پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

رونمایی از سررسید ۱۴۰۳

رونمایی از سررسید 1403

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
حمیدرضا تمیم داری

اینک زمان رونمایی از سررسید ۱۴۰۳ فرا رسیده است . فایل صوتی ما را درباره سررسید ۱۴۰۳ از دست ندهید !

 

سررسید یا همان سالنامه یک دفتر یا دفترچه تاریخ دار است که کاربران بسیار زیادی داشته و دارد. در چاپ انواع سررسید ، از الگو و طرح های مختلفی استفاده می شود که با اهداف متنوعی از جمله تبلیغات عرضه می شوند. هر کدام از کسب و کارها یا مراکز دولتی و خصوصی از اطلاعات یا طراحی های اختصاصی مخصوص به خود در نمونه محصولاتی که سفارش می دهند، استفاده می کنند. در ادامه به بررسی انواع سررسید ها، تقویم و ست های هدیه مدیریتی در رونمایی سررسید ۱۴۰۳ می پردازیم.

انواع سررسید و مشخصات آنها


طراحی و چاپ سررسید ها بسیار متنوع است و می توان این محصول را در دسته بندی های مختلف از لحاظ اندازه یا ابعاد، نوع جلد و طراحی داخلی صفحات طبقه بندی کرد. در رونمایی سررسید ۱۴۰۳ که در مجتمع چاپ و بسته بندی پارت انجام می شود ، نیز به تمام این ویژگی ها و اجرای آن در طرح های مختلف محصولی توجه شده است. ما امسال طراحی های جدید، جذاب و بی نظیری از انواع سررسید، تقویم و ست های هدیه مدیریتی را برایتان آماده کرده ایم و به زودی به بازار معرفی می گردد. در ادامه یک دید کلی به ابعاد مختلف سررسید و نامگذاری آنها با توجه به مشخصات هر کدام خواهیم داشت.

سررسید اروپایی


انواع مدل های سررسید اروپایی با تنوع جلد و طراحی متنوع صفحات داخلی جزء کاربردی ترین نمونه های سررسید است. ابعاد این نوع از سررسید به گونه ای است که حمل آن به راحتی انجام شده و در بیشتر کیف های اداری قرار داده می شود.

سررسید وزیری


انواع مختلف سررسید وزیری در ابعاد ۲۴*۱۷ چاپ می شوند که در دسته بندی محصولات کاربردی قرار دارند. این نوع از سررسید ها نسبت به نمونه های اروپایی ابعاد بزرگتری دارند. ولی قابلیت جا به جایی و استفاده آنها برای اکثر کاربران بدون هیچ گونه مشکلی می باشد.

از دیگر نمونه های سررسید که در رونمایی سررسید ۱۴۰۳ از لحاظ ابعاد و اندازه می توان به آنها اشاره کرد ، عبارتند از سررسید های جیبی ، خشتی ، مدیران یا رحلی و نمونه های رقعی. هر کدام از این سالنامه ها به صورت دفترچه های تاریخ دار در اندازه های مخصوص به خود عرضه می شوند. انتخاب طرح، مدل و نوع هر کدام از این محصولات به شرایط، سلیقه، بودجه و نیاز کاربران بستگی دارد.

کاربردی ترین سررسید ها در رونمایی ۱۴۰۳


با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، به اطلاع سازمان ها ، نهاد ها ، ارگان ها ، شرکت ها و صنایع مختلف مثل نفت ، گاز ، پتروشیمی ، فلزات ، ساختمان ، الکترونیک و کامپیوتر و … می رسانیم که ۲۱ آبان ماه بیش از ۴۰ مدل سررسید ۱۴۰۳ و تقویم رومیزی ۱۴۰۳ و ست هدیه تبلیغاتی با طراحی به روز، رونمایی و روانه بازار می گردد. در همین راستا شروع پذیرش سفارش سررسید اختصاصی نیز ۱۰ آبان ماه اعلام می شود .

در این رونمایی می توان کاربردی ترین نمونه های سررسید ، تقویم و ست های هدایای را در طراحی هایی کاملا متفاوت دید. مجموعه پارت چاپ نیز با توجه به نیاز و شرایط کاربران خود اقدام به رونمایی از انواع محصولات کاربردی و پرطرفدار در این زمینه کرده است. سررسید ها و سالنامه‌ هایی مثل نمونه‌های اروپایی و وزیری که همیشه تقاضای بالایی دارند، با تنوع جلد و طراحی صفحات داخلی و خارجی متفاوت عرضه می‌شوند . از بین انواع تقویم ها نیز نمونه های رومیزی که حالت تبلیغاتی دارند ، همیشه بیشترین تقاضا را از سمت کاربران داشته اند.

تولید سررسید 1403

تقویم رومیزی


انواع نمونه های تقویم رومیزی در ابعاد و اندازه های مختلف جزء کاربردی ترین محصولات پیشنهادی می باشند. قطعا اهمیت انواع ست هدیه برای کسب و کارها و مراکز مختلف بر کسی پوشیده نیست. چون هر سال حجم بالایی از سفارش ها مربوط به ست های هدیه می باشد. با توجه به نیاز و شرایط مخاطبان در سال جدید، انواع محصولات با طراحی‌های مدرن و حرفه ای توسط مجموعه پارت چاپ رونمایی خواهند شد.

