پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

خرید دفتر یادداشت؛ یکی از تأثیرگذارترین روش های تبلیغات

خریددفتر یادداشت ، روشی پربازده برای فروش بیش تر

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

چرا به خرید دفتر یادداشت نیاز داریم؟

ممکن است تصور کنید که امروزه در عصر دیجیتال و با وجود گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، برای ثبت کارهای روزمره، خاطره نویسی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند کپشن نوشتن و پست گذاشتن به دفتر یادداشت‌ها احتیاجی نیست. اما مطالعات اخیر پژوهشگران نشان می‌دهد، نوشتن عملکردهای مغز را تقویت کرده و کمک می‌کند تا موضوعات را بهتر تحلیل کنیم. همینطور زمانی ‌که می‌نویسیم، ذهنمان را آموزش می‌دهیم تا بر روی موارد مهم تمرکز کند. در ادامه با ما همراه باشید تا پیش از خرید دفتر یادداشت مشخصات و ویژگی‌های انواع دفترچه‌های یادداشت را مورد بررسی قرار دهیم.


برای اکثر افراد ضروری است که یک دفترچه یادداشت همیشه همراه خود داشته باشند. چراکه امروزه دغدغه‌های فکری افراد بیشتر شده و اگر یک دفترچه یادداشت همراه خود داشته باشیم و کارهای روزانه خود را در آن یادداشت کنیم، دیگر هیچکدام آن‌ها را فراموش نخواهیم کرد و می‌توانیم همه‌ی کارهای خود را به خوبی مدیریت کنیم. همان طور که از نام یک دفترچه یادداشت هم پیداست، دفترچه‌ای کوچک برای یادداشت کردن نکات مهم است و همین کوچک بودن سبب می‌شود تا بتوانید به راحتی، هر مکانی که می‌خواهید آن را با خود ببرید.

 

کاربرد دفتر یادداشت

دفترچه یادداشت فضایی برای نوشتن هرچیز است و می‌توان از آن بهره‌های گوناگون برد. باتوجه به این‌ که روحیات افراد با هم متفاوت است بنابراین هر فرد می‌تواند از آن استفاده‌ی بخصوصی داشته باشد. داشتن دفترچه یادداشت از ویژگی‌های خاص افراد موفق است. کنج زندگی انسان‌های موفق همیشه یک دفترچه یادداشت بوده است. همه‌ی ما این کاربرد دفترچه یادداشت را در سال‌های مدرسه حتی در بسیاری مواقع به الزام معلمان تجربه کرده‌ایم. این اتفاق خوبی برای ما بوده است چراکه آموخته‌ایم چگونه کارها و تکالیف خود را یادداشت کنیم و به ترتیب انجام دهیم.

دفتر یادداشت سیمی
دفتر یادداشت سیمی

ثبت خاطرات در دفتر یادداشت

می‌توانید رویدادهایی را که برایتان مهم است بنویسید و نظر و تلقی شخصی خود از آن رویدادها را در نوشتن نقش دهید. همچنین می‌توانید تفکرات شخصی، احساسات و آرزوهای خود را در دفترچه یادداشت بنویسید و آن را در جایی امن بگذارید که فقط در دسترس خودتان باشد.
برای خاطره‌نویس‌های حرفه‌ای قطعا مواقعی پیش آمده که سری به دفترچه‌های خاطرات سال‌های گذشته خود بزنند. روبه‌رو شدن با نگرش‌ها و احساسات گذشته به‌ نوبه‌ی ‌خود اتفاق جالبی است. جذابترین کارایی دفترچه یادداشت این است که اغلب مواقع هم لحظاتی طنزآمیز و خنده‌دار خواهد آفرید.

 

سایز دفتر یادداشت

نخستین و مهم‌ترین ویژگی دفترچه یادداشت، سایز آن است که در حین خرید باید به آن توجه کرد. بنابراین پیش از خرید دفتر یادداشت به کاربردی که دفترچه را برای آن تهیه می‌کنید، توجه کنید و نسبت به آن تصمیم بگیرید که کدام دفترچه یادداشت مناسب شما است. ابعاد و سایزهای مختلفی برای دفترچه یادداشت وجود دارد.

سایز B6
۱۷۶ × ۱۲۵ میلی‌متر
این سایز برای آموزش لغت مناسب است. چنانچه از آن دسته افرادی هستید که استفاده از دفتر لغت معنی با ستون‌های خاصش را علاقه ندارید، می‌توانید از این دفتر برای آموزش لغات استفاده کنید.

سایز A6
۱۴۸ × ۱۰۵ میلی‌متر
دفتر یادداشت سایز A6دقیقا اندازه جیب است‌. این دفترچه گزینه‌ای مناسب برای اینکه همیشه و همه جا همراهتان باشد تا هنگامی که موردی پیش آمد که نیاز به نوشتن یک یادداشت داشته باشید. برای افرادی که دارای شغل‌های خلاقانه هستند و بخواهند ایده‌ها و جرقه‌های ذهنی که در طول روز اتفاق می‌افتد را یادداشت کنند مناسب است. همچنین برای روزنامه نگاری که فقط می‌خواهد یک یا دو جمله را یادداشت کند بسیار مناسب است. زمانی که بیرون از منزل هستید و لیستی از کارهایی که باید در خانه انجام دهید به ذهنتان می‌رسد و لازم است جایی ثبت کنید تا زمان برگشتن به خانه فراموش نشود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایز B7 یا پاسپورتی
۱۲۵ × ۸۸ میلی‌متر
این دفتر به دلیل سایز پاسپورتی که دارد مصاحب مناسبی در کیف مدارک شما در حین سفر است. برای برنامه‌ریزی روزهای سفر، خرید و دیگر موارد، به یک دفترچه یادداشت نیاز خواهید داشت.

