پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه گردنبند جذاب و زیبا با تخفیف استثنایی

جعبه گردنبند با تخفیف ویژه

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه گردنبند با تکیه بر دانش بیونیک از طبیعت و به ویژه از فرم گردن انسانی الهام گرفته شده است. در حقیقت باید آن را برشی از یک گردن به شمار آورد. نحوه آویخته شدن گردنبند در جعبه به شکلی است که گردن انسانی را تداعی می کند. جعبه های گردنبند پارت یادآور گردن خوش فرمی هستند که گردنبندی از آنها آویزان شده باشد. با نگاه به فرم گردنبند آویخته در جعبه های گردنبند پارت می توان شکل آن را در هنگام به خود آویختن مجسم کرد. این جعبه ها همان کارکرد آینه را دارند با این تفاوت که تنها گردنبند و برشی از گردن را نشان می دهند. اما همین دو بخش برای تجسم شکل واقعی گردنبند کفایت می کند.

تنوع طرح


جعبه گردنبند طرح های گسترده ای دارد. هر کدام از این طرح ها به خودی خود خلاقیتی دلنشین را نمایندگی می کنند. در عین اینکه طرح ها سلایق گوناگون جامعه خریداران و مصرف کنندگان را هم نشان می دهند. این طرح های گوناگون شامل شکل ها و طرح هایی چون مقوایی، چوبی، مخملی و عناصر فراوان دیگر می شوند. برای آشنایی با این پهنۀ گسترده از طرح ها و شکل ها می توانید به صفحه خرید جعبه گردنبند ، ساخته شده از بهترین مواد اولیه با رنگ بندی متنوع مراجعه کنید .  در طراحی این جعبه ها سلیقه و خواست مشتری اهمیت بسیاری دارد .

یک امانت دار خوب !


جعبه گردنبند پارت امانت دار خوش نامی است. محبوب ترین نوع این جعبه ها، مقوایی دو لایه است. دو لایه بودن جعبه، مقاومت آن را در برابر آسیب های احتمالی افزایش می دهد. مقوای دو لایه مزایای بسیاری دارد. گردنبند شما در این جعبه، از هر خشی در امان است. گرد و غبار نیز راهی به درون آن ندارد. جعبه مقوایی به دلیل استحکام، زیبایی و ساختار هندسی تکی که دارد، بیشترین تقاضا را در بین مشتریان ما دارد. به همین دلایل است که می گوییم جعبه گردنبند پارت امانت دار خوبی است.

قدرت تبلیغات


جعبه گردن بند پارت علاوه بر امانت داری، یک تابلوی تبلیغاتی منحصر به فرد هم هست. قطعا در تجربه فروشندگی خود به جایگاه تردیدناپذیر تبلیغات پی برده اید و می دانید که سودآوری در گرو هنر تبلیغ است. یکی از بهترین و در عین حال ارزان ترین روش های تبلیغات، چاپ بر بدنه و درب جعبه های گردنبند پارت است. حتما می دانید که مجتمع پارت در زمینه چاپ نیز فعال است. این فعالیت از سال ۱۳۹۲ خورشیدی آغاز شده است. اعتماد برندهای بزرگ بازار به ما گواه کیفیت کارمان است. اگر شما هم در پی یک تبلیغ موثر هستید، بهترین پیشنهاد ما چاپ های طلاکوب، نقره کوب و برجسته نمایی بر بدنه جعبه ها است.

رنگ بندی در جعبه گردنبند پارت


جعبه گردنبند پارت رنگ بندی های گوناگونی دارد. این طیف رنگی شامل آبی پاستیلی، سرمه ای، صورتی پاستیلی، فیروزه ای، طوسی، کرم، قرمز و مشکی می شود. البته رنگ های چاپی ما به همین طیف محدود نمی شوند. ما برای سفارش های شخصی شما، جعبه ها را به رنگ های دلخواه تان در می آوریم. معیار ما سلیقه شما است. هر رنگی را که بپسندید، بر جعبه های تان ظاهر خواهیم کرد. دستگاه های به روز چاپ ما، همه رنگ ها را به فرمان شما در می آورند. این معجزه تکنولوژی است.

خرید آنلاین


خرید جعبه گردن بند از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت بسیار آسان است. مجتمع دو شیوه برای خرید فراهم ساخته است. هدف از این شیوه ها، تجربه یک خرید آسان، سریع و ایمن است. نخستین شکل از میان این دو روش خرید، خرید آنلاین نام دارد. برای خرید به این شیوه باید کالای دلخواه تان را برگزینید. شما با چند کلیک ساده به بخش پرداخت نهایی هدایت خواهید شد. خرید آنلاین روشی ساده و ایمن است.

سفارش عمده تنها با یک تلفن !

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top