✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

جعبه کادو ساعت مردانه با رنگ های جذاب و متنوع

جعبه کادو ساعت مردانه

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه کادو ساعت مردانه ، قهرمان بادی بیلدینگ جعبه ها است ! همانند ورزشکاری که خرامان روی استیج می ایستد ، این جعبه نیز همه عضلاتش را نشان می دهد. الیافِ به هم بافتۀ مرغوب ترین مقوای بازار، همچون بازوهای پرورش یافته ورزشکار بادی بیلدینگ، ساعت شما را در پناه خود می گیرند. به ویژه آن که، ساعت، کادوی شما است! کادو، بیشتر از آنکه یک پیشکش دوستانه یا مادی باشد، یک پیام نیرومند عاطفی است. پیام کادوی شما به دیگران می گوید که کادو گیرنده، ارزش عاطفی بی بدیلی در زندگی تان دارد. ارزشی که با هیچ چیز دیگر، جایگزین پذیر نیست. وقتی کادو، ساعتی لوکس باشد، این پیام قوی تر است! شما به همه می گویید که کادو گیرنده، در تک تک لحظات زندگی تان، حاضر است. جعبه کادو ساعت، یک پیام عاطفی نیرومند است.

بدنه جعبه کادو ساعت مردانه : مقوایی با الیاف به هم تافته !


اگر جعبه کادو ساعت مردانه را به صدف تشبیه کنیم ، ساعت، مروارید آن است. چرا مروارید ؟ چون همچون مرواریدی درون جعبه پناه گرفته و پیام عاطفی نیرومندتان را به شخصِ کادو گیرنده می رساند. شما این پیام را می فرستید که زمان، ارزش عاطفی آن شخص را در زندگی تان، کم نمی کند؛ بلکه برعکس، زیاد می کند. طبعا یک صدف، باید بدنه ای سخت داشته باشد. می گویند بدن صدف ها از سیلیکات درست شده است. ماده ای قوی که فشار دریا و ماهیان گوشتخوار را خنثی می کند. مقوای جعبه ساعت هم مانند سیلیکات، فشارهای محیطی را به عقب می راند. این بدنه مقوایی از بر هم گذاری چندین لایه درست می شود و خاصیت آلاستیکی آن، کادوی شما را سالم به دست عزیزتان می رساند.

رنگ جعبه کادو ساعت مردانه


رنگ های مواج صدف ها را دیده اید؟ جعبه کادو ساعت مردانه همان رنگ ها را برای شما بازسازی می کند. رنگ هایی که بر سطح جعبه ها نشسته اند از یک جعبه مداد رنگی صد تایی هم متنوع ترند. هر رنگی را که مجسم کنید، با قدرت چاپگرهای نسل نو و پیشرو ، قابلیت شبیه سازی دارد. از رنگ هایی که به صورت خالص در طبیعت یافته می شوند تا رنگ هایی که تنها در تابلوهای پیکاسو دیده می شوند، در فهرست رنگ های ما موجود هستند. این فهرست مانند منوی غذاهای یک رستوران لاکچری اند. شما فقط نگاهی به منو بیندازید و بگویید: من این رنگ را می خواهم! بقیه کارها را دستگاه های خودکاری انجام می دهند که نیازی به دخالت انسان ندارند. امروزه هوش مصنوعی بر همه کارهای چاپ نظارت می کند. شما فقط رنگ دلخواه تان را انتخاب کنید!

برندی که بر جعبه کادو ساعت مردانه می درخشد !


چاپ برند بر جعبه کادو ساعت مردانه مانند آن است که قهرمان بادی بیلدینگ، روپوشی بر تن کند که نام شما بر آن حک شده باشد. همه قطعا آن را خواهند دید. این چاپ ها هر چه لاکچری تر باشند با مقبولیت بیشتری همراه می شوند. بگذارید یک راز کوچک ولی مهم را در گوش تان پچ پچ کنیم. اگر چاپ های فاخر کلاسیک با نوآوری های جسورانه هنر مدرن تلفیق شوند، تاثیرشان بی برو برگرد، آنی و ماندگار است. برندها، پیشاهنگان فروشند. طبعا وقتی با اقدامات برند سازانه، برندتان را به خوبی ترویج کردید؛ دیگر نگران فروش تان نخواهید بود. چون در ذهن مخاطبان، برند شما با کیفیت برتر مطابقت داده شده است. چاپ هایی مثل چاپ طلاکوب و نقره کوب، چاپ هایی فاخر و لاکچری هستند.

خرید آنلاین : یک تجربه دلپذیر فقط با سه کلیک !


برای خرید جعبه هارد باکس اختصاصی ساعت مردانه به صورت آنلاین حتما زمان بگیرید . ببینید که برای تکمیل یک خرید به چه مقدار زمان نیاز دارید. قطعا به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. خرید آنلاین از پارت چاپ، صرفه جویی در زمان است. مسلما کسی مثل شما که با ساعت سر و کار دارد، ارزش زمان را بهتر می فهمد. پروسه های انتخاب و خرید ما کوتاه، کم کلیک و امن طراحی شده اند. هدف همه این پروسه ها، خلق یک تجربه خرید شادی بخش برای شما عزیزان است.

فقط با یک تماس ، خرید کنید !

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top