پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بهترین زمان خرید سالنامه چه موقع است؟

خرید سال نامه در بهترین زمان

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

مراکزی که فعالیت گسترده و پایدار دارند، همه ساله با پروسه سفارش سال نامه متناسب با نوع فعالیتی که دارند، آشنا هستند. این پروسه در صورتی که طرح سال نامه مشخص باشد، سریع تر انجام می شود. ولی در شرایطی که اقدام به طراحی یک طرح جدید شود، مراحل آماده شدن سالنامه ها بیشتر خواهد شد. ولی در هر شرایطی که به آن اشاره شد، باید این ابزار را به بهترین شکل ممکن طراحی و به موقع به دست مخاطب رساند.

سفارش چاپ سال نامه پارت

 

بعد از تعیین بودجه مورد نظر، شخص مسئول یا بخش تبلیغات شرکت اقدام به سفارش یا خرید بهترین نمونه محصولی متناسب با نیاز کاربران می‌کند. برای انتخاب مناسب ترین طرح سال نامه، معمولا چند مدل یا سبک سالنامه ها مورد بررسی و نظر سنجی قرار می گیرد. سپس از سمت افراد یا مراکز سفارش دهنده یک طرح به عنوان طرح اصلی انتخاب و به مرکز چاپ در تعداد مشخص و با ویژگی های پیشنهادی سفارش داده می شود.

این پروسه یک فرآیند نرمال برای خرید سال نامه توسط مراکز و کسب و کارهای شرکتی است. ولی هر کدام از کاربران که قصد خرید یا سفارش چاپ را دارند، دارای شرایط مخصوص به خود هستند. به همین دلیل امکان سپری شدن این فرآیند در تایم کمتر یا طولانی تر وجود دارد. با بررسی تمام این موارد باید سعی کرد بهترین زمان را برای آماده شدن به موقع سال نامه ها در نظر گرفت.

بهترین زمان خرید سال نامه چه موقع است ؟

 

هر کدام از افرادی که اقدام به خرید سال نامه می‌ کنند، تعداد و طرح مشخصی را متناسب با نیاز و دامنه مخاطبان خود در نظر دارند. شرکت های بزرگ تر دارای سفارش هایی با تیراژهای بالا هستند تا بتوانند تعداد بالایی از مخاطبان را پوشش دهند. با بررسی تمام این موارد، مراکز و کسب و کارهایی که قصد خرید ابزارهای تبلیغاتی در تعداد بالا را دارند ، باید زمان آماده شدن این محصولات توسط مراکز چاپ را نیز در نظر بگیرند. تصور بسیاری از سفارش دهنده ها این گونه است که مراکز چاپ فقط به کار و سفارش آنها رسیدگی خواهد کرد. یعنی بعد از ثبت سفارش نیز شروع به طراحی و چاپ سال نامه های سفارشی آنها خواهد شد.

خرید سال نامه در بهترین زمان

 

هر کدام از مراکز چاپ که کار آنها طراحی و چاپ سالنامه است در یک دوره از سال تعداد سفارش‌های آنها افزایش می‌یابد. در چنین شرایطی امکان تاخیر در تحویل سفارشات بالا می رود. به همین دلیل کسانی که تمایل دارند سفارش سال نامه های خود برای سال جدید را در موقع و تایم مناسب تحویل بگیرند، بهتر است قبل از رسیدن به ماه های پایانی سال ثبت سفارش خود را انجام دهند. بهترین تایم برای سفارش و خرید سال نامه های جدید، فصل پاییز است. در چنین شرایطی مراکز چاپ می توانند سفارش مشتریان را به موقع و در زمان مناسب تحویل دهند. چون حجم کارهای آنها نسبت به ماه های آخر سال، کمتر است.

با شروع سال جدید تمام افرادی که از سال نامه و یا تقویم به صورت روزانه استفاده می کنند به فکر تهیه نمونه‌های جدید هستند. یعنی دقیقا زمانی که مخاطبان قصد خرید سال نامه را دارند ، باید این ابزار در دسترس آنها قرار گیرد. به همین دلیل تمام کسانی که از سالنامه ها برای تبلیغاتشان استفاده می کنند ، باید بتوانند آن را در زمان مناسب به دست کاربر برسانند. قطعا میزان خرید سال نامه در اوایل سال و یا قبل از شروع سال جدید بسیار بیشتر از اواسط سال است. با توجه به این شرایط، آماده شدن سال نامه ها در زمان مناسب می تواند نتیجه و اثربخشی بیشتری برای کسب و کارها داشته باشد.

جمع بندی

 

تعیین زمان دقیق و مناسب برای خرید سال نامه و آماده شدن آن توسط مرکز چاپ باید با توجه به شرایط سفارش دهنده صورت گیرد. قطعا کسی که قصد سفارش حجم بالایی سال نامه را دارد ، در مقایسه با فردی که می‌ خواهد تعداد کم تری محصول تهیه کند، زمان بیشتری لازم دارد. کارهای طراحی و خدماتی که روی سال نامه با توجه به خواسته کاربر انجام خواهد شد نیز باید بررسی شود. با مشخص کردن تمام این موارد می توان زمان مناسب برای آماده شدن سال نامه را تخمین زد. سپس در ماه هایی که حجم سفارش و یا خرید سال نامه کمتر است ، اقدام به تهیه این محصول کرد.

تمام مراکز و کسب و کارهایی که قصد خرید سالنامه را دارند، می توانند انواع سررسید را بررسی کنند و از طریق شماره : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با مشاوران مجموعه پارت چاپ برای سفارش و تحویل به موقع این محصول ارتباط برقرار کنند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
12 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top