پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه طلا

سفارش جعبه طلا | خرید انواع جعبه طلا و جواهرات

جعبه طلا و جواهرات؛ جعبه انگشتر

بیشتر افراد حداقل برای یکبار هم که شده با جعبه طلا جواهر سر و کار داشته اند و برای جواهراتی مانند گوشواره، دستبند، گردنبند، انگشتر و … از این جعبه های مخصوص استفاده کرده اند. همان طور که همه ما می‌دانیم، جعبه طلا انواع و شکل‌های مختلفی دارد. برخی از این جعبه‌ها برای حمل و نگهداری تمام جواهرات طراحی شده‌اند؛ به صورتی که در این جعبه‌ها می‌توانید انواع گوناگونی از جواهرات خود از جمله گوشواره و گردنبند و … را جای دهید. اما مدل‌هایی هم هستند که فقط برای برخی از جواهرات خاص مناسب هستند؛ مانند جعبه انگشتر، جعبه گوشواره، جعبه دستبند، جعبه گردنبند و …

در این میان، جعبه انگشتر از جمله کالاهایی است که در میان انواع جعبه طلا و جواهر، خریداران زیادی دارد و هم بانوان و هم آقایان از آن استفاده می‌کنند. این وسیله نه تنها یک جعبه نگهدارنده انگشتر برای خانم ها است، بلکه برای طلافروشان هم یک کالای مهم محسوب می‌شود که روزانه از آن استفاده می‌کنند‌ و محصولات خود را در جعبه جواهرات لاکچری به مشتریانشان عرضه می‌کنند. زیرا طبق عرف بازار، یک طلافروش، نمی‌تواند انگشتر را بدون جعبه بفروشد. همچنین علاوه بر کاربرد قرار دادن انگشتر، این جعبه‌ها برای برخی افراد به عنوان بخشی از دکوراسیون هم کاربرد دارند. برای مشاهده محصولات جعبه طلا می‌توانید به صفحه فروشگاه مراجعه کرده و ضمن مشاهده نمونه ها، مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر سری به بازار بزنید، با دنیایی از جعبه‌ های انگشتری رنگارنگ و متنوع رو به رو می‌شوید که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. از جمله این جعبه‌ها می‌توان به جعبه‌های چوبی اشاره کرد. جعبه انگشتر چوبی از سری مدل های جعبه انگشتر خاص به شمار رفته که در طرح‌ها و شکل های مختلف تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها قفل دار هستند و برخی بدون قفل ساخته شده‌اند. شکل چوب و حکاکی روی این چوب‌ها هم تنوع زیادی دارد. از دیگر جعبه‌ های انگشتری می‌توان به جعبه‌ انگشتر فلزی، میناکاری شده و کاغذی اشاره کرد، که از این موارد هم طرح های متنوعی در بازار موجود است و شما می‌توانید طبق سلیقه خود جعبه انگشتر مورد نظر خود را خریداری کنید. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده ویدئوهای نمونه کار جعبه طلا و جواهرات، به کانال آپارات مجموعه پارت مراجعه کرده و به مشاهده محصولات تولید شده بپردازید.

خرید جعبه طلا | قیمت جعبه طلا و جواهر

فرقی ندارد که شما قصد خرید جعبه طلا برای استفاده شخصی را دارید یا یک طلافروش هستید؛ در هر صورت بهتر است با ویژگی‌ های جعبه انگشتر خوب آشنا باشید تا در زمان خرید دچار مشکل نشوید. از جمله ویژگی‌ هایی که یک جعبه انگشتر خوب دارد، مقاومت و استحکام بالای آن است. شما باید این کالا را از جایی تهیه کنید که از کیفیت آن مطمئن باشید. زیرا از این جعبه برای نگهداری و حمل یک کالای با ارزش مانند انگشتر استفاده می‌شود که به همین دلیل، ضروریست از یک جعبه انگشتر خوب و باکیفیت استفاده شود. از دیگر ویژگی‌هایی که یک جعبه طلا و جواهر خوب دارد، ظاهر آن است؛ ظاهر و ویژگی‌های ظاهری جعبه طلا، در کنار کیفیت آن ها، اهمیت زیادی دارند؛ چرا که زیبایی و کیفیت، مواردی هستند که می‌توانند تا حد زیادی به جذابیت هدیه شما کمک کنند. جعبه طلا عموما به همراه ساک دستی خریداری می‌شود که شما می‌توانید این این دو محصول را با یکدیگر ست کرده و طلا و جواهرات را در یک بسته بندی شیک و حرفه ای به مشتری تحویل دهید.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع جعبه طلا

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش ۱۷ - ۹

در صورتی که تمایل دارید کارشناسان ما با شما تماس بگیرند، فرم مربوطه را برای ما ارسال فرمایید.

