پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ نکته مهم خرید جعبه سرویس طلا

خرید جعبه سرویس طلا با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

اگر کار جعبه فقط حمل قطعه خریداری شده به خانه بود، آنگاه خرید جعبه سرویس طلا کاری ضروری نبود. اما داستان فقط این نیست. جعبه طلا، خودروی شخصی قطعه طلای خریداری شده شما نیست یا دست کم فقط یک خودرو نیست! این وسیله علاوه بر حمل طلای شما به خانه کارهای دیگری را هم برای شما و قطعه طلای با ارزش تان انجام می دهد. با پارت چاپ همراه باشید تا سفری به جهان رنگارنگ و پر زرق و برق جعبه های سرویس طلا داشته باشیم. خرید جعبه سرویس طلا با توجه به نیاز ما صورت های گوناگونی پیدا می کند. توجه به جنس و گنجایش جعبه ضروری است.

 

اصول خرید جعبه سرویس طلا


واقعیت این است که شما خرید جعبه سرویس طلا را در سبد خرید خود قرار می دهید چون توقع دارید:

  • سرویس طلای شما با همان فیگور روز خرید بدرخشد! توقع دارید که جعبه سرویس طلا با قطعه طلای خریده شده کاملا متناسب باشد. درست مانند پالتویی که طراز تن کسی دوخته باشند. قطعه طلا باید در پناه جعبه استاندارد، سالم باقی بماند و نشکند یا گره نخورد. همه می دانیم که باز کردن یک سرویس طلای گره خورده معادل سر و کله زدن با یک مدرسه از کودکان بیش فعال است! هر دو در نهایت توان مان را به صفر می رسانند!
  • نَفَس طلا، خرید جعبه سرویس طلا را واجب می سازد! نفس طلا؟! مگر طلا نفس می کشد؟ بله که نفس می کشد! طلایی که با یک لایه گرد و غبار احاطه شده باشد، مثل یک انسان بی نفس است. نفس طلا به درخشش و تابناکی آن است. طلایی که می درخشد مانند جاندار زیبایی است که به راحتی نفس می کشد. غبار، نفس طلا را می کشد. پس یک جعبه خوب، جعبه ای است که مانند چتری محافظ بارش گرد و خاک را متوقف کند و تابناکی طلا را زنده نگه دارد.
  • خرید جعبه سرویس طلا مثل داشتن کد پستی است. همیشه می دانید که طلای تان کجاست. آن را همان جا که گذاشته اید، سرزنده و درخشان خواهید یافت! در ضمن با جعبه سرویس، همه طلا و جواهرات در یک جا جمع می شوند. دیدن خانواده جواهرات شخصی در یک جا، به شما لذتی بصری و اعتماد به نفس می بخشد. با جعبه سرویس، هر چیزی سر جای خود قرار دارد.

نکات خرید جعبه سرویس طلا


در هنگام خرید جعبه سرویس طلا به چه چیزهایی توجه کنیم؟ طبعا به خیلی چیزها! اما خوشه ای از مهم ترین نکات را می توان در چند راهنمایی زیر پیدا کرد:

  • همان اول پرده زیبایی افسون کننده جعبه را ندیده بگیرید (البته زیبایی مهم است اما در گام دوم) و به سراغ جنس آن بروید. یک جعبه خوب قطعا از یک جنس خوب است. بد نیست بدانید که جعبه ها از جنس های مختلفی چون مقوا، چوب یا پارچه مخملی درست می شوند. البته از مواد دیگر هم در ساخت این نوع جعبه ها استفاده می شود. همه چیز به سلیقه مشتری بر می گردد. در برخی از طراحی ها جعبه ها شکلی کیف گونه پیدا می کنند. البته جعبه جواهرات مقوایی از بقیه طرح ها طرفداران بیشتری دارد.
  • به گام دوم روند خرید جعبه سرویس طلا می رسیم. در اینجا زیبایی طراحی پا پیش می گذارد. رنگ ها، شکل جعبه و تزئینات آن در این مرحله اهمیت می یابند. فراموش نکنید که جعبه مانند لباس بیرونی طلا و جواهرات شما است. اگر بخواهید که زیبایی طلا حتی در جعبه بسته هم آشکار باشد، باید جعبه ای به زیبایی قطعه طلای خود انتخاب کنید. طلا زیباست پس شایسته تن پوشی به زیبایی خود است. این را فراموش نکنید!
  • گام سوم خرید جعبه سرویس طلا به گنجایش و اندازه های آن مربوط می شود. جعبه ما باید چه اندازه ای داشته باشد؟ طبعا چون در اینجا صحبت از سرویس طلا است، گنجایش آن باید بیشتر از حد معمول باشد. در اینجا سخن از چند تکه طلا در میان است. پس اندازه جعبه را باید با توجه به تعداد قطعات طلای خود انتخاب کنید.

هدیه دادن یا ندادن! مسئله این است!

  • برای خودتان می خواهید یا برای هدیه دادن به یک عزیز؟ در خرید جعبه طلا باید به این نکته توجه کنید. شاید درباره خود کمی خویشتن داری و صرفه جویی به خرج دهید اما برای یک عزیز چه؟ قطعا نمی توانید. پس کیفیت جعبه، احترام شما به آن عزیز و جایگاه عاطفی وی را در قلب تان بازتاب می دهد. در این گونه از انتخاب های عاطفی باید محتاطانه و با دور اندیشی عمل کنید.
  • برای خرید جعبه سرویس طلا به آخرین نکته هم توجه بفرمایید. در خرید خود مشخص کنید که جعبه شما قفل دار باشد یا قفل دار نباشد. مسلما جعبه قفل دار، امانت دار بهتری است.

خرید تکی و عمده جعبه طلا

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top