✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

انواع ست مدیریتی لاکچری با ارزان ترین قیمت

ست مدیریتی لاکچری با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

برای آشنایی با “ست مدیریت لاکچری” پادکست زیر را بشنوید 👇👇👇


انواع ست مدیریتی شامل دو یا چند تکه از لوازم کاربردی و اداری است که معمولا به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از ست های مدیریتی به عنوان یک کادوی تبلیغاتی ارزشمند، می تواند برند هر کسب و کاری را در ذهن مخاطبانش ثبت کند. دادن ست های مدیریتی به مدیران و سرپرستان بخش در سازمان های مختلف صورت می گیرد. این ست ها در درجه های کیفی متنوع و متناسب با انتخاب کاربر طراحی می شوند. یکی از نمونه ست های جذاب مدیریتی، مدل های لوکس و لاکچری هستند. در ادامه به توضیحات بیشتر در مورد این دسته از ست های مدیریتی خواهیم پرداخت.

مشخصات ست مدیریتی لاکچری پارت

انتخاب لوازمی که داخل ست مدیریتی قرار می گیرد و همچنین سطح کیفی آن به شرایط و انتخاب مرکز سفارش دهنده ست بستگی دارد. مهمترین اصل در طراحی یک ست مدیریتی لاکچری، سطح کیفی محصولات داخل ست و زیبایی ظاهری آنها است. انتخاب کالاهای با کیفیت و لوکس در ست های مدیریتی لاکچری باعث می شود تا کاربر مدت زمان طولانی بتواند از این محصولات استفاده کند. هماهنگی طراحی ظاهری اقلام قرار گرفته شده داخل ست نیز باعث زیبایی و جذابیت بیشتر ست می شود. یکی از مهمترین موارد و مشخصات هنگام طراحی یک ست مدیریتی، نوع بسته بندی و جعبه ای است که تمام لوازم، داخل آن قرار می گیرند. انتخاب یک طرح لوکس و لاکچری باعث جذابیت بیشتر ست های مدیریتی می شود. هر کدام از مراکز و کسب و کارها با توجه به حوزه فعالیتی خود و رنگ سازمانی که در لوگو آنها به کار رفته، از رنگ و طراحی مخصوص در ست های مدیریتی لاکچری خود استفاده می کنند.

ست مدیریتی و هدایای تبلیغاتی پارت

با توجه به شرایط و تنوع سلیقه ها در دنیای امروز می توان از اقلام و کالاهای مختلف در انواع ست مدیریتی استفاده کرد. کسب و کارهایی که تمرکز بیشتر روی تبلیغات از طریق ست های مدیریتی دارند، از کالاهای مصرفی و کاربردی داخل انواع این ست ها استفاده می کنند. از جمله اقلامی که می توان در ست های مدیریتی مختلف قرار داد شامل موارد زیر می باشند.

  • انواع نمونه های سررسید
  • خودکار، روان نویس
  • کیف پول
  • کیف مدارک
  • جاکلیدی
  • کمربند
  • پاور بانک
  • فلش
  • هندزفری
  • ساعت های مچی
  • دفترچه های یادداشت در طرح های مختلف
  • ماشین حساب
  • و…
ست مدیریتی لاکچری


انتخاب هر کدام از کالاهایی که به آن اشاره شد، در یک ست مدیریتی لاکچری یک امر کاملا سلیقه ای است. نکته مهمی که هنگام طراحی یک ست لاکچری باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت و طراحی خاص این محصولات است. انتخاب نمونه های خاص و با کیفیت از اقلام بالا در یک ست مدیریتی باعث می شود تا ارزش ست بالا رود. به همین دلیل نوع کالایی که در انواع ست ها به کار می رود معمولا یکسان است و فقط نوع طراحی و کیفیت محصول است که باعث ایجاد تفاوت بین ست های مدیریتی می شود.

ست مدیریتی و افزایش فروش شما

طبق تحقیقاتی که انجام شده، دادن انواع ست مدیریتی لاکچری یا ست های هدیه ای که به مدیران و سرپرستان بخش ها داده می شود، تاثیر بسیار بالایی روی کارکرد آنها و برندینگ مرکز عرضه کننده ست دارد. هدف از طراحی این ست ها به ظاهر قدردانی از زحمات مدیران و سرپرستان یک شرکت یا مرکز مورد نظر است. ولی در اصل این کالاها برای تبلیغات و بازاریابی بیشتر مراکز عرضه می شوند. امروزه ست های مدیریتی به صورت کاملا اختصاصی و با طراحی های خاص آماده می شوند. خدمات، محصولات، لوگو و نام هر کسب و کاری به صورت کاملا حرفه ای روی قسمت های مختلف ست حک می شود. با توجه به مصرفی بودن کالاهای قرار داده شده داخل ست ها، این امر باعث تبلیغات و برندسازی مرکز عرضه کننده ست شده است.

یکی دیگر از نتایجی که با دادن ست مدیریتی لاکچری برای مراکز مختلف فراهم می شود، حس وفاداری کارکنان و مشتریان آنها به شرکت است. طبق نظرسنجی هایی که انجام شده، کارکنان از گرفتن ست های مدیریتی احساس رضایت و ارزشمندی می کنند و باعث ایجاد حس وفاداری در آنها شده است. قطعا به دنبال رضایت مندی کارکنان می توان نتایج مثبت مثل کار کردن بیشتر و مفید تر را از آنها انتظار داشت. کسانی که صاحب کسب و کاری هستند و غیر از کارکنان و مدیران خود با افراد مختلف در شرکت های دیگر نیز در ارتباط هستند، باید بدانند که دادن ست های مدیریتی نتایج فوق العاده ای در رونق و تبلیغات کار آنها خواهد داشت.

شما می توانید برای سفارش ست مدیریتی و انواع هدایای تبلیغاتی ما با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید. نمونه محصولات ما را در لینک انواع تقویم و سررسید ۱۴۰۳ ببینید و بررسی کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع ست هدیه تبلیغاتی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top