✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

خرید سررسید رحلی با قیمت استثنایی و کیفیت عالی

خرید سررسید رحلی با بهترین کیفیت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

سررسید رحلی چیست؟

 

یکی از انواع سررسید هایی که در بازار فروش زیادی را به خود اختصاص داده است ، سررسید رحلی می باشد . این سالنامه از سالنامه های وزیری و رقعی اندازه بزرگتری دارد. سررسید های رحلی را در دو سایز تولید می کنند. هر یک از سایز بندی های این سالنامه دارای ویژگی های خاصی می باشد. توجه داشته باشید که زمان خرید سررسید های رحلی نمونه های متفاوتی از آنها را می بینید . سررسید های تشریفاتی و مدیران را به عنوان دیگر نام های سررسید های رحلی معرفی می کنند.

برای خرید این سالنامه نیاز است که نکات زیادی را در نظر بگیرید. در این صورت می توانید بهترین و با کیفیت ترین سررسید های رحلی را خریداری کنید . برخی از مهمترین نکاتی که زمان خرید سررسید رحلی اهمیت زیادی دارد و باید به آنها دقت نمایید، عبارت اند از:

ابعاد سررسید

 
یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید سررسید های رحلی اهمیت دارد ، بررسی ابعاد و اندازه محصول می باشد. سایز هر یک از سالنامه های رحلی با یکدیگر فرق می کند. برخی از آنها با اندازه بزرگتری تولید می گردند و برخی دیگر از مدل ها را با اندازه کوچکتری طراحی می‌ کنند. شما می توانید طبق نیاز خود یکی از اندازه و ابعاد متفاوت این محصول را خریداری کنید. توجه داشته باشید که باید مدل های متفاوت آنها را از نظر اندازه بررسی کنید و سپس یکی از آنها را سفارش دهید.

قیمت سررسید

 
توجه به قیمت سررسید رحلی یکی از دیگر نکاتی می باشد که اهمیت زیادی دارد. در بین انواع سالنامه ها باید بدانید که این سالنامه اندازه بزرگتری دارد. به همین دلیل قیمت آن نسبت به دیگر سالنامه ها تا حدودی بیشتر است. البته باید بدانید که فاکتور های متفاوتی روی قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد. جلد سررسید یکی از مهمترین فاکتور هایی است که تعیین کننده قیمت سالنامه می باشد. توجه نمایید که اگر یکی از انواع جلدهای خاص و لاکچری را انتخاب کنید، هزینه نهایی محصول افزایش پیدا خواهد کرد. اما برخی دیگر از جلد ها انعطاف پذیری کمتری دارند و قیمتشان مناسب تر است. هر یک از نکاتی که روی قیمت نهایی محصول تاثیر دارد را کارشناسان برای شما به خوبی توضیح می دهند تا خرید مناسبی داشته باشید.

مرکز چاپ سررسید

 
یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید سررسید های رحلی اهمیت زیادی دارد، انتخاب بهترین انتشارات می باشد. انتشارات زیادی تولید انواع سررسید های رحلی و غیره را بر عهده دارند. شما باید بین هر یک از انتشارات یکی از آنها که با تجربه تر است را انتخاب کنید. انتشارات با تجربه شرایط مناسبی را برای ثبت سفارش فراهم می‌ کنند. به همین دلیل مشتریان می توانند انواع سررسید های تبلیغاتی را با قیمتی مناسب و در تعداد بالا به انتشارات سفارش دهند.

سفارش سررسید رحلی

 
یکی دیگر از نکاتی که شما زمان خرید سررسید باید به آن دقت داشته باشید، این است که شما برای سفارش این محصول چه روشی را انتخاب می کنید، بسیار مهم است. بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند که به صورت آنلاین سفارش دهند. این روش یکی از روش های آسان ثبت سفارش می باشد. شما به صورت آنلاین می ‌توانید تعداد مشخص شده ‌ای از سالنامه های رحلی را سفارش دهید. کارشناسان انتشارات سفارش شما را بررسی می‌ کنند و در کمترین بازه زمانی، چاپ سررسیدهای رحلی را آغاز می نمایند . برای هماهنگی بیشتر می توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان ما در تماس باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top