پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه کادو لاکچری با قیمت استثنایی

جعبه کادو لاکچری با قیمتن استثنایی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

اگر جعبه ها هم جشنواره مد داشتند بی شک جعبه کادو لاکچری را به عنوان شیک پوش ترین جعبه سال انتخاب می کردند. جعبه های لاکچری فقط شیک نیستند، بلکه بخشی از فر و شکوه شان را به خریدارشان می بخشند. با انتخاب جعبه لاکچری در ذهن دیگران و نزدیکان برای همیشه با صفت خوش سلیقگی تداعی خواهید شد. در واقع با یک هدیه، هدیه ای بزرگ تر دریافت خواهید کرد. شما یک کادو را در جعبه لاکچری می پیچید و هدیه می دهید و در مقابل همه شما را برای همیشه خوش سلیقه خواهند دانست! هدیه ای از این بزرگ تر؟! هر کادویی بدهید، کادویی که در مقابل دریافت خواهید کرد بزرگ تر خواهد بود! جعبه کادو لاکچری در انواع مختلفی تولید می شود. این انواع شامل تاشو، کمدی و مغناطیسی هستند.

استحکام جعبه کادو لاکچری


شیک ها خلاقانه ترند! خلاقانه ترین ها هم زیباترند! از جمع میان زیبایی و خلاقیت به خرید جعبه طلا لاکچری می رسیم! گر چه جعبه لاکچری تولیدی ما یک عنصر اضافه و مهم دیگر هم دارد. این عنصر، بدنه محکم آن است. جعبه های لاکچری پارت بدون استثنا همگی بدنه ای محکم و قوی دارند. بدنه محکم کاری به نوع جعبه ندارد و در همه محصولات ما، همانطور که گفته شد، بدون استثنا حاضر است. چه از این بهتر؟ همه دوست دارند که کادویشان با جعبه ای کاور شده باشد که در عین زیبایی، بادوام باشد.

تنوع در جعبه های لاکچری


جعبه کادو لاکچری زیر شاخه های متنوعی دارد. همه این زیر شاخه ها هم از بهترین و ضخیم ترین مقواهای موجود در بازار تهیه و تولید می شوند. تنوع مورد نظر ما بیشتر در زمینه طراحی و دیزاین جعبه ها نمود پیدا می کند و گرنه همه محصولات پارت از نظر ساخت و مواد اولیه یکسانند. ساخت کلی جعبه ها علی رغم مواد اولیه یکسان با هم متفاوت است. برخی از آنها ساختارهایی مستطیل، مربع، دایره و بعضا شش ضلعی دارند. انتخاب هر کدام از این ساختارهای بصری به سلیقه و پسند شما مربوط می شود. از دید تولید کننده همه شکل ها زیبا هستند، این مشتری است که باید از میان محصولات تولید شده یکی را برگزیند. طبعا مشتری به دنبال محصولی است که با نیازهای وی همخوانی کاملی داشته باشد. ما جعبه های خود را بر اساس خواست مشتریان طراحی و تولید می کنیم.

تزئینات جعبه کادو لاکچری


جعبه کادو لاکچری علاوه بر طراحی بصری چشم نواز خود از افزودنی های تزئینی نیز برخوردار شده است. در واقع این مکمل های زیبایی به لاکچری بودن جعبه کمک زیادی می کنند. در محصولات تولیدی پارت جعبه ها با عناصری مانند رویان، نخ کنف و دستمال هدیه آراسته می شوند. این افزودنی ها آنها را خواستنی تر و خاص تر می سازد.

جعبه کادو لاکچری در شکل های خاصی تولید می شود. این شکل ها کاملا با واقعیت شیک بودن این جعبه ها سازگارند. مثلا برخی از این جعبه ها درب های مغناطیسی دارند. در این نوع طراحی، درب دارای یک آهنربای مغناطیسی است که مانند یک قفل به بدنه می چسبد و کادو را از هر گونه آسیبی مصون نگه می دارد. در نوع دیگر این نوع جعبه ها با شکل های تاشویی مواجه می شویم. جعبه کشویی مانند یک کمد مینیاتوری است. شما کادوی خود را در آن قرار داده و کشو را می بندید. زیبایی و ظرافت این جعبه ها به حدی است که می توانند به عنوان عنصری زیبا، در دکوراسیون عمومی خانه جایی برای خود دست و پا کنند.

جعبه تاشو


جعبه کادو لاکچری به انواع بالا محدود نمی شود. نوع دیگری از آن طراحی شده است که به جعبه تاشو موسوم است. این تاشوها، استاد خم کردن فضا هستند. آنها با تا شدن های مکرر، فضای استفاده شده خود را به حداقل می رسانند. حمل آنها هم ساده تر است. این جعبه ها خلاقیت بصری و مینیمالیسم را به زیبایی در هم ترکیب کرده اند.

خرید جعبه کادو لاکچری

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top