پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

خرید سالنامه ۱۴۰۳ با تخفیف استثنایی

خرید سالنامه 1403

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
حمیدرضا تمیم داری

اگر می خواهید بهترین نکات را درباره خرید سال نامه ۱۴۰۳ بدانید ، پادکست زیر را تا انتها بشنوید! 👇👇👇

با وارد شدن به نیمه دوم سال بسیاری از مراکز و شرکت های مختلف به فکر خرید سالنامه ۱۴۰۳ هستند. انتخاب نوع و درجه کیفی این محصول با توجه به شرایط کاربران متغیر است. برخی از مراکز به دنبال قیمت و کیفیت مناسب هستند در حالی که شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ به فکر نوع طراحی و چاپ سالنامه ها می باشند. در انتخاب سال نامه موارد زیادی وجود دارند که تعیین کننده سطحی کیفی محصول می باشند. در ادامه به چند نکته اصلی برای خرید انواع نمونه های سالنامه اشاره خواهیم کرد.

قطع سالنامه ۱۴۰۳

چاپ لوگو


هنگام خرید سال نامه ۱۴۰۳ باید به این نکته توجه کرد که اگر قرار است سالنامه به عنوان ابزار یا هدیه تبلیغاتی به دست افراد دیگری برسد، باید نام و نشانی از شرکت یا کسب و کار مورد نظر در آن درج شود. در چنین شرایطی افراد از طراحی لوگو روی برگه های مختلف سال نامه یا جلد آن استفاده می کنند. هر کدام از مراکز سفارش دهنده با توجه به طرحی که برای تبلیغات نام و لوگو خود دارند، ترجیح می دهند لوگو و نام آنها در صفحات داخلی یا روی جلد سال نامه ها حک شود. هیچگونه برتری از لحاظ طراحی لوگو روی جلد یا داخل صفحات سالنامه ها وجود ندارد. هدف اصلی نیازسنجی و خواسته کاربر و هماهنگی آن با طراحی انجام شده سالنامه ها است.

خرید سالنامه 1403 با بهترین قیمت

طراحی سال نامه ۱۴۰۳


یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید سال نامه ۱۴۰۳ باید به آن توجه کرد، نوع طراحی این محصولات است. سالنامه ها از لحاظ طراحی در دو دسته بندی عمومی و اختصاصی قرار می گیرند. روی جلد و برگه های داخلی سال نامه های اختصاصی، نام، لوگو و خدمات یک مرکز یا کسب و کار خاص طراحی می شود. این نوع از طراحی با هدف بازاریابی و برندینگ صورت می گیرد. در نمونه های عمومی نیز هیچگونه طراحی اختصاصی از کسب و کار خاصی صورت نمی گیرد. انتخاب سالنامه عمومی یا اختصاصی به شرایط و نیاز کاربران بستگی دارد. اکثر نمونه های اختصاصی به صورت سفارشی طراحی و چاپ می شوند. تمام مشخصات ظاهری این نوع از سال نامه ها توسط کاربر درخواست می شود و مراکز چاپ اقدام به طراحی آنها می کنند. هزینه طراحی در سالنامه های اختصاصی با توجه به نیز کاربران و سطح کیفی محصولات، متغیر است.

کیفیت سالنامه ۱۴۰۳


درجه کیفی سالنامه ها به عنوان یکی از ویژگی های مهم در این محصولات به شمار می آید که در چاپ سال نامه‌ های مختلف، متنوع است. چاپ یک سالنامه با کیفیت و مقاوم باید مشخصاتی مثل کاغذ مناسب، صحافی مقاوم، جلد با کیفیت و ابعاد استاندارد داشته باشد. هر کدام از این موارد و بسیاری از مشخصات دیگر مثل نوع طراحی متناسب با نیاز و هدف کاربران می تواند تعیین کننده کیفیت سالنامه ها باشد.

تمام کسانی که اقدام به سفارش یا خرید سال نامه ۱۴۰۳ می کنند، برخی از ویژگی های محصول را در اولویت دارند. برای برخی از افراد طراحی محصول بیشتر از سایر موارد اهمیت دارد در حالی که برخی دیگر به ابعاد سالنامه توجه بیشتری دارند. کیفیت نیز از جمله مواردی است که برای برخی مهم بوده ولی بعضی از افراد نیز توجه چندانی به آن ندارند. ولی این را باید تأکید کرد که یک سالنامه با کیفیت باید از اولویت های خرید یا چاپ کاربران در تمام شرایط باشد.

شما سروران گرامی می توانید نمونه محصولات ما را در لینک : سررسید ۱۴۰۳ ببینید و برای اطلاعات بیش تر با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید و از کارشناسان پارت راهنمایی بخواهید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top