طراحی سررسید ۱۴۰۳


یکی از مهمترین بخش ها در رونمایی سررسید ۱۴۰۳، طراحی های مختلف محصولات با توجه به شیوه و راهکارهای نوین است. قطعا انجام طراحی های جدید تأثیر بسیار بالایی روی کیفیت و جذابیت سررسید ها دارد. تمام مراکز فعال در زمینه چاپ سررسید و تقویم‌ها سعی می‌کنند همه ساله از طرح و مدل های جدید برای عرضه محصولات خود استفاده کنند. دلیل کاربرد طراحی های جدید و متفاوت، جلب توجه مشتریان است. چون یکی از اهداف کاربر برای چاپ انواع سررسید، تقویم و هدایای مدیریتی ، تبلیغات و برندسازی است. طراحی های جدید تأثیر مستقیم روی توجه افراد به محصولات یا خدمات مرکز تبلیغ کننده دارد. 

انواع مدل های تقویم رومیزی تبلیغاتی ، ست هدیه مدیریتی و سررسید های دفتری با طرح های تبلیغاتی جزء کاربردی ترین محصولات می باشند. این ابزارها برای مراکزی که هدف آنها از چاپ این محصولات، تبلیغات است کاملا کاربردی و هدفمند می باشند.

قیمت سررسید


یکی از موارد مهمی که در خرید یا سفارش انواع سررسید برای کاربران اهمیت دارد، قیمت تمام شده این محصولات است. هر کدام از کاربران و سفارش دهندگان با توجه به شرایط خرید خود اقدام به ثبت سفارش طرح یا مدل خاصی از سررسید و یا تقویم می کنند. کسانی که بودجه محدودی برای تهیه این محصولات دارند، به صورت سفارشی از مراکز فعال، سررسید یا تقویم مورد نظر خود را تهیه می‌کنند. ولی برای برخی از مراکز و کسب و کارها نیز کیفیت و خاص بودن این محصولات است که اهمیت دارد.

انواع مدل های سررسید تبلیغاتی با توجه به نیاز کاربران در سطح های کیفی و با طراحی های متنوع عرضه می شوند. معمولا نمونه‌های مختلف سررسید لاکچری با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته در آنها و سایر مشخصات ظاهری ، دارای بالاترین قیمت عرضه می‌باشند. در طراحی نمونه‌های خاص نیز که با توجه به خواسته کاربران تهیه شده از طراحی های متنوع و یا مواد اولیه مخصوص استفاده می شود. تمام این موارد روی قیمت تمام شده محصولات تأثیرگذار است.

تقویم و سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۳


استفاده از تقویم و سررسید تبلیغاتی در تمام این سال ها به ویژه در سال ۱۴۰۳ از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خواهد بود. دلیل این اهمیت و استقبال بالای کاربران از این نوع سررسید و تقویم ها، توجه به اهمیت تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کارها می‌باشد. امروزه تمام مشاغل و کسب و کارها به اهمیت تبلیغات پی برده اند. آنها سعی می کنند از روش های مختلف، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. استفاده از سررسید، تقویم و ست های مدیریتی به عنوان یکی از روش های ساده و در عین حال کارآمد برای انجام تبلیغات هدفمند می‌باشد.

هدایای تبلیغاتی

در این رونمایی از ۷  ست هدایای تبلیغاتی ، هدایای مدیریتی ، هدایای خاص ، هدایای نفیس  که با اقلام پر مصرف و کاربردی  تهیه شده ، رونمایی شد  .

در این ست ها اسپیکر، پاوربانک، هندزفری، جاسوئیچی، خودکار، جاکارتی و خوراکی های جذاب نیز وجود دارد و شما می توانید با حک کردن لوگو یا نام برند خود آنها را به مشتریان هدیه دهید. پارت در این ست ها بالاترین کیفیت را تضمین می نماید تا شما با هدیه دادن به مشتریان خود برای مدت طولانی در کنار آن ها بمانید.                     

جمع بندی


در رونمایی سررسید ۱۴۰۳ که توسط مرکز فروش و چاپ پارت انجام می شود، می توان انواع سررسید های تبلیغاتی و یا ساده را دید . هر کدام از طرح هایی که ارائه می شوند، با توجه به نیاز و خواسته گروه خاصی از کاربران آماده شده است. ما سعی کردیم طرح های متنوع تری را پوشش دهیم، تا مشتریان و کاربران زیادی را نیز تحت تاثیر قرار دهیم. برای کسب اطلاعات دقیق قیمتی برای هر کدام از مدل های سررسید تبلیغاتی، تقویم های متنوع و ست های مدیریتی بهتر است با توجه به شرایط خود با کارشناسان مجموعه پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ ارتباط برقرار کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۸۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top