✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

دفتر یادداشت های مجموعه پارت

دفتر یادداشت روزانه پارت در طرح ها و رنگ های متنوع

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

ایده های بزرگ از محل فرای باورهای شخصی نشات سرچشمه می گیرند، همانطور که یک دفترچه یادداشت می تواند تمام ایده ها، افکار، دلنوشته ها، طراحی ها ما و بسیاری از موارد دیگر را در خود جای دهد. دفتر یادداشت روزانه ای که به راحتی قابل حمل است و فضای مناسب برای تمام این کارها داشته باشد.

اما این اتفاق معمولا در تمام دفتر یادداشت ها نمی افتد و شما تنها می توانید یکی از کارهایی را که می خواهید انجام دهید، مثلا دفترچه ای که فقط می توانید طرحتون را رسم کنید یا تنها برنامه ریزی هایتان را یادداشت کنید، اما دفترچه یادداشت های پارت این مشکل را حل کرده و شما تمام ایده ها، برنامه ها، طراحی ها و … را می توانید داخل آن یادداشت و ترسیم کنید.

ابعاد دفتر یادداشت روزانه

دفترچه یادداشت تبلیغاتی در ابعاد مختلف تولید می شوند و شما با توجه به نیازتون ابعاد مناسب دفتر یادداشتتون را انتخاب و آن را خریداری می کنید.

برای افرادی که متن های طولانی و بلند یادداشت می کنند و همواره در حال نوشتن هستند بهتر است از دفترچه های کد A استفاده کنند که بزرگترین ابعاد را در بین دفترچه یادداشت های پارت دارد و فضای کافی و مناسب را برای نوشتن در اختیار مخاطب قرار می دهد. سایر کدها نیز به ترتیب از B تا F کوچکتر می شوند و به نسبت تعداد صفحات داخلی آنها کمتر و سبک تر نیز می شوند. به طور مثال دفترچه یادداشت های کد F مدل خبرنگاری هستند که کوچکترین سایز را دارند و جیبی می باشند.

برگه های یادداشت نقطه ای و شطرنجی دفتر یادداشت روزانه:

از این برگه ها برای رسامی استفاده می شود. به راحتی می توانید رسامی هاتون را بدون استفاده از وسایل اندازه گیری داخل دفترچه یادداشتتون انجام بدهید، بدون اینکه نیازی به دفترچه دیگری داشته باشید.

برگه های سفید دفتر یادداشت روزانه:

برای ترسیم طرح  و نقاشی می توانید از این بخش دفترچه یادداشت استفاده کنید.

پلنرها:

پلنر صورت حساب ها (با دریافت و پرداخت): با ثبت کردن تمام دریافتی ها و مخارجتون در این بخش می توانید برنامه ریزی دقیق و مناسبی برای تمام هزینه هاتون داشته باشید.

 

دفتر یادداشت روزانه فرین

 

پلنر سفر:

این بخش شامل نقشه جهان، مسافت های هوایی، برنامه زمان بندی سفر و برنامه سفر است. شهر یا کشوری را که قصد سفر به آن را دارید روی نقشه مشخص می کنید و مسافت هوایی و زمان حرکت و برگشتتون را هم می توانید در این بخش تعیین کنید. علاوه بر آن مکان هایی را که باید بازدید کنید، زمانبندی جلسات کاریتون و تمام کارهایی که در سفرتون مد نظرتون هست را یادداشت کنید تا هیچ کدام فراموش نشوند. شما حتی مخارج سفرتون، غذاهایی که باید امتحان کنید و مواردی از این دست را یادداشت می کند.

پلنر روزانه:

برای اینکه برنامه ریزی های روزانه را فراموش نکنید و مطابق آن پیش بروید می توانید آنها را در این بخش با تعیین تاریخ و روز یادداشت کنید.

پلنر هفتگی:

برای داشتن برنامه ریزی جامع تر از بخش پلنر هفتگی استفاده کنید. در صورتیکه برنامه تمام هفته خود را می دانید با یادداشت کردن آن در این بخش از فراموش کردن آن جلوگیری نمایید، علاوه بر آن به راحتی می توانید برنامه ریزی دقیقی برای زمان های آزاد و فراقت خود نیز داشته باشید.

کاغذ پرفراژ دار:

پرفراژ واژه ای فرانسوی است و به معنای سوراخ های ریز متوالی است که کاغذ از آن محل به راحتی جدا می شود. در انتهای دفترچه یادداشت ها پارت کاغذهای پرفراژ دار قرار دارند و شما زمانیکه نیاز به جدا کردن برگه از دفتر داشتید به راحتی امکان پذیر باشد و به دفترچه یادداشت هم آسیبی نرساند.

پاکت:

قسمت پایانی دفترچه و متصل به جلد پاکتی تعبیه شده تا مدارک، برگه ها و مواردی از این دست را داخل آن قرار دهید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top