پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

دفترچه یادداشت ایرن

دفترچه ایرن

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دفتر یادداشت ایرن


دفترچه یادداشت ایرن کد A11 ، دفتر یادداشتی شیک با جلد چرم مصنوعی و بافت خاص می باشد. ایرن در رنگ های سرمه ای و قهوه ای موجود است و بر روی آن پلاکی طلایی نصب شده است.
صفحات داخلی دفترچه یادداشت ایرن نیز از کاغذ کرم رنگی است که شامل یادداشت خط دار، یادداشت نقطه ای، یادداشت شطرنجی، پلنر روزانه، پلنر هفتگی، اطلاعات سفر، یادداشت پرفراژ دار می باشد.

دفترچه یادداشت چرمی


دفتر یادداشت چرمی به نوعی از دفترچه یادداشت که در ساخت جلد آن از روکش چرمی استفاده شده است، اطلاق می شود. در انتخاب دفترچه یادداشت عنوان چرمی بودن یک عنوان کلی است. زیرا که چرم استفاده شده در تولید دفترچه یادداشت بسیار حائز اهمیت است. غالبا چرمی که در تولید جلد محصولات پارت استفاده می شود چرم مصنوعی است زیرا در کنار قیمت مناسب فرم پذیری و مقاومت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد.

جمع بندی

دفترچه یادداشت با چلد چرم مصنوعی از پراستفاده ترین نوع دفترچه یادداشت است، که در این نوع دفتر یادداشت برای درج لوگو و نام مشتری از پلاک استفاده می شود. چنانچه چرم مصنوعی انتخاب شده در تولید دفترچه یادداشت، از نوع مرغوب باشد، بهترین و به صرفه ترین گزینه ما بین سایر گزینه ها بوده و مشکلی ایجاد نمی کند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top