پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

چرا دفترچه یادداشت بخریم

خرید دفترچه یادداشت های جذاب و افزایش فروش محصول شما می شود ؟

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دفترچه یادداشت یکی از انواع لوازم تحریر محبوب است که با خرید آن می توان نکات مهم یا مواردی که می خواهیم در ذهنمان گم نشود را در آن یادداشت کنیم. با خرید دفترچه یادداشت علاوه بر داشتن یک دفتر کوچک، می توانیم برنامه های روزانه خودمان را در آن بنویسیم و به عنوان پلنر از دفتر یادداشت استفاده کنیم.

چرا باید به فکر خرید دفتر یادداشت باشیم؟


با وجود انواع و اقسام اپلیکیشن ها و برنامه های موبایلی، شاید کمتر کسی به دنبال قیمت دفترچه یادداشت کوچک یا بزرگ باشد. با این حال اپلیکیشن های موبایلی هیچ گاه جای یک دفترچه را نمی گیرند. لذت یادداشت برداری و داشتن دست خط از روزهای مختلف زندگی، چیزی نیست که بتوان با اپلیکیشن های موبایلی تجربه کرد. از طرف دیگر شاید گوشی موبایل شما دچار مشکلی شد و نیاز به یادداشت موردی ضروری داشتید؛ در این شرایط فقط خرید دفتر یادداشت بدون خط یا خط دار است که شما را نجات می دهد.

انواع دفتر یادداشت


دفترچه های یادداشت امروزی برخلاف گذشته در تنوعی فوق العاده طراحی و تولید می شوند. این تنوع علاوه بر این که به ظاهر و اندازه دفترچه ها مربوط است، نوع کاغذ و طراحی داخلی دفترچه ها را هم در بر می گیرد. به عنوان مثال می توان برای خرید دفتر یادداشت به سراغ انواع دفترهای خط دار یا بدون خط رفت. انواع دفترچه یادداشت نقطه ای یا دفترچه هایی که پلنر دارند نیز قابل خریداری هستند.
جلد دفترچه ها و طراحی ظاهری آنها نیز به گونه ای است که تمام سلایق را پوشش می دهد. مثلا برای کودکان و فرزندان می توان به سراغ خرید دفترچه یادداشت فانتزی با طرح های کارتونی و زیبا رفت. انواع دفترچه های لوکس و چرمی برای استفاده در محیط های رسمی قابل تهیه هستند و برای افرادی که فقط یک دفتر کوچک و جمع و جور برای یادداشت کردن موارد ضروری نیاز دارند، انواع دفترچه های کوچک و باریک قابل خریداری هستند.


نکات مهم برای خرید دفتر یادداشت عمده یا تکی


پیش از انتخاب و خرید دفتر یادداشت لوکس یا فانتزی، لازم است که با ویژگی های مهم این اقلام آشنایی داشته باشید تا یک دفترچه متناسب با نیاز و شرایط خودتان تهیه کنید. در ادامه مواردی که پیش از خرید دفترچه باید بررسی کنید را توضیح می دهیم.

اندازه و سایز دفتر یاد داشت


اولین چیزی که تنوع دفترچه های یادداشت را زیاد کرده، اندازه و ابعاد آنهاست. برای خرید دفترچه یادداشت بزرگ و کوچک باید این نکته را بدانید که معمولا دفترچه ها در ابعاد مشخصی تولید می شوند. مراکز چاپ با توجه به دستگاه ها و شرایطی که دارند، دفترچه های یادداشت را به اندازه های مختلفی طراحی و تولید می کنند. این اندازه ها می تواند شامل ابعاد جیبی، پالتویی، رقعی و بزرگ تر از آن باشد.
فروش دفترچه یادداشت کوچک در ابعاد پالتویی و رقعی معمولا پرطرفدارتر است. خرید دفترچه های کوچک برای افرادی که فقط می خواهند یادداشت های کوچکی داشته باشند مناسب است؛ برای استفاده های دیگر بهتر است به سراغ اندازه های بزرگ تر باشید

نوع جلد دفتر یادداشت

تفاوت دیگری که انواع دفترچه یادداشت با یکدیگر دارند در نوع جلد آنهاست. جلد دفترچه ها می تواند از جنس نمد، چرم، مقوا، پلاستیک یا انواع پارچه ها باشد. جلدهای مختلف، دوام و ماندگاری متفاوتی دارند. به عنوان مثال اگر از دفترچه در محیط کاری استفاده می کنید، خرید دفترچه یادداشت چرمی را به شما پیشنهاد می دهیم که محکم تر بوده و شیک به نظر می رسد.
هنرمندان یا طراحان گرافیک شاید انواع جلد فانتزی و پارچه ای که طرح های تصویرسازی دارد را بپسندند. برای انتخاب جلد بهتر است کارایی دفتر یادداشت را به خاطر داشته باشید.

