پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

خرید جعبه کادو فانتزی برای افزایش فروش

جعبه کادو فانتزی تبلیغاتی شیک و جذاب

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

آیا شما تا به حال به کسی هدیه داده اید؟ قطعاً هدیه دادن یکی از لذت بخش ترین کارها در دنیا است. اینکه شما بتوانید یکی از دوستان و یا عزیزان خود را با یک جعبه کادو فانتزی شاد کنید، حس بسیار خوبی حتی برای خود شما به همراه دارد. حتماً شما هم از فروشگاه های مختلف خرید خود را انجام دهید. اما همان طور که می دانید‌ حتی جعبه این فروشگاه ها با یکدیگر متفاوت است. زمانی که حتی شما یک لباس را خریداری می کنید، اگر فروشنده آن را در یک جعبه شیک و زیبا بگذارد، نظر شما را بسیار بیشتر جلب می کند. این موضوع باعث می شود تا شما رغبت پیدا کنید که حتی برای خرید های بعدی خود و کادو دادن به دوستان خود از این فروشگاه خریداری کنید. در این مطلب سعی داریم اطلاعاتی در مورد جعبه هدیه تبلیغاتی به شما بدهیم. 

جعبه کادو فانتزی تبلیغاتی مناسب افزایش جذب مشتری

 

بررسی جعبه کادو فانتزی تبلیغاتی

جعبه کادویی تبلیغاتی یکی از پرفروش ترین و ساده ترین هدایای تبلیغاتی به حساب می آیند. این جعبه ها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع به مشتریان عرضه می شوند.معمولا این جعبه ها دارای سطح صافی هستند در نتیجه قابلیت چاپ بسیار بالایی هم دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کنند.

هزینه این جعبه های تبلیغاتی معمولاً بسیار کم است و تنوع بالایی در بین آنها وجود دارد. این موارد باعث جذب مشتری بیشتر می شود. شما می‌توانید در هر شکل و طرحی که تمایل دارید این جواب تبلیغاتی را سفارش دهید. کارایی این جعبه های تبلیغاتی برای بسته بندی کالاها در وزن های متفاوت می باشد. معمولا برای بسته بندی طلا و جواهرات هم از جعبه های متفاوت و زیبا استفاده می شود تا نظر مشتری جلب شود. به طور کلی این روزها خانم ها حساسیت های بسیار زیادی در خرید های خود دارند. قطعا این جعبه های شیک و متفاوت باعث جذب مشتری خواهد شد.

 

چگونگی ساخت جعبه کادو فانتزی تبلیغاتی

هر کدام از این جعبه هدیه های تبلیغاتی با کاغذ های متفاوتی مانند مقوا های متنوع ساخته می شود . از انواع این مقوا ها می توان به مقوای گلاسه، مقوای پشت سفید، مقوای پشت طوسی، مقوای  ایندربرد و … اشاره کرد. این موضوع کاملاً بستگی به توانایی هزینه و سلیقه شما دارد. هر کدام از این مقوا ها دارای ویژگی های به خصوصی هستند.

برای مثال مقوای ایندربرد دارای سطح صاف و یکدست است. رنگ هر دو سمت این مقوا سفید می باشد.معمولاً در تولید جعبه های مقوایی از همین نوع مقوای ایندربرد استفاده می شود که کیفیت بسیار خوبی هم دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات در مورد اهمیت جعبه هدیه تبلیغاتی برای کسب و کارها به شما بدهیم.     

 

اهمیت جعبه کادو برای کسب و کارها

شما برای فروش و جذب مشتری بیشتر نیاز به جعبه هدیه تبلیغاتی دارید. زمانی را تصور کنید که شما محصول خود را در یک کیسه بسیار ساده تحویل مشتری دهید. در مقابل زمانی را تصور کنید که محصول خود را در یک جعبه هدیه تبلیغاتی تحویل مشتری دهید. در صورت مشتری متوجه می‌شود که شما ارزش بیشتری برای او قائل هستید.

شما می توانید در این جعبه های هدیه تبلیغات برند خود را داشته باشید. زمانی که این جعبه ها به دست افراد زیادی برسد، یک نوع بازاریابی بسیار خوبی برای شما می شود. ممکن است شما در ابتدا هزینه برای این جعبه ها داشته باشید، اما خبر خوب این است که پس از مدت زمان بسیار کوتاهی چندین برابر بیشتر از آن هزینه را بدست خواهید آورد. در ادامه این مطلب اطلاعاتی در مورد قیمت جعبه کادویی تبلیغاتی به شما می دهیم تا خیلی راحت تر بتوانید تصمیم گیری کنید.

 

قیمت جعبه کادو فانتزی تبلیغاتی 

همان طور که از نام این جعبه ها مشخص است از آنها برای تبلیغات و معرفی شرکت ها استفاده می شود. ابعاد این جعبه هدیه های تبلیغاتی می تواند متفاوت باشد. در واقع شما با توجه به نیاز خود می توانید آنها را در ابعاد مختلف سفارش دهید. نکته قابل توجه این است که کیفیت بالا در ساخت این جعبه تبلیغاتی ها بسیار اهمیت دارد.  اگر کیفیت آنها بالا باشد، قطعا مقاومت بسیار خوبی هم دارند و در نهایت زیبایی آنها نیز بیشتر می‌شود. 

قبل از سفارش جعبه هدیه تبلیغاتی حتما این موارد را در نظر بگیرید. مجتمع چاپ و بسته بندی پارت یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مجموعه ها برای سفارش جعبه هدیه تبلیغاتی هستند. کیفیت کار این مجموعه همراه با رضایت مشتریان آن باعث شده است که هر روز تعداد بیشتری از سفارشات در این مجموعه ثبت شود. در واقع لبخند رضایت مشتری در مجتمع چاپ و بسته بندی پارت بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

قطعاً آگاهی از هزینه این جعبه کادوهای تبلیغاتی برای شما ما اهمیت دارد. با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات دقیقی در مورد قیمت ها به شما بدهند. ما این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت دریافت خواهید کرد.   

با انواع جعبه های فانتزی و هاردباکس بیش تر آشنا شوید .

آشنایی با مجتمع چاپ و بسته بندی پارت 

 

مجتمع چاپ و بسته بندی پارت با چندین سال سابقه موفق در زمینه ساخت و تولید جعبه حلقه ازدواج،  جعبه انگشتر بله برون و به طور کلی جعبه های مختلف فعالیت می کند.  شما می توانید سفارشات خود را برای تولید این جعبه های زیبا و تبلیغاتی به این مجموعه بسپارید. مجتمع چاپ و بسته بندی پارت متنوع ترین و مقاوم ترین جعبه ها را به شما تحویل می دهد.

شما می توانید در سفارش خود بخواهید که نام برند تجاری خود را بر روی این جعبه ها بگذارند. در این صورت بازاریابی بسیار خوبی خواهید داشت ارتباط برقرار کنید.  امیدواریم  با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد جعبه هدیه تبلیغاتی به دست آورده باشید.  و قطعاً مشتریان شما افزایش پیدا می کنند. برای هر گونه اطلاعات بیشتری وارد سایت فروشگاهی پارت شوید . همچنین می توانید هرگونه سوال خود در این زمینه را از کارشناسان ما بپرسید : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top