پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه کادو بزرگ ، زیبا و با دوام

جعبه کادو بزرگ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

اگر هدیه شما بزرگ است و جعبه های بازار کوچک، هدیه تان را در زرورق نپیچید! جعبه کادو بزرگ پارت، راستِ کار شما است! زحمت شما را به صفر می رساند و هدیه شما را به خوبی می پوشاند! با این حال جعبه کادو چه بزرگ باشد چه کوچک، نماینده ذوق شما است! یک انسان با ذوق می کوشد هدیه اش را با جعبه کادو ست کند! این تناسب بصری و محتوایی، به آیین هدیه دادن، جذابیتی غافلگیر کننده می بخشد. در ضمن بهتر است که جعبه کادو بزرگی را انتخاب کنید که در عین بزرگی، جمع و جور باشد! جعبه کادوهای بزرگ پارت، هم جمع و جورند و هم به اندازه کافی بزرگ و جادار!

زیبایی جعبه کادو بزرگ


یک جعبه کادو بزرگ ، دقیقا به خاطر بزرگ بودن باید زیبایی چشمگیری داشته باشد! به این معنا که زیبایی همانند یک استتار خوب عمل کند و بزرگی حجیم جعبه را بپوشاند! جعبه ای که به زیبایی طراحی شده باشد، از زیبایی همچون برگ ها و ساقه هایی که سربازان برای پنهان ماندن استفاده می کنند، بهره می برد! بزرگی جعبه در زیر پوشش زیبایی ها و آرایه ها پنهان می ماند! در طراحی جعبه های کادو بزرگ پارت، زیبایی فقط یک آرایه بصری نیست بلکه همانند یک سازه خوب عمل می کند و بزرگی جعبه را پنهان نگه می دارد!

رنگ جعبه


رنگ بندی جعبه کادو بزرگ بخشی از پیکره زیبایی آن است. زیبایی فقط تناسب جعبه نیست؛ رنگ ها نیز در شکل دهی به این زیبایی تاثیری مستقیم دارند. همانطور که گفتیم زیبایی، یک سازه پنهان کننده است و بزرگی جعبه را در نگاه انسان ها، درست مثل تردستی هودینی وار، کوچک جلوه می دهد. رنگ ها به عنوان بخشی از پیکره زیبایی، در این هودینی بازی، مشارکت می کنند و به زیبایی در رسیدن به این تاثیر بصری کمک می کنند. البته آگاهی از تاثیر بصری رنگ ها به ما در این راه کمک می کند. معمولا رنگ های روشن، فضاها را بزرگ نشان می دهند و رنگ ها تیره تر، فضاها را فشرده می نمایند. به هر حال، انتخاب کننده نهایی شما هستید و تصمیم در این رابطه، قطعا به شما بر می گردد. جعبه های کادوی پارت به هر رنگی یافت می شوند و اگر احیانا رنگ دلخواه تان را در مجموعه رنگ ها نیافتید با کارشناسان فروش ما حتما تماس بگیرید.

جنس جعبه کادو بزرگ


طبعا یک جعبه هر چه بزرگ تر باشد، آسیب پذیرتر می شود. جعبه کادو بزرگ پارت این عیب را ندارد. دیواره های جعبه، حسابی تقویت شده اند و به سادگی به خاطر ارتفاع شان نمی شکنند. ساختار چند لایه دیواره ها و درب، آن را به نوعی قلعه فلک الافلاک مقوایی تبدیل کرده است! کادوی شما در پناه دیواره های ستبر جعبه، اوقات خوشی را خواهد گذراند. تازه، جعبه کادو، پس از کادو دادن نیز، کاربرد دارد. کادوی شما، پس از کادو دادن نیز می تواند خانه همیشگی کادو باقی بماند. مسلما بدنه قوی و درب محکم آن پناهگاه خوبی برای آن خواهد بود.

خرید آنلاین


خرید هارد باکس بزرگ از پارت چاپ به آسانی آب خوردن است! یکی از این راه های آسان، خرید آنلاین است. شما جعبه دلخواه تان را بر می گزینید. رنگ، جنس، تعداد و ویژگی های دیگر آن را نیز می توانید شخصا معلوم کنید. پس از این کار، خود به خود به بخش پرداخت نهایی راهنمایی خواهید شد. با نهایی شدن پرداخت، جعبه از آن شما است. این ساده ترین روش خرید است و تنها با چند کلیک ممکن می شود! از آن لذت ببرید!

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top