صحافی؛ دفترچه یادداشت سیمی، دوخت یا چسبی


نکته دیگری که پیش از خرید دفترچه یادداشت عمده یا تک باید در نظر داشت نوع صحافی دفترچه است. برخی از دفترچه ها سیمی هستند؛ برخی با دوخت، صحافی می شوند و رایج ترین نوع صحافی از نوع چسبی است. هر کدام از این صحافی ها مزایای خاص خودشان را دارند که باید با توجه به شرایط استفاده از دفترچه آنها را انتخاب کرد. به عنوان مثال اگر برای خرید دفترچه یادداشت فانتزی گشتی در بازار زده باشید متوجه سیمی بودن این دفترچه ها شده اید؛ بیشتر دفترچه هایی که برای کودکان و گروه سنی پایین طراحی می شوند سیمی هستند تا استفاده از آنها راحت تر باشد.
صحافی دوختی و چسبی نیز هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از این دو نوع صحافی را انتخاب کنید .

نوع خط کشی و رنگ کاغذ

دفترچه های یادداشت ممکن است در انواع خط دار یا بدون خط طراحی شوند. دفترچه های کوچک معمولا خطوط نازک و ظریفی دارند؛ در حالی که در دفترچه های بزرگ تر امکان طراحی دقیق خطوط وجود دارد. خرید دفتر یادداشت بدون خط بیشتر در میان طرفداران هنر و گرافیک طرفدار دارد؛ در ضمن برای طراحی پلنر هم می توان از انواع دفترچه یادداشت بی خط استفاده کرد.
علاوه بر نوع خط کشی، کاغذ دفترچه ها نیز متفاوت است. کاغذهای باکیفیت که از خمیر چوب تولید می شوند به رنگ سفید هستند؛ انواع کاغذهای کاهی و کاغذهایی با رنگ های نخودی و تیره نیز در دفترچه های یادداشت به کار می رود که این مدل کاغذها را بیشتر در دفترچه های بدون خط می توان دید.

تعداد برگ دفترچه یادداشت


معیار دیگری که برای خرید دفتر یادداشت لوکس یا معمولی باید در نظر داشت، تعداد برگه های آن است. معمولا دفترچه های کوچک و بزرگ بیشتر از ۵۰ برگ دارند؛ با این حال بهتر است با توجه به نیاز و شرایط استفاده خودتان، تعداد برگ های دفترچه را بسنجید. اگر می خواهید یک دفترچه سبک قابل حمل داشته باشید، تعداد برگ های زیاد نمی تواند مزیتی برای شما باشد

خرید دفتر یادداشت در انواع مختلف با بهترین قیمت به صورت عمده و تک

مجتمع چاپ و بسته بندی پارت بهترین مرکز آنلاین فروش دفترچه یادداشت است که امکان خرید دفترچه یادداشت به صورت عمده و تکی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای خرید انواع دفترچه یادداشت دخترانه و فانتزی یا انواع دفترچه های لوکس و چرمی، ما در مجموعه پارت کنار شما هستیم و تنوعی فوق العاده از انواع دفترچه های یادداشت را در اختیار شما قرار داده ایم. برای خرید دفترچه ها می توانید قیمت دفترچه یادداشت را به صورت آنلاین و به روز مقایسه کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

 دفترچه یادداشت های پارت علاوه بر داشتن کاغذ خط دار در بخش های ابتدایی، صفحات نقطه چین، شطرنجی و صفحات سفید هم دارند تا یادداشت های خودتان را در بخش های مختلف دفترچه وارد کنید. صفحات پلنر برای برنامه ریزی کارهای روزانه و صفحات یادداشت پرفراژ دار نیز از ویژگی دفترچه های مجموعه پارت است تا که سادگی استفاده را برای شما دو چندان می کند.
تمامی مشخصات مربوط به دفترچه ها در صفحه مربوط به آنها آورده شده است. برای خرید بهترین دفترچه یادداشت که متناسب با نیازها و شرایط شما باشد، می توانید اندازه دفترچه ها، نوع کاغذ، نوع جلد و صحافی و تعداد برگ دفترچه ها را مقایسه کرده و سفارش خودتان را ثبت کنید.
مجموعه پارت امکان خرید دفترچه یادداشت عمده را نیز برای همکاران عزیر فراهم کرده است. برای اطلاع از شرایط خرید عمده می توانید با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top