✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

خرید مقوای هارد باکس

خرید مقوای هارد باکس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

خرید مقوای هارد باکس

هارد باکس یا جعبه سخت، یکی از اشکال بسته‌بندی است که برای ساخت آن ابتدا باید برای خرید مقوای هارد باکس اقدام کرد. مقوای به‌کار رفته در هارد باکس در کیفیت و قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. استفاده از انواع مختلف هارد باکس باعث زیباترشدن محصول یا پک هدیه شما می‌شود.

امروز بسیاری از صنایع مختلف برای بازاریابی بهتر محصول خود روی بسته‌بندی آن بیشتر دقت می‌کنند. استفاده از هارد باکس اختصاصی برای بسته‌بندی محصولات مختلف، بسیار مقرون به‌صرفه است و امکان استفاده دوباره از آن‌ها وجود دارد. هارد باکس می‌تواند به عنوان نشان برند‌های مختلف نقش مهمی ایفا کند. با توجه به اهمیت هارد باکس در فروش محصولات، در خرید مقوای آن باید دقت کرد. اگر به دنبال مقوای برای هارد باکس اختصاصی خود هستید، خرید مقوای هارد باکس از مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مزایای استفاده از هارد باکس

بسته‌بندی یک محصول، نقش مهمی در میزان فروش آن دارد. با استفاده از انواع مختلف هارد باکس که خاص محصول شما ساخته شده‌اند، می‌توانید فروش محصول خود را تا چندین برابر افزایش دهید. یک هارد باکس باکیفیت که خلاقانه طراحی شده‌باشد، در جلب توجه مشتریان تاثیر زیادی دارد. شما می‌توانید علاوه‌بر خرید مقوای هارد باکس از مجتمع پارت، هارد باکس اختصاصی خودتان را سفارش دهید. هارد باکسی که متناسب با ویژگی‌های محصول شما ساخته شده‌باشد، یک تصویر خوب از کیفیت محصول شما در ذهن مشتری ایجاد می‌کند.

همچنین اکثر هارد باکس‌ها، برای مدت زیادی حتی پس از استفاده از محصول باز هم قابل استفاده مجدد هستند. همین نکته باعث می‌شود که برند شما زمان بیشتری نزد مشتری بماند و ذهن او تثبیت شود. شرکت‌های مختلف می‌توانند با استفاده از هارد باکس در عین سادگی، کالای خود را بسیار لوکس و جذاب به مشتریان خود ارائه دهند.
اگر به دنبال یک هارد باکس اختصاصی برای محصول خود هستید، می‌توانید سری به بخش هاردباکس اختصاصی بزنید. در مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت می‌توانید علاوه‌بر خرید مقوای هارد باکس، انواع مختلف هارد باکس اختصاصی خود را سفارش دهید.

انواع روکش هارد باکس
انواع روکش هارد باکس

 

انواع روکش هارد باکس

هارد باکس معمولا از دو قسمت مقوایی و روکش تشکیل می‌شود. روکش هارد باکس، در زیبایی آن تاثیر مهمی دارد. به طور معمول برای هارد باکس از روکش‌های مختلف گالینگور، کرافت، سلفون مات، کاغذ رنگی و کاغذهای فانتزی. در ادامه هر کدام از این روکش‌ها را توضیح می‌دهیم.
کرافت
روکش‌های جنس کرافت، از ارزان‌ترین روکش‌ها هستند که می‌توان از آن‌ها برای طراحی هارد باکس استفاده کرد. کاغذ کرافت از نیشکر تهیه می‌شود و رنگی کاهی دارد. ویژگی مهم کاغذ کرافت، قابلیت رنگ‌پذیری آن است. به این ترتیب می‌توان با این کاغذ هم بافت‌های خراب مقوا را پوشاند و هم طراحی‌های خاص محصول را روی آن چاپ کرد. در کل روکش‌ها با جنس کرافت به علت کیفیت بالا و قیمت پایین پرتقاضا هستند.

 

خرید مقوای هارد باکس: سلفون مات

استفاده از سلفون مات یکی از روش‌های مرسوم در تهیه روکش هارد باکس است. تنوع رنگی در سلفون مات بسیار بالا است و با کمک این روکش‌ها می‌توان هزاران طرح و رنگ مختلف برای هارد باکس طراحی کرد. تولیدکنندگانی که می‌خواهند روی جعبه محصول خود اطلاعات آن را بنویسند، بهتر است از سلفون مات برای روکش هارد باکس خود استفاده کنند. اما نقطه ضعف سلفون مات در این است که نسبت به سایر روکش‌ها، سطح مقوا و ناهم‌سطحی‌های آن را کمتر پوشش می‌دهد. استفاده از سلفون مات برای روکش هارد باکس روشی مقرون به‌صرفه است.