سایز A7 یا میکرو
۱۰۵ × ۷۴ میلی‌متر
این دفترچه برای یادداشت لیست تکالیف دانش آموزان گزینه‌ی بسیار مناسبی است. همچنین در سایر موارد مانند یادداشت لیست خرید منزل و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایز B8
۸۸ × ۶۲ میلی‌متر
دفتری کم حجم، خاص و برای آن‌که هر روز و هرجا همراه شما باشد بسیار مناسب است.

یکی از مواردی که هنگام خرید بنا به کاربرد آن باید به آن توجه کنید، نوع خط کشی دفترچه یادداشت است.

 

انواع خط کشی دفتر یاد داشت


بدون خط یک خط
دوخط نقطه چین
خط نقطه شطرنجی

جنس جلد دفتر یاد داشت


جنس جلد دفترچه در انتخاب یک دفترچه یادداشت مناسب بسیار موثر است. یک جلد مقاوم دفترچه شما را برای مدت زمان طولانی‌تری سالم نگه می‌دارد و در شرایط مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.
جلد پلاستیکی
برای دانش آموزان، دانشجویان و افرادی که در طول روز از دفترچه یادداشت خود استفاده زیادی می‌کنند جلد پلاستیکی بهترین انتخاب است.

جلد مقوایی
جلد مقوایی برای کارمندان و افرادی که ممکن است کمتر از دفترچه یادداشت استفاده کنند اما تنوع طرح جلد برایشان اهمیت زیادی دارد گزینه مناسبی است.

جلد نمدی
جلد نمدی برای افرادی که قصد دارند یک محصول فانتزی یا صنایع دستی همراه‌شان داشته باشند مناسب است.

جلد پارچه‌ای
جلد پارچه‌ای هم برای علاقمندان به صنایع دستی و محصولات فانتزی مناسب است.

جلد چرمی
جلد چرمی برای مدیران، معلمان و اساتید دانشگاه که می‌خواهند دفتری رسمی و کلاسیک همراه خود داشته باشند شایسته است.

خرید دفتر یادداشت های جذاب ، یکی از روش های خوب تبلیغات

انواع صحافی دفتر یادداشت

صحافی سیمی
بهترین گزینه برای کودکان و نوجوانان که بیشتر برگه از دفتر جدا می‌کنند و نمی‌خواهند با یک برگه چندین برگه جدا شود صحافی سیمی است.

صحافی چسبی
صحافی چسبی اغلب مناسب کسانی است که از دفترشان برگه جدا نمی‌کنند و کاربری آن کمی سخت‌تر است.

صحافی دوخت
صحافی دوخت پس از صحافی سیمی بهترین و پرکاربردترین گزینه در استفاده از دفاتر است.

رنگ کاغذ دفتر یادداشت


کاغذ همه‌ی دفترهای یاداشت، سفید نیستند. برخی مواقع این کاغذها به رنگ مشکی هستند که باید با خودکار مخصوص خود روی آن نوشت. دفترچه‌های یاداشت با کاغذ‌های رنگی هم در بازار موجود هستند که هر فردی با توجه به نیاز خود، می‌تواند هر یک از آن‌ها را خریداری کند.

تعداد برگ‌های دفتر یادداشت


معمولاً افراد در هنگام خرید دفتر یادداشت اصلا به تعداد برگ‌های یک دفترچه یادداشت توجه نمی‌کنند؛ توصیه ما این است هنگامی که می‌خواهید هزینه‌ای برای این کالا پرداخت کنید؛ سعی کنید دفترچه‌ای را خریداری کنید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم تعداد برگ‌های آن بیشتر باشد.

استفاده تبلیغاتی از انواع دفتر یادداشت


اهداف تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین اهدافی است که انواع دفترچه یادداشت جهت آن ساخته شده‌اند. شما با انتخاب یک دفترچه یادداشت مناسب و چاپ لوگوی شرکت خود بر روی آن و پخش دفترچه در یک تبلیغات گسترده می‌توانید به‌ طور غیر مستقیم، تبلیغات برند و یا شرکت خود را انجام دهید. برای انجام این کار می‌توانید با تماس با پشتیبانان ما در پارت (۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸)، جهت سفارش انواع دفتر یادداشت و چاپ لوگو و برند خود بر روی آن اقدام کنید.

پاکت مدارک و کش نگهدارنده


موارد‌ دیگری که در تهیه یک دفترچه یادداشت می‌توانید در نظر داشته باشید یک دفتر یادداشت دارای پاکت مدارک و کش نگهدارنده است. پاکت یادداشت و مدارک جهت همراه داشتن یادداشت‌های مهم، کارت ویزیت و یا مدارک تعبیه شده است. در صورتیکه حجم زیادی به دفتر شما دهد می‌توانید به راحتی از کش نگهدارنده استفاده کنید.

جمع بندی


همانطور که در مطالب بالا بررسی کردیم در کشور ما کاربرد دفترچه یادداشت بسیار زیاد است. یادداشت کردن امور روزانه سبب ایجاد نظم می‌شود و آشفتگی‌های ذهنی را از بین می‌برد. آشفتگی‌های ذهنی به سن مربوط نیست و فرقی نمی کند که کودک یا بزرگسال باشید. تمام افراد با توجه به آشفتگی‌های ذهنی خود نیاز به ثبت رویدادها دارند و دفترچه یادداشت این مشکل را به آسانی حل کرده است.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top