  • سفارش جعبه طلا با چاپ اختصاصی با تیراژ حداقل ۲۰۰۰ عدد، هم قیمت لیست می باشد و برای تیراژ ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰، (۱۰ درصد) به قیمت لیست افزوده می شود . 
  • سفارش جعبه طلا با رنگ های ترکیبی دلخواه از رنگ های موجود، هم قیمت لیست ولی با تحویل ۳۰ روزه می باشد.
  • طراحی، کلیشه و چاپ برای تیراژ ۳۰۰ عدد به بالا رایگان می باشد.
  • حداقل تعداد سفارش، یک کارتن از هر سایز و هر رنگ می باشد.
  • تحویل جعبه ها (در صورت موجود بودن در انبار) ۵ روزه و در صورت عدم موجودی ۳۰ روزه می‌ باشد.
  • تحویل روبان و گروگن چاپ دار، ۱۵ الی ۲۰ روزه.
  • رنگبندی: سرمه‌ای، طوسی، قرمز،‌ سفید، مشکی، فیروزه ای، آبی، صورتی، طلایی و کرم.
  • هزینه بافت (امباس) جداگانه محاسبه می شود.
  • ارسال رایگان در سطح شهر تهران و ارسال رایگان به باربری بصورت یک روز در هفته برای سفارش های بالای ۳۰۰ عدد.


ارسال رایگان در سطح شهر تهران و ارسال رایگان به باربری به صورت یک روز در هفته برای سفارش های بالای ۳۰۰ عدد

نمونه جعبه طلا | تولید شده توسط پارت چاپ

فروش عمده جعبه طلا | جعبه گردنبند

جعبه طلا وسیله‌ای ضروری برای نگهداری طلا و جواهرات گرانبهای شماست. مسلماً شما نیز دوست ندارید جواهرات ارزشمند خود را جلوی دست و پا بگذارید. هنگامی که از طلا جواهر خود استفاده نمی‌کنید، نیاز به جعبه‌ای محکم دارید که از این کالای قیمتی و گرانبها محافظت کند. همچنین اگر از یک جعبه مناسب (با توجه به نوع طلا) استفاده نمایید، از آسیب دیدن طلا جلوگیری خواهید کرد.

 در بیشتر اوقات، از جواهرات برای هدیه دادن استفاده می‌شود؛ در این صورت قرار دادن آن در یک جعبه‌ جواهرات زیبا و ظریف، ارزش هدیه را دو چندان خواهد کرد. بر همین اساس، طلا و جواهر فروشان توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند و جواهرات خود را در داخل جعبه‌های مناسب و متنوع به مشتری عرضه می‌کنند. از دیگر محصولات جذاب مجموعه پارت که گزینه‌هایی فوق‌العاده برای هدیه دادن هستند، می‌توان به انواع ست مدیریتی اشاره کرد که در مدل های متنوعی تولید شده‌اند.

امروزه فروشندگان طلا با هدف جذب مشتری و بازاریابی نسبت به خرید جعبه طلا اقدام می‌نمایند. به همین دلیل است که طراحی جعبه طلا به‌ صورتی که مشتری پسند و جذاب باشد، بسیار اهمیت پیدا کرده است. شما می‌توانید هر نوع طرحی که بخواهید را بر روی جعبه‌هایی در سایزها و اشکال مختلف به صورت نقره کوب یا طلاکوب حک کنید. جعبه‌هایی که طرح‌های حک شده دارند، نسبت به جعبه‌های ساده، قیمت بالاتری دارند.