گالینگور
اگر برای شما تمیزی و یک‌دستی سطح هارد باکس اهمیت دارد، بهتر است سطح هارد باکس خود را با استفاده از گالینگور بپوشانید. گالینگور در بین دیگر روکش‌ها، مقاومت نسبی بالاتر و همچنین تنوع بیشتری دارد. گالینگور در انواع مختلف متالیک، بافت چوب، بافت شبه چرم و … عرضه می‌شود.
کاغذ رنگی
از کاغذ رنگی بیشتر در تهیه جعبه‌های کادو استفاده می‌شود. مزیت این روکش‌ها قابل طلاکوب‌شدن آن‌ها است. تنوع رنگی آن بسیار بالا است اما نسبت به سایر روکش‌ها استحکام کمتری دارد. شما می‌توانید علاوه‌ بر خرید انواع مقوای هارد باکس از مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت، نوع روکش هارد باکس اختصاصی خود را تعیین کنید.

 

خرید مقوای هارد باکس: کاغذ فانتزی

کاغذهای فانتزی بسیار شبیه به کاغذهای رنگی هستند با این تفاوت که نسبت به کاغذهای رنگی، مقاومت و استحکام بیشتری دارند. تنوع رنگی کاغذ فانتزی نظیر کاغذ رنگی بی‌نهایت زیاد است. همانند کاغذ رنگی، بیشتر در تهیه هارد باکس کادویی از این روکش استفاده می‌شود.

انواع مقوای هارد باکس
قسمت داخلی هارد باکس از مقوا تشکیل می‌شود. به طور کلی از انواع مقوای زیر در تهیه هارد باکس استفاده می‌شود:
مقوای کرافت
همان طور که گفتیم، کرافت از نیشکر تهیه می‌شود. از کرافت می‌توان هم برای روکش و هم برای داخل هارد باکس استفاده کرد. البته در صورت استفاده از کرافت برای داخل هارد باکس، هارد باکس تهیه‌شده استحکام زیادی نخواهد داشت.
کاغذ سفید
کاغذ سفید همان کاغذ معمولی است که روزانه از آن برای نوشتن استفاده می‌کنید. استفاده از کاغذ سفید برای پوشاندن داخل هارد باکس بسیار مرسوم است. همچنین شما می‌توانید با سفارش هارد باکس اختصاصی به مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت از کاغذ سفید یا کرافت که با طرح دلخواه شما طراحی شده ‌است، برای پوشاندن سطح داخلی هارد باکس خود استفاده کنید.

از انواع مقواهای دیگری که می‌توان برای داخل هارد باکس استفاده کرد، می‌توان موارد زیر را نام برد:
• مقوا کرجی
• مقوا کرافت سوئدی
• کاغذ برنج
• کاغذ کاهی آلمانی
هر کدام از این مقواها در سایزهای مختلفی ارائه می‌شوند که شما با توجه به استحکام مورد انتظارتان از هارد باکس می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. برای خرید مقوای هارد باکس می‌توانید به سایت پارت مراجعه کرده و سپس با مشاهده انواع مختلف و قیمت آن‌ها مقوای مدنظر خود را خریداری کنید.

 

جمع‌بندی خرید مقوای هارد باکس
هنگام تهیه یک هارد باکس آماده یا اختصاصی، باید به خرید مقوای هارد باکس توجه کرد. مقوای هارد باکس و کیفیت آن بر زیبایی، استحکام و کیفیت نهایی جعبه تاثیرگذار است. مقوای هارد باکس انواع مختلفی دارد که می‌توانید آن را از کارشناسان ما تهیه کنید.(۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸)

شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجتمع از خدمات گوناگون آن در زمینه بسته‌بندی و خدمات چاپی بهرمند شوید. همچنین در بخش سفارش هارد باکس سایت پارت می‌توانید آیتم‌های مختلف مدنظر خود را برای هارد باکس‌ اختصاصی‌تان تعیین و انتخاب کنید. با خرید هارد باکس از مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت از کیفیت و استحکام مطمئن باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top