✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

سررسید لاکچری با بیشترین کیفیت و بهترین قیمت

خرید سررسید لاکچری با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

انتخاب سبک و درجه کیفی سررسید یکی از مواردی است که هر کدام از مراکز و سازمان های مختلف متناسب با شرایط خود آن را مورد نظر قرار می دهند. خرید سررسید لاکچری نسبت به سایر نمونه های سررسید از قیمت بالاتری برخوردار است. این سررسیدها که بیشتر جنبه کلاسیک دارند، برای شخصیت ها و موقعیت های خاص سفارش و یا خریداری می شوند. در تهیه و چاپ انواع سررسیدهای لاکچری مانند سایر نمونه های سررسید باید به برخی از موارد توجه داشت. در ادامه به برخی از موارد مهم در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

ابعاد سررسید


یکی از موارد مهم در چاپ یا خرید سررسید لاکچری ، ابعاد و اندازه محصول است. ابعاد این سررسید ها با توجه به انتخاب و سلیقه کاربر متغیر است و هیچ محدودیتی در انتخاب ابعاد وجود ندارد. در گذشته درصد بالایی از سررسیدهای نفیس یا لاکچری در ابعاد بزرگ طراحی و چاپ می شدند. این موضوع نیازمند صرف هزینه بالا برای تهیه کاغذ آن بود. ولی امروزه با تنوع بالایی که در ابعاد و اندازه های سررسید ها به کار می رود، می توان سررسید های لاکچری را در اندازه دلخواه سفارش داد. یک سررسید لاکچری علاوه بر اینکه دارای مشخصات و ویژگی های ظاهری متفاوتی است ، باید برای مخاطبان، کاربردی باشد. به همین دلیل بهتر است ابعاد و اندازه سررسید لاکچری متناسب با نیاز و شرایط مخاطبان انتخاب شود.

صفحات داخلی سررسید لاکچری


نوع طراحی و چاپ صفحات داخلی، یکی دیگر از مواردی است که در خرید سررسید لاکچری اهمیت دارد. در طراحی صفحات سررسید ها از الگو های مختلف روز شمار استفاده می شود. نوع طراحی و الگوی صفحات داخلی در هر کدام از سررسید های لاکچری نیز مانند سایر مشخصات دیگر، به انتخاب و سلیقه خود کاربر بستگی دارد. افرادی که اطلاعات دقیقی ندارند و نمی توانند بهترین الگو را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند ، می توانند از مراکز چاپ در این زمینه راهنمایی بگیرند. مهمترین اصل در طراحی صفحات داخلی سررسیدها باید هدف کاربر از چاپ سررسید و نیاز مخاطبانی که از محصول استفاده می کنند، باشد.

جلد سررسید لاکچری


مهمترین بخش در خرید سررسید لاکچری قسمت جلد آن است. نوع و ظاهر جلد در سررسیدها باعث می شود تا سبک محصول در ذهن مخاطب شکل گیرد. با دیدن نوع و سبک جلد در بسیاری از سررسیدها، مخاطب تصمیم می گیرد که از این محصول یا ابزار استفاده کند یا خیر. به همین دلیل انتخاب نوع جلد و سبک آن یکی از کارهای مهمی است که باید به درستی انتخاب شود. در یک سررسید لاکچری باید از موادی با کیفیت بالا و ظاهری شیک برای قسمت جلد استفاده کرد. موادی مثل انواع چرم از جمله چرم های طبیعی یک انتخاب عالی برای استفاده در قسمت جلد سررسید های لاکچری می باشند. از دیگر مواد مصنوعی نیز که دارای ظاهری شیک و لوکس هستند، می توان برای قسمت جلد در سررسیدهای لاکچری استفاده کرد. انتخاب نوع و درجه کیفی مواد برای بخش جلد در این سررسیدها به شرایط و بودجه کاربران بستگی دارد.

قیمت سررسید


برای سفارش چاپ یا خرید انواع سررسید لاکچری از مواد اولیه مختلف و همچنین طرح های گوناگون استفاده می شود. تمام این موارد و بسیاری از شرایط و انتخاب های دیگر روی قیمت خرید یا هزینه تمام شده چاپ این سررسیدها تأثیرگذار است. در حالت کلی اگر بخواهیم رنج قیمت خرید یا هزینه چاپ سررسیدهای لاکچری را در نظر بگیریم، هزینه و قیمت بالاتری صرف خرید یا چاپ این محصولات نسبت به نمونه های معمولی می شود. این موضوع باعث شده تا سفارش چاپ و یا خرید سررسید های لاکچری در تعداد و یا تیراژ محدود صورت گیرد. در واقع تمرکز اصلی در این سررسیدها روی درجه کیفی بالا محصول و ظاهر شیک آنها است که برای افراد و مخاطبان خاص سفارش داده می شود.

جمع بندی


با توجه به اهمیتی که مراکز و سازمان ها به خرید سررسید لاکچری می دهند ، انتخاب درست آنها هنگام خرید و یا سفارش باید به درستی صورت گیرد. صرف هزینه بالا برای تهیه سررسیدهای لاکچری باعث می شود تا در انتخاب این محصول با مشخصات و ویژگی های درست حساسیت بیشتری صورت بگیرد. در چنین شرایطی بهتر است از مراکز متخصص در زمینه چاپ و طراحی سررسید ها استفاده کرد. مجموعه پارت چاپ با توجه به سابقه طولانی در زمینه طراحی و چاپ سررسید ۱۴۰۳ می تواند بهترین پیشنهادات را به مراکز و کسب و کارها ارائه کند. شما می توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳۷ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top