پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

دفتر یادداشت چوبی

دفتر یادداشت چوبی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دفترچه یادداشت چوبی، دلنوشته ها، خاطرات، کارهای روزانه، آموخته ها و یا حتی قرارهایمان برای هر کدام از افراد ممکن جز نوشته های ارزشمندی باشند که نیاز به محافظت و نگهداری داشته باشند. دفاتر چوبی حس متفاوت بودن در محیط کار، دانشگاه و یا مدرسه را به شما هدیه می کند.

دفترچه یادداشت چوبی


جلد دفتر یادداشت های چوبی از ورق های چوبی می باشند که می توان نقوش مختلف را به کمک لیزر بر روی آنها حک کرد و به صورت سیمی آنها را صحافی کرد. همچنین می توان با خراطی کردن طرح های متنوع بر روی چوب آنها را زیباتر کرد و طرحهای فانتزی و یا ایرانی و اسلیمی بر روی جلد یادداشت ایجاد کرد. یکی از مواردی که امروزه بسیار باب شده استفاده از رزین برای کار با چوب است، با استفاده از مواد رزین و چوب می توانیم جلدهای بسیار زیبا و امروزی طراحی کنیم. روش دیگری هم هست که به کمک کلاژ تکه های چوب در کنار هم تصویری را بر روی جلد دفترچه خلق کنیم.

تولید جلد چوبی


در روش های جدید با ایجاد شیارهای نزدیک و درکنار هم به کمک لیزر امکان منعطف بودن را برای جلد چوبی ایجاد می کنند و جلدی یکپارچه چوبی را برای دفترچه یادداشت تبلیغاتی ایجاد می کنند. پس از ساخت جلد و صحافی ، برای جلدهایی که منافذ باز دارند برای جلوگیری از آسیب و کثیفی برگه های داخله از مقواهای رنگی یا چاپ شده استفاده می کنیم، که زیبایی دفترچه را دو چندان می کند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top