✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

ساخت جعبه کادو ساعت با کیفیت بالا و قیمت مناسب

ساخت جعبه کادو ساعت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

برای ساخت جعبه کادو ساعت به دو چیز نیاز است : دستگاه های تولید هارد باکس مدرن و خلاقیت . بدون این دو، دستاوردهای یک تولیدی به سادگی از بازار حذف خواهند شد. دستگاه های مدرن و نسل نوین، دخالت دست را تا حد نظارت بر عملکرد تولید تقلیل می دهند. البته امروزه نظارت انسانی به تنهایی بر عملکرد دستگاه ها اشراف ندارد؛ هوش مصنوعی با توانایی های نامحدود خود کار نظارت را به بهترین شکل انجام می دهد. خلاقیت نیز با توجه به سلیقه ها و مدهای تغییر پذیر بازار روز به روز تغییر می کند و پیشرو بودن به معنای برنده شدن در رقابت است.

کیفیت ساخت جعبه کادو ساعت


مشتریانی که به ساخت جعبه کادو ساعت توجه می کنند ، بیش از همه به جنس آن دقیق می شوند. یک جعبه خوب از چه موادی ساخته می شود؟ یک تولیدی خوب همه تولیدات خود را از بهترین مواد می سازد. در جعبه های مقوایی نوع مقوای به کار رفته، مرغوب ترین مقوای بازار است. بیشتر جعبه ها از کاغذ گلاسه روکش دار ساخته می شوند. این نوع مقوا، دارای ساختاری چند لایه است و رویه آن قابلیت بالایی برای چاپ دارد. روکش سلفون نیز علاوه بر کارکردهای حفاظتی به بهتر دیده شدن متن های چاپ شده کمک می کند.

رنگ جعبه کادو


در ساخت جعبه کادو ساعت به رنگ گذاری توجه ویژه ای می شود. آنچه جعبه را بیش از هر چیزی در معرض دید قرار می دهد، رنگ آن است. رنگ، توجه مشتریان را می دزدد و به خود بر می گرداند. همه ما با دیدن یک رنگ گیرا خود به خود به سوی آن بر می گردیم. رنگ به ویژه در جعبه های کادو، کارکرد بیشتری می یابد. چون هدف از کادو کردن هدیه ها، شاخص ساختن یک هدیه نیز هست. وقتی رنگ جعبه متمایز باشد، قطعا در میان کادوهای دیگر، بیشتر و بهتر دیده می شود.

چاپ و تبلیغات


بهترین موقع برای چاپ تبلیغات زمان ساخت جعبه کادو ساعت است. ضمنا بهترین مکان برای تبلیغات هم جعبه کادو است. جعبه کادو می تواند سفیر برند شما به مهمانی ها باشد. برای تبلیغات چه جایی بهتر از مهمانی ها؟ هیچ جا بهتر از جایی نیست که آدم های گوناگون با سلیقه های متفاوت در یک جا دور هم جمع شده باشند. برندی که با بهترین چاپگرها و با مدرن ترین شیوه های چاپی، بر تن جعبه ها نشسته باشد، کنجکاوی همه را بر می انگیزد. تبلیغات دروازه ورود پیروزمندانه به سودآوری و موفقیت مالی است.

آستر جعبه کادو


آستردوزی نیز در موفقیت ساخت جعبه کادو ساعت تاثیری مهم دارد. یک جعبه کادو باید از هر حیث برازنده باشد. هدف از هدیه تاکید بر ارزش فرد هدیه گیرنده است. وقتی ساعت را درون جعبه ای بدون آستر می گذاریم به نحوی به موقعیت و جایگاه شخص هدیه گیرنده بی اعتنایی کرده ایم. هدیه در حقیقت یک پیام عاطفی است. به همین دلیل هم بهترین کار این است که از جعبه هایی استفاده کنیم که آستر مجللی داشته باشند. نوع پارچه ای که برای آستر به کار می رود، در برجسته شدن هدیه ما تاثیر دارد. هر چه این پارچه مرغوب تر باشد، هدیه ما درخشنده تر و زیباتر به چشم می آید.

سفارش تلفنی جعبه

خرید آنلاین


خرید آنلاین از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت چاپ یک تجربه خوشایند و امن است. به این منظور باید نام محصول دلخواه را جستجو کرده و آن را انتخاب کنید. در پیج باز شده می توانید ویژگی های محصول را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. ویژگی هایی مانند رنگ ، اندازه و جنس آن با گزینه هایی در پیج محصول کارگذاری شده اند که بر اساس سلیقه شما تغییر پذیرند. پس از این کار خود به خود به مرحله پرداخت هدایت خواهید شد. با پرداخت نهایی، جعبه از آن شما خواهد شد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top