پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

دفترچه یادداشت لومانا کد D22

دفترچه یادداشت لومانا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دفتر یادداشت لومانا


دفترچه یادداشت لومانا، از دیگر محصولات دفترچه یادداشت تبلیغاتی مجموعه پارت است که صحافی افقی چسب و دوخت دارد. جنس جلد آن سلفون با طلاکوب و داخله آن شامل کاغذهای کرم رنگ با یادداشت های خط دار، نقطه ای و شطرنجی می باشند. شما می توانید برای سفارش یادداشت لومانا به فروشگاه مراجعه کنید.

دفتر یادداشت فانتزی


در مورد دفترچه یادداشت لومانا می توان گفت سبک فانتزی سبکی است که در آن قانون خاصی وجود ندارد و شما ممکن است هر آنچه خلاف طبیعت و واقعیت را در آن مشاهده کنید. استفاده از تخیلات و متنوع بودن و نو بودن این سبک موجب شود تا مخاطبان بسیار زیادی داشته باشد.

دفترچه فانتزی


حال به چه دفترچه ای فانتزی گفته می شود که شامل استفاده از شخصیت های کارتونی و کمیک که بسیاری معروف می باشند. در جلد دفترچه یادداشت ها آنها را تبدیل به دفترچه یادداشت فانتزی می کند. ترکیب رنگ های جذاب و اشکال مختلف و همچنین استفاده از تصویر گری های جذاب و با مزه که ممکن است کاملا تخیلی باشند و یا برعکس.

کاربرد دفترچه یادداشت


وجود یک دفترچه یادداشت برای هر شخص از جمله واجبات نظم و موفقیت است که نقش سودمند بسیار بزرگی در افزایش کیفیت زندگی ایفا می کند. دفتر یادداشت ها برای ثبت ایده های خلاق، طراحی، نوشتن جزییات روزانه، نوشتن فهرست کارها و یا حتی یادآوری ها و … گزینه بسیار مناسبی است. حال آنکه ظاهر دفترچه جذاب و زیبا باشد تمایل شما برای استفاده از آن دوچندان خواهد شد. دفترچه یادداشت های فانتزی دارای جلدهایی با رنگ ها، اشکال و تصاویر زیبا و دوست داشتنی است و نوشتن را برای شما لذت بخش خواهند کرد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top