✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

خرید جعبه بدلیجات عمده

خرید جعبه بدلیجات عمده

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

خرید جعبه بدلیجات عمده از پارت چاپ روند ساده ای دارد و وقتی از شما نمی گیرد. می پرسید چگونه؟ در جواب باید بگوییم که تنها یک سایت و یک تلفن کار شما را راه می اندازند. بعدا در این رابطه با هم حرف خواهیم زد. عجالتا بگوییم که شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ را به یاد بسپارید تا بعد به آن بپردازیم!

لذتی که خرید جعبه بدلیجات عمده به همراه دارد !


امروزه خرید جعبه بدلیجات عمده ، یک ضرورت اقتصادی شده است. دلیل آن هم به استقبال عمومی مردم به بدلیجات است. البته بهتر است که در کاربرد این نامگذاری کمی محتاط تر باشیم. بدلیجات در واقع بدل چیزی نیستند؛ بلکه خود یک هنر قائم به ذاتند. زیبایی این هنر که از فلزات جایگزین برای زیور سازی بهره می گیرد، دست کمی از فلزات گران تر و سنتی تر ندارد. استفاده از بدلیجات به معنای ناتوانی در خریدن طلا و جواهرات گران تر نیست! خیلی از مردم با وجود استطاعت مالی از زیبایی و خلاقیت این هنر لذت می برند و بسیاری هم از فلزاتی چون تیتانیوم، پلاتین، استیل و دیگر فلزات خوش منظر خوششان می آید! همه که قرار نیست دلداده طلا باشند! جعبه های بدلیجات پارت از چنین سلیقه هایی حمایت می کنند!

رنگ بندی جعبه ها


طبعا کسی که خرید جعبه بدلیجات عمده را در برنامه کاری خود دارد، به همه سلایق مشتریانش فکر می کند! مسلما وقتی پای سلایق همه مشتریان در میان باشد، هر رنگی می تواند شانس خود را در رنگ آمیزی بدنه جعبه ها امتحان کند! به عبارتی دیگر یک سفارش خوب هم رنگ های محبوب را در نظر می گیرد و هم رنگ های خاص را. همیشه در میان مشتریان کسانی پیدا می شوند که با سلیقه عمومی مردم، راه نمی آیند! این آدمهای خاص به دنبال رنگ های خاصند! به ویژه اگر جعبه درخواستی آنها لاکچری باشد و در گروه جعبه های شیک پارت قرار بگیرد! برای راضی کردن این دسته از مشتریان خاص و شیک پسند خود، تنها راه سفارش رنگ های خاص به پارت چاپ است! چاپگرهای نسل نوین ما هر رنگی را بر بدنه جعبه های سفارش شده تان چاپ می کنند!

قیمت جعبه بدلیجات عمده پارت


در هنگام خرید جعبه بدلیجات عمده ، نگران قیمت ها نباشید! قیمت های ما همیشه از بازار ارزان ترند! اگر سفارش شما عمده باشد این ارزانی ملحوظ تر است! کافی است که با همان شماره ای که گفتیم تماس بگیرید تا از مزیت های سفارش عمده باخبر شوید! سفارش عمده به پارت، قیمت های خود پارت را هم می شکند!

تبلیغات و خرید جعبه بدلیجات عمده


خرید جعبه بدلیجات عمده از پارت ، یک مزیت تبلیغاتی مهم هم به همراه دارد! شما می توانید برند یا لوگو یا هر متن تبلیغاتی دیگری را بر درب و بدنه جعبه های خود چاپ کنید. بله! ما تنها تولید کننده جعبه جواهرات نیستیم! همانطور که از نام پارت چاپ پیداست، کار ما در زمینه چاپ نیز هست! تجربه طولانی پارت در زمینه چاپ، به شما امکان می دهد که برندهای خود را با روش هایی مثل طلاکوب، نقره کوب و حکاکی، شاخص سازید! طبعا زمانی که نام شما بر جعبه ها حک شود، بهترین تبلیغ و ارزان ترین تبلیغ را برای تان به ارمغان خواهد آورد! نام شما به همراه جعبه های بدلیجات، همه جا خواهد درخشید! این یک تبلیغ تضمین شده است!

سفارش جعبه بدلیجات عمده پارت

خرید آنلاین


یک راه دیگر خرید از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت خرید آنلاین است. برای این کار باید کالای دلخواه تان را برگزینید. به همراه این گزینش کلی، انتخاب های جزئی تر هم طراحی شده اند. شما می توانید همه ویژگی های کالای دلخواه تان را انتخاب کنید. ویژگی هایی مثل رنگ، جنس و اندازه کالا از این طریق انتخاب می شوند. پس از این انتخاب ها، روند پرداخت برای شما فعال می شود. پارت چاپ خرید خوبی را برای تان آرزو می کند.

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top