انواع جعبه طلا و جواهرات؛ جعبه دستبند

جعبه طلا و جواهر انواع مختلفی دارد؛ بسته به نوع جواهر، شکل و اندازه جعبه‌ی آن متفاوت است. بنابراین طلافروشان انواع مختلف جعبه از قبیل جعبه انگشتر، جعبه گردنبند، جعبه نیم ست، جعبه گوشواره، جعبه دستبند و جعبه آویز را تهیه می‌کنند و طلا را داخل جعبه‌ی مناسب آن قرار داده و به مشتری ارائه می‌دهند.

 زیورآلات و بدلیجات نیز جهت نگهداری و جابه‌جایی نیاز به جعبه‌ی مناسب دارد. از همین رو مغازه‌های فروش این محصولات نیز جعبه‌ طلای ارزان قیمت را برای زیورآلات خریداری می‌کنند. البته در بیشتر مواقع از ساک دستی‌های روبان دار با طرح و رنگ جذاب نیز در کنار جعبه جواهرات استفاده می‌نمایند. با توجه به پایین بودن قیمت این ساک‌ها، خرید آن برای فروشندگان بدلیجات به صرفه‌ است.

قیمت جعبه طلا؛ خرید جعبه جواهرات ارزان

با توجه به رقابت تنگاتنگ بین فروشندگان کالاهای مصرفی از جمله کالای تزئینی مانند طلا، صاحبان این کسب و کارها در تلاش برای جذب مشتری بیشتر هستند. بر همین اساس با ارائه جعبه‌ جواهر مناسب به مشتری، احترام و ارزش بیشتری برای وی قائل می‌شوند. این امر باعث می‌شود مشتری را به سمت خود جذب کرده و به فروش و درآمد بیشتری دست پیدا کنند.

نکته ای که وجود دارد این است که طلافروشان که عموما به خرید جعبه طلا عمده می‌پردازند، همواره به دنبال قیمت پایین تر برای تهیه اقلام مورد نیاز خود هستند. از این رو، قیمت جعبه طلا و جواهر به یک مزیت رقابتی در بین تولید کنندگان این محصول تبدیل شده است و برنده این بازی کسی است که قیمت مقرون به صرفه تری روی محصول خود ارائه دهد. مجموعه چاپ و بسته بندی پارت، از باسابقه‌ترین تولید کنندگان انواع محصولات چاپی و جعبه و بسته بندی بوده که خدمات تولید جعبه طلا و جواهر را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید به منظور دریافت مشاوره لازم و سفارش جعبه طلا به صورت عمده و تکی، با مشاوران ما تماس بگیرید.

اگر قصد خرید جعبه طلا دارید، بهتر است جعبه را هم از نظر رنگ و طرح و هم از لحاظ مقاوم بودن بررسی کنید. اگر بخواهید جعبه را سفارشی تهیه کنید، می‌توانید هر رنگ و ابعادی که مورد نظرتان است را به کار ببرید. البته انواع جعبه طلا به صورت آماده در اشکال و ابعاد متنوعی در بازار موجود است که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود مورد مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. استفاده از یک رنگ جذاب که با دکوراسیون مغازه‌ی شما نیز ست باشد، نقش مؤثری در جذب مشتری خواهد داشت.

جعبه جواهرات باید محکم باشد؛ و نکته‌ی مهم دیگر اینکه طراحی داخلی جعبه طلا باید به گونه‌ای باشد که مانع از گره خوردن آن شود. جعبه‌ طلا مقوایی در سایزها و مدل های مختلف در بازار موجود است که به دلیل ارزان بودن، طرفداران زیادی نیز دارند. در صورتی که بخواهید می‌توانید طرح‌های مورد دلخواهی مثل لوگو یا حتی نوشته‌ی خاصی را روی این جعبه‌ها حک کنید و از جعبه‌های بسته بندی محصولات خود به عنوان یک ابزار برندسازی استفاده کنید.

