پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

دفترچه یادداشت گیلدا کد F12

دفترچه یادداشت گیلدا کد F12

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دفترچه یادداشت گیلدا


دفتر یادداشت گیلدا ، یکی از انواع دفترچه های خبرنگاری با جلد چرمی است و از جمله ویژگی های این دفترچه امکان تغییر برگه های داخلی آن است و می توانید آن را تغییر دهید.

رنگ بندی دفترچه یادداشت گیلدا


شما به راحتی می توانید چندین بار از جلد آن استفاده نمایید. این دفترچه دارای سه رنگ سرمه ای، قرمز و مشکی که که بر روی جلد آن نیز پلاکی نصب می شود.

دفتر یادداشت چرمی


دفترچه یادداشت چرمی به نوعی از دفترچه یادداشت که در ساخت جلد آن از روکش چرمی استفاده شده است، اطلاق می شود. در انتخاب دفترچه یادداشت عنوان چرمی بودن یک عنوان کلی است. زیرا که چرم استفاده شده در تولید دفترچه یادداشت بسیار حائز اهمیت است. غالبا چرمی که در تولید جلد محصولات پارت استفاده می شود چرم مصنوعی است. زیرا در کنار قیمت مناسب فرم پذیری و مقاومت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد.

جمع بندی


دفتر یادداشت چرم مصنوعی از پراستفاده ترین نوع دفترچه یادداشت است، که در این نوع دفتر یادداشت برای درج لوگو و نام مشتری از پلاک استفاده می شود. چنانچه چرم مصنوعی انتخاب شده توسط تولیدکننده دفترچه یادداشت، از نوع مرغوب باشد، بهترین و به صرفه ترین گزینه ما بین سایر گزینه ها بوده و مشکلی ایجاد نمی کند. برای سفارش دفترچه یادداشت به شکل اختصاصی، می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top