✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

زمان دقیق تحویل سال ۱۴۰۳

تحویل سال

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ یعنی لحظه ای که سال برای ما تغییر پیدا می کند، قطعا دارای اهمیت خاصی خواهد بود. برای ما ایرانیان لحظه تحویل سال، لحظه ای شاد و پر از آرزو های خوب برای شروع نمودن سال جدید خواهد بود. از دیرباز تا به امروز این عید باستانی یعنی عید نوروز را پر از شادی و نشاط می پنداریم. برای همین موضوع بهتر است تا از زمان دقیق وقوع تحویل سال جاری یعنی سال ۱۴۰۳ اطلاع داشته باشید.

 

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳

 

زمانی که برای لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ آماده می شوید، ممکن است هر لحظه به ساعت دیواری خانه و یا ساعت مچی خود خیره شوید. برای چیدمان سفره هفت سین خود اقدام کنید، به دنبال راهی برای دور هم جمع شدن با عزیزانتان بگردید، برای رسیدگی به ظاهر خود و آراستگی اقدام نمایید. گاهی نیز ممکن است به دنبال حل مشکلات خود باشید تا سالی بدون نگرانی و مشکل را آغاز کنید. حال تصور کنید همه این موارد و موارد مختلف و متنوع دیگر موجود دغدغه کلی شما هستند، این در حالی است که از لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ اطلاعی ندارید. در این حالت تمامی موارد ذکر شده اهمیت خود را از دست خواهند داد.

لحظه رسمی تحویل سال ۱۴۰۳ هجری شمسی دقیقا چه زمانی از روز است؟

 

لحظه رسمی تحویل سال ۱۴۰۳ هجری شمسی در تقویم ها، سررسیدها و سالنامه های تولید شده ما پنجاه و چهار و بیست دقیقه و شش ثانیه بامداد روز یکم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ می باشد. این تاریخ مصادف تاریخ بیست و یکم مارس ۲۰۲۳ میلادی است. این لحظه از زمان تحویل سال، برای همه ما دارای اهمیت خواهد بود و همه ما برای شروع سالی پر از شادی و اتفاقات خوب، تلاش خواهیم کرد .

آداب تحویل سال

 

لحظه تحویل سال جدید و آداب و رسوم مهم ایرانیان

 

همان طور که عنوان نمودیم، لحظه تحویل سال، لحظه ای حیاتی و مهم برای ما ایرانیان خواهد بود. در تغییر هر سال، تغییر فصل زمستان به فصل بهار، آیین ها و رسوم متعددی را می توانیم در میان اقوام مختلف ایرانی ببینیم . از مهم ترین رسوم که جذابیت عید را افزایش می دهد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. چیدن سفره هفت سین
  2. پوشیدن لباس های جدید و زیبا
  3. دادن عیدی بعد از تحویل سال
  4. خوردن غذاهای ایرانی مانند سبزی پلو با ماهی در شب عید

با در نظر داشتن این سنت های ایرانی و سنت های متنوع دیگری که ممکن است در اقوام مختلف آن را مشاهده نماییم، می توانید لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ زیبایی را در کنار عزیزانتان رقم بزنید.

رسوم مهم ایرانیان

نماد سال ۱۴۰۳

 

همان طور که می دانیم ، هر سال نماد یک حیوان به خصوصی می باشد. سال ۱۴۰۱ سال ببر است و سال ۱۴۰۳ نیز سال خرگوش خواهد بود. این نماد را می توانید در نظر داشته باشید و در لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ از هدیه های متنوعی برای تزئین سفره هفت سین خود استفاده کنید. همچنین در سررسید ها و سالنامه های مختلف، این مورد نیز یادآوری شده است. نماد سال را به عنوان نمونه ای از طالع بینی میتوانیم عنوان کنیم.

نماد سال 1403

سخن پایانی

 

شما بازدیده کننده گرامی می توانید برای داشتن سررسید ، سالنامه یا تقویم دلخواه خود برای سال ۱۴۰۳ اقدام کنید . برای سفارش اختصاصی سررسید با لوگو و ترام مورد نظرتان با همکاران فروش ما در مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به شماره : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در ارتباط باشید. برای تماشا و انتخاب نمونه تقویم ها و سالنامه های پارت این جا : انواع سررسید ۱۴۰۳ کلیک کنید . شما می توانید بهترین نمونه مورد علاقه تان را تهیه نمایید و در محل کار، دانشگاه و خانه استفاده کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top