پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع سررسید سیمی با بهترین قیمت

خرید سررسید سیمی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

یکی از بخش های مهمی که در انواع سررسید اهمیت دارد، نوع صحافی یا کنار هم قرار گرفتن برگه های آن است. روش های مختلف صحافی دارای تنوع کیفی و ظاهری متنوع هستند. یکی از این روش ها، نمونه هایی هستند که برگه های سررسید توسط پانچ سوراخ و سپس به وسیله سیم های فلزی یا پلاستیکی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. به سررسیدهایی که به این روش آماده می شوند، نمونه های سیمی گفته می شود که مخاطبان مخصوص به خود را دارند. در ادامه به توضیحات بیشتر در مورد خرید سررسید سیمی می پردازیم.

انواع صحافی سررسید


صحافی فنری که کاربرد بالایی در تهیه بسیاری از دفاتر و کتاب ها دارد، امروزه در ساخت سررسید نیز مورد استفاده قرار می گیرد. انواع سررسید سیمی در طرح های مختلف و به شکل های متنوع ساخته می شوند. در ادامه به چند روش سیمی کردن این سررسید ها اشاره خواهیم کرد.

صحافی سررسید سیمی با فنر پلاستیکی


استفاده از فنر های پلاستیکی در صحافی انواع سررسید سیمی و محصولات مشابه یکی از ارزان ترین روش ها به شمار می آید. بسیاری از افرادی که به دنبال کاهش هزینه ها در تولید سررسیدهای سیمی هستند، از فنر های پلاستیکی در اندازه و رنگ های مختلف استفاده می کنند. تنوع رنگی در فنرهای پلاستیکی و امکان صحافی سررسیدها تا قطر ۵ سانتی متر از مزیت های مهم این ابزار ها به شمار می آید. در مقابل قیمت ارزان و به صرفه این فنرها ، عمر مفید آنها کوتاه است و برای کسانی که می خواهند از سررسید استفاده طولانی مدت داشته باشند، پیشنهاد نمی شود.

صحافی مارپیچ سررسید با فنر فلزی


استفاده از فنرهای فلزی مارپیچ در ساخت یک سررسید سیمی مقاوم با قیمت مناسب، پیشنهادی بسیار ایده آل است. در این مدل از صحافی، سررسیدهای سیمی به راحتی ورق زده می شوند و دارای ماندگاری بالایی نیز می باشند. امکان چرخاندن برگه های این سررسید ها به صورت ۳۶۰ درجه نیز وجود دارد. انعطاف بالای سیم های فلزی مارپیچ، دوام بالا و صحافی برگه ها تا قطر ۵ سانتی متر از مزیت های استفاده از این نوع فنرها می باشند.

صحافی دوبل با فنر پلاستیکی


مقاوم ترین نمونه های سررسید سیمی مدل هایی هستند که در صحافی آنها از فنر فلزی دوبل استفاده شده است. این فنرها حالت C شکل را دارند که باعث ماندگاری بالای سررسیدها، ظاهر شیک و مدرن سررسیدها شده و از نمونه های قبلی گران تر هستند. به دلیل استحکام و ماندگاری بالای فنرهای فلزی دوبل، از این سیم ها در سررسیدهایی با تعداد برگه بالا استفاده می شود. افرادی که به دنبال سررسید های سیمی مقاوم با ماندگاری بالا هستند، بهتر است این نوع از صحافی را برای سررسیدهای خود انتخاب کنند.

مزایای سررسید سیمی

 

  • امکان ورق زدن راحت در انواع نمونه های سررسید سیمی
  • امکان باز شدن برگه های سررسید تا ۳۶۰ درجه
  • امکان نوشتن و یادداشت برداری در صفحات این سررسیدها از اولین تا آخرین سطر صفحه
  • مقاومت و ماندگاری بالای سررسید در نمونه های صحافی شده با فنرهای فلزی
  • دارای ظاهری مدرن و شیک برای افرادی که به دنبال سررسیدهای فانتزی هستند
  • برگه های سررسید با استفاده بالا پرپر نشده و از یکدیگر جدا نمی شوند

استفاده از سررسید سیمی در تبلیغات


یکی از انواع نمونه های سررسید که می توان برای اهدافی مثل تبلیغات استفاده کرد، نمونه های سیمی هستند. انواع سررسید سیمی امروزه در ابعاد مختلف قابلیت چاپ را دارند. این سررسیدها به دلیل استفاده از سیم های مختلف فلزی و پلاستیکی، از درجه های کیفی متنوع برخوردارند. این قابلیت باعث می شود تا هر شخص یا مجموعه ای که قصد تهیه این نوع از سررسیدها را دارد، بتواند مناسب ترین آن را با توجه به اهداف و شرایط خود تهیه کند. امکان انجام طراحی های اختصاصی روی جلد و صفحات داخلی سررسیدهای سیمی امکان پذیر است. کسانی که با هدف تبلیغات و شناخته شدن اقدام به خرید سررسید سیمی می کنند، می توانند مناسب ترین آن را با راهنمایی و مشاوره مراکز چاپ سفارش دهند.

مجموعه پارت چاپ به عنوان یکی از تولید کننده های انواع سررسید از جمله سررسید سیمی فعالیت دارد. قبل از خرید سررسید سیمی ، از مشاوره و راهنمایی های متخصصان پارت چاپ به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ بهره مند شوید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top