عرضه شده توسط مجتمع پارت را با روکش‌های اختصاصی انتخاب کنید. برای تماشای انواع جعبه‌های هارد باکس تولید شده کلیک کنید.

جعبه هاردباکس فانتزی پارت در انواع طرح ها و رنگ ها

 

مهم ترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از جعبه هاردباکس

همان گونه که در مطالب بالا عنوان شد، این نوع جعبه‌ها دارای ویژگی‌های فوق‌‌العاده‌ای هستند و بهترین گزینه برای بسته‌بندی خریدهای خاص و لاکچری محسوب می‌شوند. همچنین به دلیل داشتن مقاومت و ماندگاری بسیار بالا می‌توان اشیای گران قیمت را نیز در جعبه هارد باکس فانتزی قرار داد و به خوبی در برابر آسیب‌دیدگی احتمالی محافظت کرد و بر زیبایی آنها افزود.

اغلب این جعبه‌های هارد باکس دارای طراحی ساده و زیبایی دارند که با هر نوع سلیقه‌ای سازگار هستند و می‌توانند نظر هر خریداری را جلب کنند. اگر شما جزو کسانی هستید که جهت تبلیغات بهتر و معرفی بیشتر برند تجاری خود به دنبال راهکارهای ویژه و خاص هستید، استفاده از این نوع جعبه‌های شیک و مدرن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با قرار دادن محصولات تولیدی خود در هاردباکس نظر مشتریان را نسبت به کیفیت بالای محصول خود جلب خواهید کرد.

جمع بندی


جعبه هارد باکس فانتزی انواع مختلفی دارد که در شکل‌ها و اندازه های متنوعی ساخته می‌شوند. این جعبه‌های لوکس و شیک به دلیل استفاده از مقوای چند لایه در تولید آنها دارای مقاومت و استحکام بسیاری هستند و جهت قرار دادن انواع جواهرات، ساعت، عطر و ادکلن، وسایل الکترونیک و سایر اکسسوری‌ها کاربرد دارند. البته هنگام خرید اینترنتی هارد باکس فانتزی از پارت چاپ به ویژگی‌ها جعبه‌ها دقت کنید که در تعیین قیمت نهایی آن مؤثر است.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top