✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

جعبه کادو مردانه با طرح ها و رنگ های جذاب

جعبه کادو مردانه

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه کادو مردانه را فقط مردها نمی خرند! از این بابت مردهای عزیز باید از خوش شانسی به خود ببالند! چون که هم از خانم های خود هدیه خواهند گرفت و هم از دوستان! جعبه کادو مردانه آچار فرانسه کادوها است! با هر کادو مردانه ای تناسب دارد و کادوها در آن به آسودگی، آرام می گیرند! جعبه کادوهای مردانه پارت، نمایی لاکچری دارند که با روحیه مردان خوش ذوق ایرانی، همخوانند! البته بسته به نوع کادو، طرح این جعبه ها و سایزهای آنها با هم تفاوت دارند. تقسیم فضای برخی از این جعبه های مردانه، آنها را به آپارتمانهای کوچکی تبدیل کرده است که می توان در هر اتاقک آن هدیه ای جا داد. جعبه کادو مردانه به رنگ های زیبا و متنوعی تولید می شود. این جعبه ساختاری محکم دارد .

ساخت جعبه کادو مردانه


جعبه کادو مردانه ، درست مانند قهرمانان زیبایی اندام، شکیل و نیرومند است! ساختمان جعبه ها از مقوای سخت و مرغوب تهیه شده است که روکشی از سلفون، درست مانند پوستی شفاف و ستبر از آن محافظت می کند! دیواره های جعبه با مقواهای چند لایه پوشانده شده اند و درب آن نیز به استواری درب یک قلعه کوچک است. ساختار هندسی جعبه ها، با منش مردانه همخوانی زیادی دارد و تقسیم فضای داخلی آن نیز با توجه به نوع کادو، صورت گرفته است. دیواره های داخلی نیز در این فضای تقسیم شده با همان مقوای سخت و چند لایه، جداسازی شده اند.

رنگ جعبه کادو مردانه


رنگ جعبه کادو مردانه ، با روانشناسی مردانه همسو است. مردان معمولا به رنگ های ویژه ای علاقه دارند که از رنگ های زنانه متمایز هستند . گر چه رنگ های مشترکی نیز وجود دارند که هر دو جنس به آنها علاقه نشان می دهند. البته این تقسیم بندی حالتی قطعی ندارد و به این معنی نیست که همه مردان باید اجبارا از رنگ مشخصی خوششان بیاید. رنگ هایی که غالبا جعبه کادوهای مردانه را با آنها رنگ آمیزی می کنند، از محبوبیت ویژه ای نیز برخوردارند. رنگ های محبوبی مانند آبی، سبز، مشکی، ارغوانی، بنفش، زرد، خاکستری، سرمه ای و رنگ های دیگر، در صدر رنگ های پرطرفدار ما هستند. البته اگر رنگ های این مجموعه را نپسندید و رنگ ترکیبی و خاص دیگری را ترجیح می دهید می توانید آن را به ما سفارش دهید.

آستر جعبه کادو


پارچه ای که فضای داخلی جعبه کادو مردانه را می پوشاند، نباید پرز و کرک پس بدهد. یک پارچه خوب نباید مهمان نوازانه با گرد و خاک رفتار کند! واقعیت این است که پارچه ای که پرز پس می دهد، گویی گرد و خاک را به درون جعبه دعوت می کند! برای پیشگیری از این پیشامد بهترین راه استفاده از پارچه های مرغوب است! این پارچه ها می توانند از جنس ریون، مخمل، ابریشم یا پارچه پشمی باشند! البته شرط استفاده از این پارچه ها، مرغوب بودن آنها است! همه جعبه های پارت با بهترین پارچه های بازار آستردوزی شده اند! پارچه های باکیفیت پارت، گرد و غبار را از خود می رانند!

سایز جعبه کادو


سایز جعبه کادو مردانه بسته به نوع نیاز شما تفاوت پیدا می کند! کارکرد برخی از این جعبه ها برای کادو گرفتن لباس است و برخی دیگر برای کادو عطر، ساعت یا وسایل دیگر! شما باید پیشاپیش نوع نیاز خود را مشخص کنید و بر اساس این نیاز، سفارش خود را تنظیم نمایید.

خرید آنلاین


برای خرید و سفارش هاردباکس مردانه به صورت آنلاین جعبه دلخواه تان را سرچ کرده و همه ویژگی های آن مانند رنگ، سایز و تعداد را برگزینید. در ادامه به بخش پرداخت هدایت خواهید شد. با نهایی شدن پرداخت، جعبه از آن شما خواهد شد. روند گزینش و پرداخت، ساده و امن طراحی شده است.

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top