جعبه طلا از کجا بخرم؟ خرید آنلاین جعبه طلا و جواهرات

همانطور که عنوان شد، قیمت و کیفیت دو فاکتور تعیین کننده در زمان خرید جعبه طلا هستند. فروشگاه های زیادی وجود دارند که اقدام به فروش عمده جعبه طلا و یا فروش تکی این محصول می‌نمایند که در این میان، مجموعه پارت چاپ به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشتاز در زمینه انواع جعبه طلا و جواهرات شناخته می‌شود. تیم حرفه‌ای ما در پارت چاپ، با استفاده از مقوای درجه یک، جعبه‌های جذاب و متنوعی را تولید خواهند کرد. شما می‌توانید هر رنگ و سایز و طرحی را که بخواهید برای جعبه‌ طلا مقوایی مورد نیازتان سفارش دهید. ما از بهترین دستگاه‌های موجود استفاده می‌کنیم و با روکش‌های جذاب جعبه‌های مشتری پسندی را تحویل مشتری می‌دهیم.

همچنین شما می‌توانید انواع ساک دستی، فاکتور و پاکت مورد نیاز طلا فروشی‌تان را نیز از طریق مجموعه‌ی مجهز ما تهیه بفرمایید. طراحان و تولیدکنندگان ما در پارت، قادر هستند تا طرح، لوگو یا هر نوشته‌ای که بخواهید را بر روی این لوازم چاپ و حکاکی کنند.

این جعبه‌ها به صورت دو تکه و سه تکه با اشکال مربع و مستطیل تولید می‌شوند. ضمن اینکه این جعبه‌ها کاملا استاندارد طراحی می‌شوند. ما در تولید جعبه‌ها از ابر و جیر استفاده می‌کنیم و جعبه‌های باکیفیتی به شما عزیزان تحویل خواهیم داد.

مزایای خرید جعبه طلا و جواهر از پارت چاپ

به منظور خرید جعبه طلا و جواهرات می‌توانید از طریق شماره تلفن‌ ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با ما تماس حاصل بفرمایید. تیم پشتیبانی ما آماده‌ی پاسخگویی به شما هستند. شما می‌توانید پس از دریافت نمونه‌های کارهای مجموعه و دریافت مشاوره از کارشناسان ما، جعبه‌های مورد نیازتان را سفارش دهید. ضمن اینکه ما با فراهم نمودن امکان ثبت سفارش آنلاین، روند خرید را برایتان آسان‌تر نموده‌ایم.

با پارت چاپ، به طور همزمان کیفیت و سرعت و به صرفه بودن را خواهید دید. ما برای راحتی بیشتر مشتریان عزیز، امکان تمدید فوری سفارش را نیز فراهم کرده‌ایم.  همچنین با تحویل سریع و خدمات پس از فروش مجموعه‌ی ما، قطعا تجربه‌ی خوشایندی از خرید اینترنتی کسب خواهید کرد

سوالات متداول در رابطه با خرید جعبه طلا و جواهرات از پارت چاپ

جعبه انواع جواهرات مانند جعبه سرویس و نیم ست، جعبه انگشتر، جعبه گوشواره، جعبه دستنبد، جعبه گردنبند و … در سایزها و طرح های متنوع و قالب های دو تکه و سه تکه مربعی و مستطیلی قابل چاپ و سفارش هستند.

بله، امکان چاپ لوگو و یا طرح دلخواه بر روی جعبه طلا و جواهر وجود دارد.

بسته به نوع جعبه، این مقدار می‌تواند متغیر باشد؛ برای مثال تعداد جعبه انگشتر دو تکه موجود در هر کارتن، ۱۶۸ عدد می‌باشد. برای کسب اطلاعات کامل در این مورد می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس حاصل کنید.

در حال حاضر در مجموعه پارت، جعبه طلا و جواهر فقط از جنس هاردباکس بوده و با روکش‌‎های مختلف کاغذ فانتزی، سلفونی و گالینگور تولید می‌شود.

خیر، جعبه طلا و جواهر تنها بصورت کارتنی قابل سفارش و خرید می‌باشد.

در مدل های دو تکه و سه تکه، و در اشکال مربعی و مستطیلی قابل تولید هستند.

بله، امکان سفارش انواع جعبه گردنبند، دستبند، و حتی جعبه ساعت نیز وجود دارد.

بسته به نوع و تعداد سفارش، بین ۵ تا ۲۵ روز ممکن است متغیر باشد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲۳ نفر به این مطلب رای داده اند.
guest
42 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top